DakPro

Ronald

Volgens de verzekering zijn wij een poot uitgedraaid (2 x zo duur als normaal, nog niet de helft is vergoed). Er is prutswerk geleverd, dakpannen sluiten niet aan er er is veel te veel specie... Volgens de verzekering zijn wij een poot uitgedraaid (2 x zo duur als normaal, nog niet de helft is vergoed). Er is prutswerk geleverd, dakpannen sluiten niet aan er er is veel te veel specie gebruikt op plaatsen waar dat helemaal niet mag. Ziet er ook heel lelijk uit. Afspraken worden niet nagekomen, na vier maanden is de laatste nokvorst nog steeds niet geplaatst. Belt niet terug en laat je gewoon barsten. JD Onderhoud/DakPro komt nu met een zielig verhaal over trombose en stuurt een foto van zijn voet. Heb later ook hele slechte referenties gelezen over JD Onderhoud/DakPro uit 2021 en 2020. Mensen worden opgelicht, levert prutswerk en komt afspraken niet na. Dat heeft allemaal niet met zijn voet te maken maar met oplichterij!

Amstelveen

Femke

Van den Bogaert Isolatie en Daktechniek heeft mij supergoed geholpen, snel betaalbaar en eerlijk bedrijf!

Helmond

van Nuland

Voor de 2de keer ingehuurd en wederom erg tevreden!

Zeeland NB

van Dreumel

Pas op met dit bedrijf want de offertes die All-in dakonderhoud opstelt zijn veel te hoog en staan niet in verhouding tot het geleverde werk. Er is snel gereageerd en goed werk afgeleverd, maar de... Pas op met dit bedrijf want de offertes die All-in dakonderhoud opstelt zijn veel te hoog en staan niet in verhouding tot het geleverde werk. Er is snel gereageerd en goed werk afgeleverd, maar de inschatting van de benodigde uren klopt voor geen meter.

Oss

Overmars

Zaterdag gebeld dat ik lekkage heb, dinsdag waren ze er al

Zwolle

Hekkert

Na melding van lekkage waren ze er heel snel bij om het te verhelpen. Ik vond wel dat de tijd tussen datering factuur en verval datum van twee dagen erg kort is.

Deventer

Cas Aarts

Geweldige service! Aantal dakpannen verschoven. Keurig opgelost! Daarbij dak controle. Nok pannen lagen los. Alles op en top geregeld door Yuri.

Waalwijk

Dakpro

Keurig gewerkt weet geen naam

Lelystad

Alice Barten

Super snel en goed geholpen! Echt een top team! Ze weten waar ze het over hebben en wat ze doen! Werken snel en netjes

Barneveld

A.Stanić