Verloop van dienst

Ilse

Evert en zijn mannen zijn afgelopen najaar bij ons geweest vanwege lekkage op de zolder. Evert had al snel gezien wat er mis was. Hij liet het mij zien door een filmpje te maken, super duidelijk!... Evert en zijn mannen zijn afgelopen najaar bij ons geweest vanwege lekkage op de zolder. Evert had al snel gezien wat er mis was. Hij liet het mij zien door een filmpje te maken, super duidelijk! Terwijl hij op het dak was zag hij ook dat de pannen niet goed lagen en een aantal dakvorsten gebroken was. Ook hier liet hij mij met eigen ogen zien wat er mis was en wat de gevolgen waren. Zijn advies was om de pannen er opnieuw op te leggen met nieuwe panlatten en dampdoorlatende folie. Nu het werk (kundig en snel) is uitgevoerd geeft dit veel rust. Ons dak zal niet snel meer lekken! We hebben trouwens ook foto's gehad van de werkzaamheden. Zo kunnen we goed zien wat zich onder de pannen bevindt.

Recent bleek onze regenpijp los te zitten. Een klusje waar je niet makkelijk iemand voor kan vinden. Maar Evert vond het geen probleem en de regenpijp zit weer vast.

Communicatie, kwaliteit

Vera van de Put

Hele fijne, snelle communicatie met Evert. Hij kon de werkzaamheden heel snel inplannen en het is snel en goed uitgevoerd. Kon niet beter!

Betrouwbaar, goede communicatie

nee

Peter de Jong

Dakisolatie met unilin

Evert en zijn mannen hebben het dak opnieuw geisoleerd. De afspraken waren duidelijk omschreven en zodanig ook uitgevoerd. De medewerkers van Evert waren bijzonder netjes en beleefd (dat heb ik wel... Evert en zijn mannen hebben het dak opnieuw geisoleerd. De afspraken waren duidelijk omschreven en zodanig ook uitgevoerd. De medewerkers van Evert waren bijzonder netjes en beleefd (dat heb ik wel eens anders meegemaakt)

zou ik niet zo weten.

A. Westendorp

Wij zijn zeer tevreden over Evert en zijn mannen. Evert kon snel langskomen om de situatie te bekijken. Toen een duidelijke uitleg wat er gedaan moest worden. Keurig werk afgeleverd.

snel, vakkundig

C. van Niel

Waar andere loodgieters het lieten afweten kwam Evert en zijn mannen snel en leverden vakwerk af.

Snelheid, vakkundigheid

Heb ik niet

E.J.van Barneveld

We hadden lekkage aan onze overkapping. Toen we contact zochten werden we binnen 5 minuten terug gebeld en 3 dagen later stonden er 3 vakmensen ons gehele dak in rap tempo te maken. Geweldige... We hadden lekkage aan onze overkapping. Toen we contact zochten werden we binnen 5 minuten terug gebeld en 3 dagen later stonden er 3 vakmensen ons gehele dak in rap tempo te maken. Geweldige service en aardige mensen. Nogmaals bedankt mannen.

Snelle kundige professionele mensen.

Marja de Bruin

Via mijn buurvrouw aan dit adres gekomen . Zij had hier positieve ervaring mee gehad. Wij zijn ook super tevreden met dit bedrijf geweest. Ook de afspraak over de prijs vooraf met Evert was heel... Via mijn buurvrouw aan dit adres gekomen . Zij had hier positieve ervaring mee gehad. Wij zijn ook super tevreden met dit bedrijf geweest. Ook de afspraak over de prijs vooraf met Evert was heel fijn. Kortom heel erg tevreden.

Goed werk

Heb ik niet

J t

23.11.23 joke
23.11.23 joke
Gebeld met de baas(Evert) kon direct langs komen. Heeft gekeken en advies gegeven. 2 daken gepakt en dakpannen vervangen top gedaan zelfs op zondag gewerkt om de klus te klaren voor dat het uit zou lopen vanwegen het slechte weer. No nonsens gewoon vakwerk.

Afspraak is afspraak

Labeur

Een aspirator gemonteerd op de schoorsteen in maart 2023 draaide niet meer rond. Na inspectie van Evert op de schoorsteen bleek een tak in het apparaat de oorzaak te zijn.
Evert hoefde geen...
Evert hoefde geen cent hiervoor te hebben.

Evert levert qualiteit en uitstekende service

Zou het niet weten

C.Spaan

Goede ervaring opgedaan met Evert en zijn mannen. Hebben lekkage verholpen door 2 schoorstenen te repareren/nieuw lood aangebracht. Klus werd snel en kundig uitgevoerd door de mannen die ook lieten... Goede ervaring opgedaan met Evert en zijn mannen. Hebben lekkage verholpen door 2 schoorstenen te repareren/nieuw lood aangebracht. Klus werd snel en kundig uitgevoerd door de mannen die ook lieten zien wat én hoe ze het deden.

Duidelijke communicatie (vooraf duidelijk laten zien waar het probleem zat dmv filmpjes) , prijsopgave vooraf (die later niet wordt bijgesteld door meerwerk) en komt al zijn afspraken na