Verloop van dienst

Roos

Gebeld vanwege lekkage dakgoot. Afspraak gemaakt maar zijn niet gekomen. Na contact zouden de mannen een auto-ongeluk gehad hebben. Meneer hield vol dat ze mij gebeld hebben. Hij zou volgende dag... Gebeld vanwege lekkage dakgoot. Afspraak gemaakt maar zijn niet gekomen. Na contact zouden de mannen een auto-ongeluk gehad hebben. Meneer hield vol dat ze mij gebeld hebben. Hij zou volgende dag contact met mij opnemen maar zoals verwacht, niks gehoord. Ik ben zelf ondernemer, zo ga je niet met klanten om. Heeft mij nu ook geld gekost door thuis te blijven. Kortom.. Geen aanrader!

Afspraak nakomen

Clements

Erg goede ervaring met dit bedrijf. Werken snel, communiceren wonderbaarlijk goed. Eerlijke offerte en echte vaklui. Ook als het net even anders loopt of ze dingen tegenkomen die net anders moeten... Erg goede ervaring met dit bedrijf. Werken snel, communiceren wonderbaarlijk goed. Eerlijke offerte en echte vaklui. Ook als het net even anders loopt of ze dingen tegenkomen die net anders moeten zijn ze flexibel. Hebben zelfs achteraf de moeite genomen iets te komen repareren wat helemaal niet bij de klus bleek te horen. En zonder gedoe, klasse service!

Snelheid van communiceren (Evert). Goede vaklui, die snel werken. Simpele offerte. Flexibel. Klantgericht.

Niet echt. Hebben het gewoon goed gedaan. Ik zou ze meteen weer vragen voor een klus.

Sharon

Deskundig, vriendelijk team

Snelle reactie van Evert op de aanvraag voor onze dakreparatie.
Bezoek, dakinspectie en offerte binnen een paar dagen
Reparatie door team dakdekkers binnen een week
No nonsense! Je...
Snelle reactie van Evert op de aanvraag voor onze dakreparatie.
Bezoek, dakinspectie en offerte binnen een paar dagen
Reparatie door team dakdekkers binnen een week
No nonsense! Je weet waar je aan toe bent

N.v.t.

Sandra Kamphuis

Super goede ervaring! Evert en zijn collega’s hebben ons heel goed geholpen. Ze waren snel beschikbaar om onze lekkage te repareren. Ons platte dak is super netjes en strak gelegd. Alle oude zooi... Super goede ervaring! Evert en zijn collega’s hebben ons heel goed geholpen. Ze waren snel beschikbaar om onze lekkage te repareren. Ons platte dak is super netjes en strak gelegd. Alle oude zooi hebben ze gelijk weer meegenomen. Hele fijne service voor een schappelijke prijs!

Netjes werk afgeleverd, vriendelijk stel mannen, goede prijs

Geen - hele fijne ervaring!

Arend vd heuvel

Goed stel vakmannen en snel van mijn klacht afgeholpen. Het was een gezellige dag vooral die man met grijze baard kon je lachen nu nog als ik eraan denk. Dank je wel mannen ik ga jullie zeker... Goed stel vakmannen en snel van mijn klacht afgeholpen. Het was een gezellige dag vooral die man met grijze baard kon je lachen nu nog als ik eraan denk. Dank je wel mannen ik ga jullie zeker aanprijzen bij andere

Vakmanschap en gezelligheid

Nvt

René

Goede service, na reparaties aan het dak ook het dak van de erker laten repareren door Evert en consorten. Er laten nog wat dakpannen los door de recente storm en die heeft Evert kosteloos vast... Goede service, na reparaties aan het dak ook het dak van de erker laten repareren door Evert en consorten. Er laten nog wat dakpannen los door de recente storm en die heeft Evert kosteloos vast komen leggen

Service en snelheid

Nico

Goede service

Komen afspraken na . komen netjes op tijd . alles naar tevredenheid verholpen.

geen verbeterpunten. waren top.

Barbara

Duidelijke communicatie, vriendelijk en goed geregeld!

Het contact verliep gemakkelijk en de lekkage aan ons dak kon snel worden verholpen. Wij zijn heel tevreden. Ook niet onbelangrijk: Evert en zijn team zijn aardige jongens!

geen, we zijn zeer tevreden

Meerhoff

Helder, denkt mee en snel

Helder, denkt in oplossingen

Groeneveld

Evert reageert snel. Echte vakmensen die weten wat ze moeten doen en afspraak is afspraak. Kan ik iedereen aanbevelen.

Komen gemaakte afspraken na en laten zien wat ze doen

Geen idee