M.Kemperman

Op aanraden van een vriendin in contact gekomen met mevrouw Dammers. Vanaf het begin een goed gevoel gehad voor de afwerking van de letselschade. Betrokken en professionele begeleiding.

Wendy Robbescheuten

Zeer positieve ervaring gehad. Van begin tot eind helemaal tevreden, zeer vriendelijk te woord gestaan en je wordt altijd up to date gehouden met betrekking tot lopende zaken.

Bilal durani

Perfecte ! En altijd bereikbaar voor alles vragen

Carla hendriks

Vriendelijke advocaten behulpzaam en duidelijk en ook belangstellend naar mij toe.
Goede communicatie en altijd bereikbaar via de app of mail

Marieke

Prima. Persoonlijk. Zou het aanbevelen.

J Beks

Mijn letselschadezaak was al een flinke tijd opweg en gaandeweg werdt de zaak erg complex en raakte ik de regie kwijt en kon ik mijn eigen belangen niet meer behartigen.
Ik zocht hierbij hulp...
Ik zocht hierbij hulp en vond deze bij Andrea Verlaan.
Andrea is een betrokken, empatische,praktische,creatieve, open en eerlijke vakvrouw.
Vanaf het 1e contactmoment ,voelde ik me gehoord en gezien en wist ik met Andrea aan mijn zijde de juiste keuzes te maken voor afwikkeling van de zaak.
Andrea ontzorgde me in mijn zaak, ze had oog voor mij behoefte van eigen regie en eigenheid. Ze vertaalde ieder voorstel in consequenties in het hier en nu, en voor de toekomst. Andrea creëerde zo de beste bassis voor de juiste afwikkeling van de zaak, en ik hervond mijn eigen kracht.
Ze heeft ervoor gezorgd dat mijn zaak in alle denkbare zakelijke facetten op de best mogelijke manier is afgewikkeld en dat ik persoonlijk mijn energie, vertrouwen en passie terug heb.
Zodat ik iedere dag mezelf kan zijn en de regie heb in mijn eigen leven.
Zo enorm waardevol.

Rob Coppus

Mijn ervaring met Dammers & Verlaan Letselschade is heel goed. Bijten zich vast in het dossier en doen er alles aan om het maximale er uit te halen. En met een perfecte communicatie naar mij toe,... Mijn ervaring met Dammers & Verlaan Letselschade is heel goed. Bijten zich vast in het dossier en doen er alles aan om het maximale er uit te halen. En met een perfecte communicatie naar mij toe, zodat ik ook helemaal betrokken ben in mijn zaak en exact weet wat er speelt, waarom dit nodig is en continue op de hoogte ben in de stand van zaken. We hebben mijn zaak met een goed resultaat kunnen afronden. Naar mijn gevoel ook het maximale er uit gehaald. Ook een heel fijn contact en voor alle vragen open staan. Heel tevreden dus en zal Dammers & Verlaan zeker aanbevelen.

Naziha

Vanaf het begin erg betrokken. Andrea heeft mijn vader goed geholpen, denkt mee en is een luisterd oor.

Paul Driessens

In een woord geweldig meer dan 5 jaar mijn steun en toeverlaat geweest en zaak met een geweldig resultaat afgesloten.

Leslie Smits

Een zeer goede begeleiding in het hele proces. Nauw contact en goede uitleg.