Verloop van dienst

P. Jalandoni

Vriendelijke en goede service van Evert en zijn team

We zijn erg snel geholpen

Florien Dicker

Evert heeft bij ons de lekkende dakgoot dicht gemaakt en wat dakpannen recht gelegd en vast gezet. Toen door een wespennest er weer een dakpan los was geraakt, kwam hij terug om die ene dakpan terug... Evert heeft bij ons de lekkende dakgoot dicht gemaakt en wat dakpannen recht gelegd en vast gezet. Toen door een wespennest er weer een dakpan los was geraakt, kwam hij terug om die ene dakpan terug te leggen, top service!

Snelle en heldere communicatie.
Makkelijk en snel een afspraak maken.
Prettige dienstverlening, eerlijk advies.

Gerretsen

Wij zijn heel tevreden over het werk wat Evert en zijn mannen levert .Snelle actie ,heldere communicatie .professioneel en transparant! echt een aanrader als je met lekkage .Hartelijk dank Thijs en... Wij zijn heel tevreden over het werk wat Evert en zijn mannen levert .Snelle actie ,heldere communicatie .professioneel en transparant! echt een aanrader als je met lekkage .Hartelijk dank Thijs en Nicoline

Snel Effectief en Vakkundig ,prettig in de communicatie

René

Goede transparante en snelle service

Evert was woensdag langsgekomen voor een offerte en had via een video ook laten zien wat er op het dak moest gebeuren. Offerte meteen uitgewerkt. Donderdag gaven wij akkoord op de opdracht en... Evert was woensdag langsgekomen voor een offerte en had via een video ook laten zien wat er op het dak moest gebeuren. Offerte meteen uitgewerkt. Donderdag gaven wij akkoord op de opdracht en vanwege een andere uitgevallen opdracht konden ze vrijdag en zaterdag daarna meteen aan de slag en is alles vlot en netjes afgerond. Wederom met foto's als bewijs hoe het er nu uit ziet

Geert

Evert en collega's hebben goed en snel ons dak gerepareerd en hebben duidelijk verteld wat ze hebben gedaan.

Goede kwaliteit

Michel Reij

Snelle en zorgvuldige renovatie van ons dak. Het advies vooraf door Evert was eerlijk, ook in wat er nog goed genoeg was aan ons dak.

Snelle service, vriendelijk, eerlijk

Wim

Evert en zijn team hebben onze schoorstenen goed gerenoveerd en nokpannen vastgezet. Zowel voor de klus als na de klus foto’s en flimpjes gemaakt. Duidelijke afspraken die worden nagekomen, heel... Evert en zijn team hebben onze schoorstenen goed gerenoveerd en nokpannen vastgezet. Zowel voor de klus als na de klus foto’s en flimpjes gemaakt. Duidelijke afspraken die worden nagekomen, heel prettig. Vrolijke en aardige vakmensen, no nonsense en met een goede vleug humor is onze indruk tot nu toe.

Fimpjes voor en na de werkzaamheden, duidelijke afspraken die worden nagekomen

Gewoon zo doorgaan

G.K.W.

Snel, vakkundig en betrouwbaar

Snelle reactie op aanvraag van een offerte. Gelijktijdig met het onderzoek voor de reparatie is de offerte opgemaakt.

Ellen Hazebroek

Alweer superservice en snel handelen!

De snelheid van handelen. Evert stond nog dezelfde dag op de stoep en is meteen de dag erna gestart met de reparatie!

Hayo

Dakrenovatie zoals het hoort

vriendelijke, vrolijke medewerkers met verstand van hun vak