Verloop van dienst

Ellen Hazebroek

Alweer superservice en snel handelen!

De snelheid van handelen. Evert stond nog dezelfde dag op de stoep en is meteen de dag erna gestart met de reparatie!

Hayo

Dakrenovatie zoals het hoort

vriendelijke, vrolijke medewerkers met verstand van hun vak

FvdLinde

Wij hebben twee verschillende reparaties laten uitvoeren aan ons dak, en beide naar volle tevredenheid. Er wordt duidelijk uitleg gegeven over de werkzaamheden(ook dmv foto's), beide keren konden ze... Wij hebben twee verschillende reparaties laten uitvoeren aan ons dak, en beide naar volle tevredenheid. Er wordt duidelijk uitleg gegeven over de werkzaamheden(ook dmv foto's), beide keren konden ze de lekkage binnen enkele dagen repareren. Het personeel is zeer vriendelijk en ze werken vlot en netjes.

-duidelijk advies
-snelle reactie
-de mannen zijn vriendelijk en werken netjes

Bart

Snel en goed geregeld, eerlijk en realistische offerte (goedkoper dan gedacht, omdat een renovatie niet nodig was, enkel repareren), 2 vrolijke gasten op 't dak een week na de offerte. Mooi werk!

Flexibiliteit, persoonlijke benadering

Álle werkzaamheden op de offerte zetten zodat er op de dag zelf soepeler loopt

pien de visser

Topervaring! Ons probleem werd kosteloos opgelost, omdat het om iets heel kleins bleek te gaan. Ik ga dit bedrijf zeker vaker bellen!

servicegericht, vriendelijk

Hannah Wellens

Ik ben enorm geholpen door Evert en zijn team, ze kwamen snel kijken naar ons probleem en konden ons op korte termijn helpen

Evert legt alles duidelijk uit, maakt filmpjes en fotos van de werkzaamheden, stuurt zijn mensen goed aan en is goed bereikbaar

Lee

In 2018 nokpannen laten vastzetten, helaas 1 dakpan losgekomen.
Gelukkig is er garantie op. Gisteren gebeld, vandaag snel langs om alles te fixen.

Snelle reactie

nvt

Sandra

Wij hebben contact opgenomen ivm een vermeende lekkage aan onze schoorsteen. Evert kwam snel langs en was heel helder over wat er wel, maar ook wat er niet hoefde te gebeuren. Een prettige eerste... Wij hebben contact opgenomen ivm een vermeende lekkage aan onze schoorsteen. Evert kwam snel langs en was heel helder over wat er wel, maar ook wat er niet hoefde te gebeuren. Een prettige eerste ervaring!

Snelle reactie, klantvriendelijke houding, heldere uitleg

Nvt

Tom G

Zeer vriendelijk en vakkundige dakdekkers. Kwamen op tijd, lieten zien wat ze gedaan hadden en ruimde de zooi netjes op na hun werk. Kan niet anders zeggen dan zeer tevreden te zijn. Het telefonisch... Zeer vriendelijk en vakkundige dakdekkers. Kwamen op tijd, lieten zien wat ze gedaan hadden en ruimde de zooi netjes op na hun werk. Kan niet anders zeggen dan zeer tevreden te zijn. Het telefonisch contact van tevoren was ook handig en prettig.

Goed bereikbaar via mail & telefoon, snelle handeling en snelle dienstverlening. Vriendelijk en goeie expertise.

Het allereerste mail contact was vrij kortaf, had iets uitgebreider gemogen.

W. Adam

Goed werk geleverd. Komen afspraken na en zijn correct.

Betrouwbaar, netjes en vakkundig.