Verloop van dienst

Sylvia Borren

Wij waren heel blij met Evert en zijn team: ze kwamen snel kijken wat er nodig was, werkten efficient, en lieten alles netjes achter.

Vriendelijk, efficient, betrouwbaar. 20 jaar garantie.

Er moest ook lood vernieuwd worden, was eerst over het hoofd gekeken, maar daarna goed opgelost.

Makkelijk in het maken van een afspraak. We zijn snel geholpen. Vriendelijke en vakkundig personeel. We zijn zeer tevreden.

efficiënt en vakbekwaam

doe jullie zelf eens een plezier en koop een nieuwe bestelbus..

DB Seldenrijk

Uitstekend !

duidelijke communicatie - snelle reaktietijd - professioneel

cijfer een 9+

H.J.Labeur

Onze schoorsteen stonk op de zolder en wij stopten daarom met onze houtkachel. Evert erbij gehaald en deze kwam met zeer effectieve aanbevelingen. Schoorsteen opnieuw gevoegd en geimpregneerd, nieuw... Onze schoorsteen stonk op de zolder en wij stopten daarom met onze houtkachel. Evert erbij gehaald en deze kwam met zeer effectieve aanbevelingen. Schoorsteen opnieuw gevoegd en geimpregneerd, nieuw lood en een door de wind aangedreven rookafzuiger op schoorsteen gemonteerd. Tevens zijn alle nokpannen opnieuw vast gezet. Platje van de dakkapel en van de aanbouw (beneden) voorzien van nieuwe dakbedekking en extra isolatie. Evert en zijn team werken zeer effectief en professioneel en komen de afspraken na. Wij kunnen weer veilig stoken en en zijn voor jaren verzekerd van uitstekend gerepareerd dak en schoorsteen.

Evert zit er bovenop en komt afspraken na. Prettig en vakbekwaam personeel

zou `t niet weten

Sietse

Na lekkage op het dak Evert gebeld en na akkoord te hebben gegeven kon zijn team binnen afzienbare tijd de reparaties vakkundig uitvoeren. Omdat Evert zo snel kon reageren hebben we tussendoor geen... Na lekkage op het dak Evert gebeld en na akkoord te hebben gegeven kon zijn team binnen afzienbare tijd de reparaties vakkundig uitvoeren. Omdat Evert zo snel kon reageren hebben we tussendoor geen verdere lekkages gehad en tot slot is het resultaat van de herstelwerkzaamheden perfect. Vriendelijke mensen en je weet waar je aan toe bent.

Goede kwaliteit, goede communicatie, zeer snelle reactie, afspraken nagekomen, vriendelijk en vakkundig.

Wellicht op de website wat informatie plaatsen over het klusteam zelf

P. Jalandoni

Vriendelijke en goede service van Evert en zijn team

We zijn erg snel geholpen

Florien Dicker

Evert heeft bij ons de lekkende dakgoot dicht gemaakt en wat dakpannen recht gelegd en vast gezet. Toen door een wespennest er weer een dakpan los was geraakt, kwam hij terug om die ene dakpan terug... Evert heeft bij ons de lekkende dakgoot dicht gemaakt en wat dakpannen recht gelegd en vast gezet. Toen door een wespennest er weer een dakpan los was geraakt, kwam hij terug om die ene dakpan terug te leggen, top service!

Snelle en heldere communicatie.
Makkelijk en snel een afspraak maken.
Prettige dienstverlening, eerlijk advies.

Nee

Gerretsen

Wij zijn heel tevreden over het werk wat Evert en zijn mannen levert .Snelle actie ,heldere communicatie .professioneel en transparant! echt een aanrader als je met lekkage .Hartelijk dank Thijs en... Wij zijn heel tevreden over het werk wat Evert en zijn mannen levert .Snelle actie ,heldere communicatie .professioneel en transparant! echt een aanrader als je met lekkage .Hartelijk dank Thijs en Nicoline

Snel Effectief en Vakkundig ,prettig in de communicatie

René

Goede transparante en snelle service

Evert was woensdag langsgekomen voor een offerte en had via een video ook laten zien wat er op het dak moest gebeuren. Offerte meteen uitgewerkt. Donderdag gaven wij akkoord op de opdracht en... Evert was woensdag langsgekomen voor een offerte en had via een video ook laten zien wat er op het dak moest gebeuren. Offerte meteen uitgewerkt. Donderdag gaven wij akkoord op de opdracht en vanwege een andere uitgevallen opdracht konden ze vrijdag en zaterdag daarna meteen aan de slag en is alles vlot en netjes afgerond. Wederom met foto's als bewijs hoe het er nu uit ziet

Geert

Evert en collega's hebben goed en snel ons dak gerepareerd en hebben duidelijk verteld wat ze hebben gedaan.

Goede kwaliteit