Verloop van dienst

Sandra

Wij hebben contact opgenomen ivm een vermeende lekkage aan onze schoorsteen. Evert kwam snel langs en was heel helder over wat er wel, maar ook wat er niet hoefde te gebeuren. Een prettige eerste... Wij hebben contact opgenomen ivm een vermeende lekkage aan onze schoorsteen. Evert kwam snel langs en was heel helder over wat er wel, maar ook wat er niet hoefde te gebeuren. Een prettige eerste ervaring!

Snelle reactie, klantvriendelijke houding, heldere uitleg

Nvt

Tom G

Zeer vriendelijk en vakkundige dakdekkers. Kwamen op tijd, lieten zien wat ze gedaan hadden en ruimde de zooi netjes op na hun werk. Kan niet anders zeggen dan zeer tevreden te zijn. Het telefonisch... Zeer vriendelijk en vakkundige dakdekkers. Kwamen op tijd, lieten zien wat ze gedaan hadden en ruimde de zooi netjes op na hun werk. Kan niet anders zeggen dan zeer tevreden te zijn. Het telefonisch contact van tevoren was ook handig en prettig.

Goed bereikbaar via mail & telefoon, snelle handeling en snelle dienstverlening. Vriendelijk en goeie expertise.

Het allereerste mail contact was vrij kortaf, had iets uitgebreider gemogen.

W. Adam

Goed werk geleverd. Komen afspraken na en zijn correct.

Betrouwbaar, netjes en vakkundig.

Joke van Zijl

Half maart 2020 mijn laatste dak (nu op de badkamer) laten vervangen.
Half maart 2020 mijn laatste dak (nu op de badkamer) laten vervangen.
Mijn oude regenpijpen vanaf mijn eerder aangebrachte grote dak waren niet aangebracht. Geen enkel probleem. Er werden alsnog nieuwe pijpen geplaatst. Ook werd gekeken hoe mijn grote dak er bij stond, nadat de buren een etage bovenop hun woning gezet hadden. Het zag er prima uit en de garantie van 20 jaar kon gewoon door blijven lopen. Geen gezeur.
Ik kan Dakrenovatie Expert zeker aanbevelen. Betrouwbaar bedrijf met fijne werknemers.

Betrouwbaar

alles te bespreken.

Patrick

Uitstekend

Deskundig, duidelijke prijs en profferssioneel

NVT.

Zeer professioneel en deskundig. Ik had klapperende zonnepanelen en volgens het bedrijf van de zonnepanelen zou het aan de dakpannen liggen en stuurden daarom iemand van dakreparatie expert langs.... Zeer professioneel en deskundig. Ik had klapperende zonnepanelen en volgens het bedrijf van de zonnepanelen zou het aan de dakpannen liggen en stuurden daarom iemand van dakreparatie expert langs. Bij goede check Kom snel de conclusie getrokken worden dat het niet aan de dakpannen lag en kreeg ik het advies daar geen geld aan moet verspellen. Het lag aan de zonnepanelen waarin veel spelling zat. Deze analyse vervolgens gedeeld met het bedrijf van de zonnepanelen en deze komen nu de fout herstellen.

Deskundig en eerlijk

Rene

Snelle en vakkundige vervanging van ons dak.

Snelheid, duidelijke prijs en vriendelijke mensen.

Gen.

Hoop

Heel tevreden. Evert en z'n mannen hebben ons platte dak in 2 dagen snel en kundig voorzien van een nieuwe bedekking.

heldere offerte en afspraken, 20 jaar garantie!

Chris

Erg snelle service, respons en reparatie binnen twee dagen.

Snelle respons en ernst van de situatie wordt serieus genomen. Binnen twee dagen had ik al twee vriendelijke dakdekkers aan de slag op mijn dak.

Susanne

Snelle reactie, goede prijsafspraken vooraf, zeer vriendelijk personeel, goed werk geleverd (foto’s gemaakt ter controle).

Geen verbeterpunten.