DakPro

E. De Boer

Nadat 3 andere bedrijven prutswerk hadden verricht bij de reparatie van mijn lekkende dak, heeft Van den Bogaert uitstekend en vakkundig, in goed overleg het dak weer snel lekvrij gemaakt. Afgelopen... Nadat 3 andere bedrijven prutswerk hadden verricht bij de reparatie van mijn lekkende dak, heeft Van den Bogaert uitstekend en vakkundig, in goed overleg het dak weer snel lekvrij gemaakt. Afgelopen weekend na hevige regen toch nog wat water. Zondagavond een appje over gestuurd, maandagochtend al gerepareerd, zonder extra kosten. Uitstekende service en vriendelijke mensen. Zeker aan te bevelen.

Zwolle

Van den Bogaert Isolatie- en Daktechniek

Gertie van den Bogaert en zijn mensen hebben naar volle tevredenheid mijn schuine dak geïsoleerd, nieuwe dakpannen aangebracht en het platte dak van nieuwe bitumen voorzien.
In een hoog tempo...
In een hoog tempo was de klus geklaard.
Bij onduidelijkheden of kleine problemen reageert Gertie snel en adequaat en staat hij in voor een pragmatische oplossing.
Kortom, een vriendelijk team die van aanpakken weet.

Zwolle

Samantha

Nieuw dak geplaatst door Jd onderhoud.
Nette communicatie vakwerk geleverd.

Tilburg

Amsterdam

Lucassen

Olst

Krijn

Twee heren van AE op bezoek gehad voor een nieuw bitumen dak op onze uitbouw. Tevens de nokvorstbedekking vervangen met nieuwe ruiterband. Wij zijn super tevreden.

Coevorden

Ronald

Volgens de verzekering zijn wij een poot uitgedraaid (2 x zo duur als normaal, nog niet de helft is vergoed). Er is prutswerk geleverd, dakpannen sluiten niet aan er er is veel te veel specie... Volgens de verzekering zijn wij een poot uitgedraaid (2 x zo duur als normaal, nog niet de helft is vergoed). Er is prutswerk geleverd, dakpannen sluiten niet aan er er is veel te veel specie gebruikt op plaatsen waar dat helemaal niet mag. Ziet er ook heel lelijk uit. Afspraken worden niet nagekomen, na vier maanden is de laatste nokvorst nog steeds niet geplaatst. Belt niet terug en laat je gewoon barsten. JD Onderhoud/DakPro komt nu met een zielig verhaal over trombose en stuurt een foto van zijn voet. Heb later ook hele slechte referenties gelezen over JD Onderhoud/DakPro uit 2021 en 2020. Mensen worden opgelicht, levert prutswerk en komt afspraken niet na. Dat heeft allemaal niet met zijn voet te maken maar met oplichterij!

Amstelveen

Femke

Van den Bogaert Isolatie en Daktechniek heeft mij supergoed geholpen, snel betaalbaar en eerlijk bedrijf!

Helmond