Verloop van dienst

Gideon Werner

Zojuist binnen 3 uur aan huis een deskundig advies ontvangen.
Wat een service ! Kunnen we verder mee.

Kundig en snel

Wij hebben twee verschillende reparaties laten uitvoeren aan ons dak en naar volle tevredenheid.

Bereikbaarheid (telefonisch) en snelheid voor wat betreft het maken van een afspraak.

Dini Bosken

Prima service ! Snelle ,duidelijke, nette werkzaamheden.

Goed telefonisch contact, daarna zeer snelle afspraak.

Matthijs

Goed bedrijf met echte vakmensen. Na telefonisch contact zijn ze snel langsgekomen om een offerte te maken ivm daklekkage. Bij aankomst zagen ze meteen dat er nog een aantal andere zwakke plekken... Goed bedrijf met echte vakmensen. Na telefonisch contact zijn ze snel langsgekomen om een offerte te maken ivm daklekkage. Bij aankomst zagen ze meteen dat er nog een aantal andere zwakke plekken waren die aangepakt zouden moeten worden. Met foto's hebben ze laten zien om welke delen het ging. Alles is in goed overleg afgestemd en twee dagen later konden ze al beginnen. Na afloop hebben ze foto's doorgestuurd van alle delen die zijn aangepakt. Kortom een goede ervaring, zeker een aanrader!

Duidelijke communicatie. Transparant in wat er gedaan moet worden en gedaan is.

Geen verbeterpunten.

Zeer positief over Dakrenovatie Expert. Ze kon snel langskomen en hebben deskundig advies gegeven. Voor de reparatie waren ze de volgende dag al beschikbaar en hebben ze het dak netjes gerepareerd... Zeer positief over Dakrenovatie Expert. Ze kon snel langskomen en hebben deskundig advies gegeven. Voor de reparatie waren ze de volgende dag al beschikbaar en hebben ze het dak netjes gerepareerd en je krijgt garantie op het werk.

Snelheid, deskundigheid en service

Per ongeluk iets laten staan, waardoor ze nog een keer langs moeten komen om het op te halen.

Snel terplekke, binnen een week het dak gerepareerd. professionele houding. top

A.S. de Graaf

Zeer vriendelijk en professionele dakdekkers. Zij werken snel en vakkundig en gaven ons goed advies.

De vriendelijkheid en professionaliteit!

Anouk

Vriendelijk mannen die verstand van zaken hebben. Ze kwamen voor een inspectie, maar konden de voorgestelde werkzaamheden meteen ter plekke uitvoeren.

Vriendelijk, schoon

Hafid Bel-Elkatib

Wij zijn goed geholpen door de heren van dakrenovatie expert. Evert kwam in eerste instantie om onze schoorsteen te inspecteren. Deze is kosteloos door hen gemaakt (pijp zat los). Onze nokvorsten... Wij zijn goed geholpen door de heren van dakrenovatie expert. Evert kwam in eerste instantie om onze schoorsteen te inspecteren. Deze is kosteloos door hen gemaakt (pijp zat los). Onze nokvorsten lagen los (dat werd aangetoond en kundig uitgelegd aan de hand van een video die ze ter plekke hebben gemaakt) en deze zijn tevens gerepareerd.

klantgericht en kundig advies

Goed bedrijf, want je wordt klantvriendelijk behandeld. Alles wordt netjes afgehandeld.
Voorbeeld : wij hadden lekkage aan de nok van het dak en dat is professioneel gemaakt. Daarna hadden we een tweede lekkage bij het dakraam. Na telefonisch contact, kwamen ze direct ook deze schade herstellen.
Wij zijn zeer tevreden dat we dit bedrijf in armen hebben genomen en raden anderen ook aan om met dit bedrijf in zee te gaan.