Verloop van dienst

Jesper

Prettige omgang en erg deskundig - geen probleem om nog een keer terug te komen als nog niet alles duidelijk of opgelost is

Snel antwoord en flexibel

Ed Jansen

Op een snelle en prettige manier onze deklekkage verholpen. Behulpzaam, vakbekwaam en attente werklui. Alles zonder vuil te maken en afval werd goed opgeruimd.

Vriendelijk, betrouwbaar

Wel prijzig, maar ook degelijk en garantie

Ilse

Na een hevige regenbui hadden wij lekkage. Via buren uit de straat de contactgegevens van Evert gekregen en diezelfde (zon)dag een afspraak gemaakt. Eenmaal op het dak had hij snel gezien wat het... Na een hevige regenbui hadden wij lekkage. Via buren uit de straat de contactgegevens van Evert gekregen en diezelfde (zon)dag een afspraak gemaakt. Eenmaal op het dak had hij snel gezien wat het probleem was en ons ook nog op een aantal andere punten gewezen. Hij legde duidelijk uit waarom onze dakpannen opnieuw gelegd moesten worden met dampdoorlatende folie eronder en liet mij met eigen ogen zien dat het hout eronder nat was. Dat heeft ons echt een hoop ellende bespaard!

Ook bij de uitvoering werden wij uitstekend op de hoogte gehouden (ook met foto's die we gedurende de dag doorgestuurd kregen) en zijn werknemers waren stuk voor stuk heel vriendelijk en correct. Op het uitgevoerde werk hebben we 20 jaar garantie gekregen.

De communicatie heb ik echt prettig ervaren. Andere ervaringen zijn duidelijk minder, maar Evert hield ons goed op de hoogte.

Geen.

Marco Leeflang

Evert en zijn mannen hebben keurig een reparatie aan mijn dak uitgevoerd. Daar waar andere bedrijven meteen een peperduur nieuw dak voorstelden zonder nauwelijks te kijken ging Evert bij de eerste... Evert en zijn mannen hebben keurig een reparatie aan mijn dak uitgevoerd. Daar waar andere bedrijven meteen een peperduur nieuw dak voorstelden zonder nauwelijks te kijken ging Evert bij de eerste afspraak de boel nauwkeurig onderzoeken.

Eerlijk advies. Betrouwbaar. Fijne collega's

X

JP Lindeboom

Uitstekende service

Vriendelijk en vakkundig

Vve schutstraat 136 t/m 164

Het bedrijf heeft voor onze VVE het dakleer vervangen, de nokvorst geïsoleerd en de schoorstenen gerepareerd. Werkzaamheden konden (relatief) snel uitgevoerd worden en de kwaliteit is goed! Zeker... Het bedrijf heeft voor onze VVE het dakleer vervangen, de nokvorst geïsoleerd en de schoorstenen gerepareerd. Werkzaamheden konden (relatief) snel uitgevoerd worden en de kwaliteit is goed! Zeker een aanrader voor de (grote) werkzaamheden!

Snel ter plaatsen, duidelijke communicatie

Tjebbe

Geweldig, ik zat met een lek en bijna direct nadat ik belden kwam er iemand langs om te helpen. Het bleek een klein probleem maar als leek snapten ik niet goed wat er aan de hand was, nou in plaats... Geweldig, ik zat met een lek en bijna direct nadat ik belden kwam er iemand langs om te helpen. Het bleek een klein probleem maar als leek snapten ik niet goed wat er aan de hand was, nou in plaats van mij een dure reparatie aan te smeren kreeg ik gratis uitgebreid advies hoe ik het zelf kan oplossen en daarna de keuze hoe ik het wou aanpakken. Eerlijke vaklui houden onze samenleving gaande.

Snelle hulp en eerlijk adviezen.

Dakrenovatie expert

Dakrenovatie expert: ze zijn super goed te bereiken en altijd bereid om op zeer korte termijn te komen voor inspectie.
Vlotte, volledige en fijne service en altijd heeft het hele team een goed...
Vlotte, volledige en fijne service en altijd heeft het hele team een goed humeur.

Snelle afhandeling, goede prijs-kwaliteit verhouding

Sander Nijmeijer

Fijne communicatie en snelle oplossing!

Betrouwbaar, goede communicatie

Wil van Erp

Dakrenovatie Expert biedt uitstekende service. Er worden heldere afspraken gemaakt zodat je weet waar je aan toe bent. Verwachtingen worden correct afgestemd.

Directe wijze van communicatie en indrukwekkend vakmanschap.

Moeten nog blijken.