Verloop van dienst

Tom

Kundige service en prettige communicatie van Evert en zijn team. Je wordt duidelijk meegenomen in de verschillende werkzaamheden. Uitgevoerde werkzaamheden: vervangen dakbedekking en windveer,... Kundige service en prettige communicatie van Evert en zijn team. Je wordt duidelijk meegenomen in de verschillende werkzaamheden. Uitgevoerde werkzaamheden: vervangen dakbedekking en windveer, herstellen boeidelen en schoorsteen.

Kundige service en prettige communicatie

Vooral zo door gaan

WK

Vlot verlopen proces vanaf contact opnemen, beoordeling probleem, offerte en uitvoering van het werk. Vriendelijk, voorvarende aanpak van de oorzaak en niet gericht op een alleen maar een snelle... Vlot verlopen proces vanaf contact opnemen, beoordeling probleem, offerte en uitvoering van het werk. Vriendelijk, voorvarende aanpak van de oorzaak en niet gericht op een alleen maar een snelle symptoom bestrijding. Alle rommel en gebruikte materialen na afloop netjes opgeruimd.

Kernactiviteiten zijn duidelijk aangegeven.

Website geeft geen indicatie van de prijzen.

Andre

Wij hadden met de afgelopen zware regenval een lekkage in de woonkamer. Het viel niet mee om dat gerepareerd te krijgen totdat wij Evert aan de telefoon kregen. Hij kwam snel langs, ging het dak op,... Wij hadden met de afgelopen zware regenval een lekkage in de woonkamer. Het viel niet mee om dat gerepareerd te krijgen totdat wij Evert aan de telefoon kregen. Hij kwam snel langs, ging het dak op, maakte foto’s om de “toestand op het dak” te laten zien. Vervolgens werd er direct een offerte gemaakt. De reparatie werd ook snel en kwalitatief uitgevoerd. Evert zelf kwam de volgende dag de kwaliteitscheck uitvoeren. Wij hebben daarna ook gelijk het daklood en de kantstroken laten vervangen. Prima werk!!!

No nonsens, afspraak is afspraak, snel kwalitatief werk

Zwinkels

Heel tevreden

Snel, duidelijk en prima werk

RJ Meulenbroek

Zeer tevreden. Na offerte is alles snel en vakkundig gerepareerd. Bedankt mannen!!!!

Duidelijke uitleg. Snelle service

J.E. Huininga

Reparatie van pannendak

- Snel afspraak mogelijk
- Evert doet zelf inspectie op het dak en legt duidelijk uit wat er moet gebeuren en dit krijg je direct uitgewerkt in een offerte
- Reparatie volgens afspraak...
- Snel afspraak mogelijk
- Reparatie volgens afspraak en netjes werk geleverd
- Vriendelijk manier van benaderen

Thomas

Zeer vakkundig en goed geholpen door Evert. Duidelijke offerte en is alle afspraken netjes nagekomen. Het hele probleem een lekkende dakkapel was in 1 dag verholpen. Daar zijn wij erg blij mee!

Nakomen van afspraken

B. van den Berg

Ik ben super blij met Evert en Dakrenovatie Nederland.Ik heb mijn dak jaren geleden laten vermaken door hen en alleen maar lof. Keurige mensen en goed en precies werk. Vooral ook eerlijk over wat ze... Ik ben super blij met Evert en Dakrenovatie Nederland.Ik heb mijn dak jaren geleden laten vermaken door hen en alleen maar lof. Keurige mensen en goed en precies werk. Vooral ook eerlijk over wat ze tegenkomen.

Het snelle reageren als er wat aan de hand is. Evert reageert dezelfde dag al bij een probleem en komt zsm langs om te checken en het eventueel al gelijk te maken. Je hebt bij hen echt het gevoel... Het snelle reageren als er wat aan de hand is. Evert reageert dezelfde dag al bij een probleem en komt zsm langs om te checken en het eventueel al gelijk te maken. Je hebt bij hen echt het gevoel dat ze er voor je zijn met problemen.

Geen.

J ter Weijden

Uitstekend
Vriendelijk personeel en eigenaar Evert
Een verademing!

Klantvriendelijk, specialisten

Let op vuile schoenen

Nelleke

Prima bedrijf, reageert snel en plezierig

Het sterkte punt van dit bedrijf is natuurlijk Evert. Hij klimt persoonlijk op het dak om te zien wat er gebeuren moet, komt op de ochtend dat het week begint weer persoonlijk langs en ook bij de... Het sterkte punt van dit bedrijf is natuurlijk Evert. Hij klimt persoonlijk op het dak om te zien wat er gebeuren moet, komt op de ochtend dat het week begint weer persoonlijk langs en ook bij de afronding is hij er weer

Kan er geen bedenken