Verloop van dienst

Michel Reij

Snelle en zorgvuldige renovatie van ons dak. Het advies vooraf door Evert was eerlijk, ook in wat er nog goed genoeg was aan ons dak.

Snelle service, vriendelijk, eerlijk

Wim

Evert en zijn team hebben onze schoorstenen goed gerenoveerd en nokpannen vastgezet. Zowel voor de klus als na de klus foto’s en flimpjes gemaakt. Duidelijke afspraken die worden nagekomen, heel... Evert en zijn team hebben onze schoorstenen goed gerenoveerd en nokpannen vastgezet. Zowel voor de klus als na de klus foto’s en flimpjes gemaakt. Duidelijke afspraken die worden nagekomen, heel prettig. Vrolijke en aardige vakmensen, no nonsense en met een goede vleug humor is onze indruk tot nu toe.

Fimpjes voor en na de werkzaamheden, duidelijke afspraken die worden nagekomen

Gewoon zo doorgaan

G.K.W.

Snel, vakkundig en betrouwbaar

Snelle reactie op aanvraag van een offerte. Gelijktijdig met het onderzoek voor de reparatie is de offerte opgemaakt.

Ellen Hazebroek

Alweer superservice en snel handelen!

De snelheid van handelen. Evert stond nog dezelfde dag op de stoep en is meteen de dag erna gestart met de reparatie!

Hayo

Dakrenovatie zoals het hoort

vriendelijke, vrolijke medewerkers met verstand van hun vak

FvdLinde

Wij hebben twee verschillende reparaties laten uitvoeren aan ons dak, en beide naar volle tevredenheid. Er wordt duidelijk uitleg gegeven over de werkzaamheden(ook dmv foto's), beide keren konden ze... Wij hebben twee verschillende reparaties laten uitvoeren aan ons dak, en beide naar volle tevredenheid. Er wordt duidelijk uitleg gegeven over de werkzaamheden(ook dmv foto's), beide keren konden ze de lekkage binnen enkele dagen repareren. Het personeel is zeer vriendelijk en ze werken vlot en netjes.

-duidelijk advies
-snelle reactie
-de mannen zijn vriendelijk en werken netjes

Bart

Snel en goed geregeld, eerlijk en realistische offerte (goedkoper dan gedacht, omdat een renovatie niet nodig was, enkel repareren), 2 vrolijke gasten op 't dak een week na de offerte. Mooi werk!

Flexibiliteit, persoonlijke benadering

Álle werkzaamheden op de offerte zetten zodat er op de dag zelf soepeler loopt

pien de visser

Topervaring! Ons probleem werd kosteloos opgelost, omdat het om iets heel kleins bleek te gaan. Ik ga dit bedrijf zeker vaker bellen!

servicegericht, vriendelijk

hannah wellens

Ik ben enorm geholpen door Evert en zijn team, ze kwamen snel kijken naar ons probleem en konden ons op korte termijn helpen

Evert legt alles duidelijk uit, maakt filmpjes en fotos van de werkzaamheden, stuurt zijn mensen goed aan en is goed bereikbaar

Lee

In 2018 nokpannen laten vastzetten, helaas 1 dakpan losgekomen.
Gelukkig is er garantie op. Gisteren gebeld, vandaag snel langs om alles te fixen.

Snelle reactie

nvt