Roy Davids

Het contact met Andrea was altijd heel laagdrempelig en plezierig. Andrea is scherp op de details en komt echt op voor het belang van de cliënt.

Hans Hovener

Perfect en correct verzorgd, dank

Arthur korenromp

Mijn ervaring met Dammers&verlaan was uitstekend,deze dames hebben goed werk geleverd gewoon weg fantastisch Bedankt hiervoor.

Niek Van Dongen

De ervaring met Dammers & Verlaan Letselschade beviel me goed. Ik merkte dat ik veel meer rust had en me goed kon focussen op mijn lichamelijk herstel. Alle andere zorgen namen hun op zich en dat... De ervaring met Dammers & Verlaan Letselschade beviel me goed. Ik merkte dat ik veel meer rust had en me goed kon focussen op mijn lichamelijk herstel. Alle andere zorgen namen hun op zich en dat zorgde voor veel minder stress. Ook van veel financiële dingen wist ik niks vanaf maar dat is fijn om daar begeleiding in te krijgen.

Marcel

Mijn ervaring met Mariska is zeer positief. Ze werkt goed voor je en streeft ernaar om het eruit te halen. Zeker een aanrader.

Leon van campenhout

Zeer fijn en van een perfect niveau wisten zaken die ik niet zou weten

Fatima Ouaabdennaim

Van mariska dammers als zeer prettig ervaren
Zij neemt alle zaken op zich waardoor ik
Vooral Bezig kon zijn met het verwerken
En genezen Van mijn trauma
In alle opzichten heeft zij ons /mij gesteund
En gerust gesteld en vragen beantwoord
Ook zijn er heel veel zaken waar je als leek geen weet van hebt en die binnen bepaalde tijd gedaan moeten zijn
Kortom zij heeft gezorgd dat wij ons nergens zorgen over hoefde te maken
Daar zijn wij zeer dankbaar voor

Maria du Maine

Goed en respectvol met prima begelijding q ee.

Ben van esch

Erg vakkundig en betrokken