DakPro

Van den Bogaert

Lekkage snel verholpen

Apeldoorn

Steven Klusener

Jody en zijn collega's van Jouw Dakexpert BV hebben ons goed geholpen met het vernieuwen van de shingles op ons schuine dak. Andere dakdekkers in Amsterdam waren veel duurder en konden pas maanden... Jody en zijn collega's van Jouw Dakexpert BV hebben ons goed geholpen met het vernieuwen van de shingles op ons schuine dak. Andere dakdekkers in Amsterdam waren veel duurder en konden pas maanden later aan de slag. Jouw Dakexpert BV hebben het werk snel en vakkundig uitgevoerd voor een zeer schappelijke prijs.

Amsterdam

Marion

Dik tevreden! Deskundig. Goed werk geleverd. Netjes.

Kampen

Van den Bogaert

Deskundig bedrijf. Vriendelijke mannen. Werken hard en netjes. Vakmensen. Komen afspraken na. Dik tevreden.

Kampen

Roel Blanken

Vriendelijke mensen en professioneel uitgevoerde werkzaamheden voor een scherpe prijs

Amsterdam

Martijn

Plat en schuin dak vervangen. Als er iets was goed bereikbaar en snel opgelost. Dank!

Zwolle

MB

Prima werk geleverd

Enkhuizen

Dakcentrum wolvega

Eindelijk een prachtig afgewerkt dak met leer erop en super mooie boeien in de kleur ,dit bedrijf verdient een vette pluim voor hun inzet en vooral hun afwerken afspraak is afspraak waar je op kunt... Eindelijk een prachtig afgewerkt dak met leer erop en super mooie boeien in de kleur ,dit bedrijf verdient een vette pluim voor hun inzet en vooral hun afwerken afspraak is afspraak waar je op kunt bouwen ,we kunnen eindelijk genieten van iets wat 1,5 jaar gelden gebeurt en dit bedrijf heeft ons het vertrouwen gegeven om positief te blijven dat het goed kwam 👍dat is gebeurt we zijn er blij mee .bedankt mannen voor jullie goed vertrouwen en vooral het werk en afwerking .

Wolvega

Resa Oomen

Topservice! Vakkundig, meedenkend en attent. Na een aantal slechte ervaringen met dakdekkers hebben zij alles perfect en snel hersteld.

Bussum