Verloop van dienst

Inge

Snelle service. Er is netjes gewerkt. Door storm toch schade aan het dak, dit was weer snel opgelost.

Snelle Service

Geen, Evert en zijn team zijn iedereen aan te bevelen.

Grit

We hadden een heel goede ervaring met Evert en zijn team. Erg goede kwaliteit voor een goede prijs.

Goed materiaal; goed team; betrouwbaar

Dakrenovatie expert

Wij zijn ontzettend goed geholpen door Evert en zijn team. Ook de service is van grote klasse. Goede communicatie en direct mee denken in oplossingen Ik kan en zal iedereen dit bedrijf aanraden.... Wij zijn ontzettend goed geholpen door Evert en zijn team. Ook de service is van grote klasse. Goede communicatie en direct mee denken in oplossingen Ik kan en zal iedereen dit bedrijf aanraden. KLASSE!!

Goede communicatie en meedenken in oplossingen.

Nee, ik ben 100% tevreden

Eric Drost

Betrouwbaar bedrijf. de prijs kwaliteitsverhouding is top. werken netjes en leuke nette medewerkers en eigenaar.

leveren kwaliteit; maken vooraf en achteraf foto's en film mbt de werkzaamheden. hebben verstand mbt wat ze doen. gewoon top

Christine

Goede ervaring met Evert en team. Snel, duidelijk, meedenken en op tijd en alles volgens afspraak. Wij hadden bovendien leuk en kundig team (Den Bosch) bij onze klus in Utrecht. Harde werkers met... Goede ervaring met Evert en team. Snel, duidelijk, meedenken en op tijd en alles volgens afspraak. Wij hadden bovendien leuk en kundig team (Den Bosch) bij onze klus in Utrecht. Harde werkers met tijd voor n grapje maar vooral goed in hun werk!

Goede en vlotte communicatie per whatsapp en telefoon.

Nederlandse Bridge Bond

Goed advies vooraf, prima afspraak en goed uitgevoerd werk.

Op advies van Evert van Dakrenovatie Expert heb ik Lekdetectie Nederland ingeschakeld. Nadat de oorzaak gevonden is, heeft Dakrenovatie Expert de werkzaamheden op een correcte wijze uitgevoerd.

Geen, vooraf duidelijke afspraken en tussentijds telefonisch contact omtrent datum van uitvoering van de werkzaamheden.

Ernst Meijer

Top!
De eigenaar (Evert) neemt zelf de telefoon op en dacht gelijk mee over de lekkage in onze uitbouw.

Hij kwam persoonlijk kijken naar de staat van de dakbedekking en kwam met...
Top!

Hij kwam persoonlijk kijken naar de staat van de dakbedekking en kwam met een heldere en transparante offerte voor de vervanging.

Binnen 1 week kon hij het ook nog maken. Zijn medewerkers zijn erg deskundig, beleefd en weten waar ze het over hebben. Top team dus.

Zeker een aanbeveling!

Heldere en transparante offerte, bereikbaarheid per telefoon en snelheid van vervangen van dakbedekking

Ga zo door!

Yvonne

Super! Betrouwbare en vriendelijke eigenaar en medewerkers. Ze leggen uit wat/waarom gedaan moet worden en laten het na reparatie ook zien op beeld. Geen verrassingen achteraf en snelle service.

Betrouwbaar, vriendelijk en snelle service

Angelique Drost van Engelen

Prettig bedrijf

Snelle service

Geen doorgaan zo

Annette Bruggink

Duidelijke afspraken, vriendelijk personeel, goede kwaliteit.

Duidelijke uitleg wat er moet gebeuren, snelle service