DakPro

Hans de Koning

Kwaliteit en professionaliteit.
Deze mannen hebben allemaal heel hard gewerkt en alles goed gedaan.
Er was een klein schoonheidsfoutje maar deze is een dag later direct netjes opgelost....
Kwaliteit en professionaliteit.
Deze mannen hebben allemaal heel hard gewerkt en alles goed gedaan.
Ook aanpassingen op de factuur werden netjes gecorrigeerd naar het geleverde werk en de geleverde materialen
Zeer tevreden over dakcentraal en hun medewerkers.

Almere

T M

Called, made appointment, never came, no longer answering phone

Almere

Muller

Ik kwam via Dakpro voor een nieuwe eindvorst bij Ingo Kollenhof terecht. Hij stuurde mij Tinus Hoekstra en Colie Barth op het dak. Helaas. Deze adviseerden mij het dak te reinigen en te impregneren.... Ik kwam via Dakpro voor een nieuwe eindvorst bij Ingo Kollenhof terecht. Hij stuurde mij Tinus Hoekstra en Colie Barth op het dak. Helaas. Deze adviseerden mij het dak te reinigen en te impregneren. De eerste offerte sprak van het gehele dak, maar bleek slecht voor een half dak te gelden. Ze adviseerden ook de ruiterrol te vervangen, maar een expert vertelde mij later dat ik "opgelicht "was. Het ergste is nog dat de voorkant gereinigd is onder te hoge druk en bij vochtig weer, zodat deze inmiddels is beschadigd. Ook is er een niet passende eindvorst geplaatst. Mijn fout is dat ik in goed vertrouwen te snel heb betaald. Van de 10 jaar garantie heb ik nog niets gemerkt.
Erger nog Ingo Kollenhof is nog niet eens komen kijken naar de schade die zijn compagnons "als DAKPRO experts" hebben aangericht. Van Dakpro valt me tegen dat zij deze onbetrouwbare dakdekkers, ondanks dat ze alle details weten, blijven aanbevelen.

Dakpro zet zo al zijn goedwillende dakdekkers wel in een erg slecht daglicht.

Wierden

Erwin

We hadden op 3 punten lekkage, welke we door MKZ Onderhoud wilden laten repareren. Voor de afspraak van de reparatie kwamen ze al een half uur te laat, maar oke. Ze leken het in eerste instantie te... We hadden op 3 punten lekkage, welke we door MKZ Onderhoud wilden laten repareren. Voor de afspraak van de reparatie kwamen ze al een half uur te laat, maar oke. Ze leken het in eerste instantie te hebben gerepareerd, maar dat was niet zo. Dus wederom gebeld en ze zijn nogmaals gekomen om het te repareren. En ook nu zonder succes. Vervolgens hebben we nóg een afspraak gemaakt voor het opnieuw laten repareren. Helaas zijn ze niet op komen dagen en zijn ze vervolgens niet meer te bereiken. Niet via de telefoon, mail of whatsapp. Spijtig genoeg ben ik nu veel geld kwijt en zitten we nog steeds met lekkage. Daarom raad ik dit bedrijf ook niet aan om mee in zee te gaan. Onprofessioneel en levert slechte kwaliteit werk.

Leeuwarden

Dakpro Assen

Had dakleklekkage heren zijn geweest
Had dakleklekkage heren zijn geweest
Dakraam volgend hun soort kit ingesmeerd .393.25 betaald. Nog steeds lekkage .Hun gebeld en een timmerman samen geweest .conclusie timmerman opgelost panlatten 3 stuks vernieuwd .Tevens de toezegging dat er een gedeelte van de factuur teruggestort zou worden .Telefonisch geen gehoor.via de app geen bereik.
Telefoon ingesproken.Maar de heren
laten niets meer van zich horen.
Graag zou ik dit opgelost willen zien.
Ik mag toch verwachten dat dakpro
een professioneel bedrijf is die hun afspraken nakomen.
M.vr gr
Klaas Rus
Midwolda.
klaasrus1&gmail.com

Midwolda

Jonker

Zeer tevreden mee snelle oplossing voor lekkage probleem. Zeer correct personeel.

Vaassen

Evert G

Lekkende dakgoot die op korte termijn gerepareerd moest worden. Prima ervaring: telefonisch goed bereikbaar, afspraak maken voor het maken van een offerte ging gemakkelijk, offerte was reëel,... Lekkende dakgoot die op korte termijn gerepareerd moest worden. Prima ervaring: telefonisch goed bereikbaar, afspraak maken voor het maken van een offerte ging gemakkelijk, offerte was reëel, werkzaamheden op korte termijn en netjes uitgevoerd.

Deventer

Waily

Onwijs fijn en snel geholpen. We hadden een lekkage op zolder en binnen een dag stonden de mannen al op de stoep om te helpen. Duidelijk en snel contact.

Zwolle

M. van Steenbergen

Wij hadden een lastige schade aan ons schuine dak en aan de dakgoot omdat de buren een serre op hun dakterras hadden gebouwd die niet paste en ze daarom maar een stuk uit ons dak + dakgoot gezaagd... Wij hadden een lastige schade aan ons schuine dak en aan de dakgoot omdat de buren een serre op hun dakterras hadden gebouwd die niet paste en ze daarom maar een stuk uit ons dak + dakgoot gezaagd hadden. Gerti en Frans hebben ons dak + goot weer prima in de originele staat gekregen.
De volgende dag bleek er toch nog een probleempje te zijn. Gertie geappt en direct maandag stonden ze hier weer op de stoep en werd het probleem verholpen.
Gerti en Frans denken mee , werken snel en netjes. Een fijn team. We zullen ze een volgende keer zonder aarzelen weer inhuren.
Hier kan je goed afspraken mee maken tegen een prima prijs.
Aanrader!!

Zwolle

Meerdink

Geweldig snelle service. Dezelfde dag langskomen en probleem verhelpen.

Apeldoorn