DakPro

Sjoerd

Na het zien van kapotte dakpannen heb ik DakPro gebeld. De volgende ochtend kwamen ze al langs voor de offerte. En een paar dagen later werd het werk aan het dak gedaan. Vriendelijke mensen en snel... Na het zien van kapotte dakpannen heb ik DakPro gebeld. De volgende ochtend kwamen ze al langs voor de offerte. En een paar dagen later werd het werk aan het dak gedaan. Vriendelijke mensen en snel geregeld.

Deventer

Jan Koopman

Tijdens plaatsen zonnepanelen, werd duidelijk dat de nokpannen gevaarlijk scheef zaten. Dit moest hersteld worden. Een snelle reactie, een eerlijke offerte en herstelwerkzaamheden uitgevoerd. Tijdens plaatsen zonnepanelen, werd duidelijk dat de nokpannen gevaarlijk scheef zaten. Dit moest hersteld worden. Een snelle reactie, een eerlijke offerte en herstelwerkzaamheden uitgevoerd.
Nok voorzien van nieuw band, pannen terug geplaatst, geschroefd en tochtgaten gedicht.
Extra service gekregen; de nokpannen werden ook nog schoongeborsteld.
Super bedankt👍

Kampen

Cora

Er moest een plat bitumendak worden gelegd. De mannen waren snel en deden keurig werk volgens de huidige isolatiewaarden

Wezep

Geraldine

Vanwege een badkamer renovatie kwamen we erachter dat we lekkage hadden wat afkomstig was van het dak. Op maandag zijn ze wezen kijken en in dezelfde week op donderdag hebben ze het dak al... Vanwege een badkamer renovatie kwamen we erachter dat we lekkage hadden wat afkomstig was van het dak. Op maandag zijn ze wezen kijken en in dezelfde week op donderdag hebben ze het dak al gerepareerd! Vakkundig en aardig personeel en denken graag met je mee. Kortom we zijn zeer tevreden!

Hattem

Jansen

Ik heb goede ervaringen met dit bedrijf. Het werk is vakkundig uitgevoerd, door zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Wesepe

Landman

Tevreden. Na problemen met een andere dakdekker en lekkages ten gevolge van slecht werk door de eerdere Dakdekker heeft van den Bogaert volgens afspraak onze lekkages verholpen. Betrouwbare en... Tevreden. Na problemen met een andere dakdekker en lekkages ten gevolge van slecht werk door de eerdere Dakdekker heeft van den Bogaert volgens afspraak onze lekkages verholpen. Betrouwbare en vakkundige mensen.

Deventer

Robert Groenendijk

Dakdekker is langs geweest om een inspectie uit te voeren ivm een lekkage. Na twee weken een offerte ontvangen. Akkoord gegevens op de offerte. Ze hebben zelf een datum en tijd doorgeven om de... Dakdekker is langs geweest om een inspectie uit te voeren ivm een lekkage. Na twee weken een offerte ontvangen. Akkoord gegevens op de offerte. Ze hebben zelf een datum en tijd doorgeven om de werkzaamheden uit te voeren. Hier ben ik akkoord me gegaan. Helaas zijn ze niet op komen dagen. Na telefonisch overleg hebben ze belooft om de zelfde dag om 17:00 te bellen en dan een afspraak in te plannen. Helaas hebben ze nooit gebeld. Ook reageren ze niet op email.

Dronten

Roel Celosse

Goed, snel en vakkundig werk

Lelystad

Bruineberg

Riccardo en zijn collega hebben net werk geleverd, toen ze klaar waren foto's gemaakt zodat je kon zien welke werkzaamheden ze hadden uitgevoerd.

Lelystad

Richard

Vakkundige en vriendelijke service, met duidelijke foto's van de verrichte werkzaamheden:

Zwolle