Henk van Ameijde

Leuk maar wel wisselvallig qua ruimte

Wij hebben al enige jaren dansles van Silvia,zij geeft les met heel veel entouiasme spirrit.Je gaat altijd met een goed gevoel naar huis.Alleen de zaal is vaak vuil,er liggen lettertjes en zelfs... Wij hebben al enige jaren dansles van Silvia,zij geeft les met heel veel entouiasme spirrit.Je gaat altijd met een goed gevoel naar huis.Alleen de zaal is vaak vuil,er liggen lettertjes en zelfs glas op de vloer ,waar wij al enige keren hebben ingestaan van de feestjes die hebben plaatsgevonden.Wij hebben dat al verschillende keren aan gegeven,maar tot op heden niets mee gedaan.Ook hebben wij geen vaste zaal,de ene keer beneden en dan weer boven op zolder.In het voorjaar kan het erg warm zijn,maar de airco mag niet aan volgens de directie.De diner dansant avonden vinden wij wel gezellig maar het eten vinden wij niet geweldig,Maar dat kan een kwestie van smaak zijn.Kortom deze dansschool is niet aan te bevelen.

Ludwig Fauser

Een dans centrum met diverse mogelijkheden . Lessen - vrij dansen en altijd gezellig .

Alice & Stefan

We hebben in drie lessen een fantastische openingsdans geleerd voor onze bruiloft. De lessen van Hennie & Sylvia waren altijd super gezellig! Beide zijn heel geduldig, hebben echt passie voor dans... We hebben in drie lessen een fantastische openingsdans geleerd voor onze bruiloft. De lessen van Hennie & Sylvia waren altijd super gezellig! Beide zijn heel geduldig, hebben echt passie voor dans en we hebben onwijs met elkaar gelachen! Heel bijzonder dat ze op onze bruiloft nog even om een hoekje kwamen kijken om het eindresultaat te zien, wat een toppers!

Ludwig Fauser

Een leuke en gezellige dansschool . Mijn persoontje fungeert daar dan als assistent bij dames die zonder partner ook dansen willen leren en ook voor diegene die in het verleden hebben gedanst en om... Een leuke en gezellige dansschool . Mijn persoontje fungeert daar dan als assistent bij dames die zonder partner ook dansen willen leren en ook voor diegene die in het verleden hebben gedanst en om wat voor reden dan ook het weer willen oppakken waar zij gebleven waren . En wees niet bevreesd , het gaat niet om de perfectie maar gewoon om het doen , en om weer wat plezier en contact in het leven te krijgen . Een kleine opmerking volgens sommigen is dansen bij deze school een ondergeschoven kindje en is het alleen om het geld te doen . Volgens mij is dat onjuist . Verhuur is nodig om het voortbestaan van deze locatie en de danslessen te waarborgen .

Wij hebben afgelopen seizoen weer genoten en veel geleerd van de danslessen van Dansschool Fokker! Ook voor het komende seizoen hebben wij ons weer opgegeven! We gaan ook zeker komen naar de... Wij hebben afgelopen seizoen weer genoten en veel geleerd van de danslessen van Dansschool Fokker! Ook voor het komende seizoen hebben wij ons weer opgegeven! We gaan ook zeker komen naar de gezellig vrije dans avonden tijdens de zomerstop!

Ik heb 3 seizoenen danslessen gevolgd bij Hennie en Sylvia op de woensdagavond: Brons, Zilver en Zilver ster.

Taco Leeman

DCF levert een ontspannen omgeving om te leren dansen. Onze groep is gezellig en leergierig. Naast de lessen organiseert DCF ook de nodige andere activiteiten, welke ook helpen om het dansen onder... DCF levert een ontspannen omgeving om te leren dansen. Onze groep is gezellig en leergierig. Naast de lessen organiseert DCF ook de nodige andere activiteiten, welke ook helpen om het dansen onder de knie te krijgen.

Wendolien

Dans Center Fokker lijkt alleen voor het geld te gaan, niet voor z'n klanten. De danslessen lijken een ondergeschoven kindje te zijn ten opzichte van zaalverhuur. De vloer is vaak vuil en veel te... Dans Center Fokker lijkt alleen voor het geld te gaan, niet voor z'n klanten. De danslessen lijken een ondergeschoven kindje te zijn ten opzichte van zaalverhuur. De vloer is vaak vuil en veel te glad. Dit levert vaak gevaarlijke situaties op. Met klachten wordt nauwelijks wat gedaan. De belofte van een extra dansles wegens de ongemakken van de dansvloer, wordt later zonder overleg en zonder duidelijk opgaaf van reden ingetrokken. Er valt dus geen afspraken te maken met Danscenter Fokker.

We zijn regelmatig bij het dansbuffet geweest. Helaas was het eten de laatste keren veel te zout.

Het is vaak erg warm in de zaal, zowel beneden als op de eerste verdieping. Er zijn airco's geinstalleerd, maar die staan vaak uit. Omdat we dan meer zullen drinken?

De prijs voor een glas fris is hoog. Er zit vaak niet eens prik op.

De danslessen van Sylvia zijn geweldig! Daar halen we heel veel plezier uit. Jammer dat Sylvia vanuit Danscenter Fokker veel weerstand krijgt, want Sylvia geeft de gehele dansschool power en brengt de de dansschool weer op niveau. Talent zou moeten worden gekoesterd.
Mijn partner en ik begonnen dit dansseizoen bij Goud. Helaas ervoeren wij, net als het jaar daarvoor bij Zilverster, dat de enkele paren die wat minder goed dansen het tempo van de lessen bepalen voor de gehele groep. Wij verveelden ons behoorlijk. Daarom zijn we snel naar de Topklasse groep gegaan op aanraden van Sylvia. Bij Topklasse hebben we echt heel veel geleerd. Volgend seizoen gaan we heel graag verder bij Sylvia.

De vrije dansavonden op de woensdag vorig jaar waren voor ons echt een hit. Echter vanwege de negatieve ervaringen het afgelopen dansseizoen trekt het ons nu een stuk minder om te gaan.

Dennis vd Coelen

Danslessen zijn duidelijk het ondergeschoven kindje van Event Center Fokker.
Danslessen zijn duidelijk het ondergeschoven kindje van Event Center Fokker.
Het beeld rijst soms dat de eigenaar van de dansschool het eigenlijk alleen maar lastig vind, vooral als er suggesties of ideeen zijn die niet pasklaar binnen zijn straatje passen. Eigenlijk is het enthousiasme van medewerkers als Sylvia, Hanneke en Walter de enige reden om mijn heil niet elders te zoeken. De lessen zijn duur, daarnaast betaal je overal toegang voor maar krijg je daar heel weinig voor terug vanuit het centrum. Ook de drankjes zijn aan de prijs, hoewel er regelmatig geen prik op de frisdrank zit.