DakPro

A.H. van Wijmeren

Keurig werk geleverd. Heel professioneel. Alles netjes achtergelaten en nogmaals doorgesproken en foto’s laten zien.
Is aan te raden. Complimenten??

Etten-Leur

van Oudshoorn

Zeer slecht, geplande afspraken voor vervanging van dakbeschotting is tot 5 keer toe verplaatst, 2 hele dagen voor niets gewacht. Vandaag ook tot 14:30 uur gewacht, ze zouden tussen 11 en 13 uur... Zeer slecht, geplande afspraken voor vervanging van dakbeschotting is tot 5 keer toe verplaatst, 2 hele dagen voor niets gewacht. Vandaag ook tot 14:30 uur gewacht, ze zouden tussen 11 en 13 uur komen. Gebeld, telefoon gaat naar voicemail en bellen gewoon niet terug.

Gouda

F. van Baten

Goed en netjes geholpen

Wognum

kemper j

Dakreparatie op vakantiepark het grootslag andijk

andijk

Marloes

Super goede service van Michael Deekens. Na de storm van afgelopen week een aantal pannen van het huis. Michael stond vanaf het eerste telefoontje meteen voor me klaar met raad en daad.... Super goede service van Michael Deekens. Na de storm van afgelopen week een aantal pannen van het huis. Michael stond vanaf het eerste telefoontje meteen voor me klaar met raad en daad. Klantgericht, erg aardig en bereid om op alle fronten mee te denken. Zeker een aanrader!

Rhoon

van der Horst

Gebeld n.a.v. een lekkage. Op korte termijn werd er gekeken wat de oorzaak was. Helaas was het niet mogelijk om een noodreparatie uit te voeren, de schade was te groot.
Afspraak gemaakt voor...
Afspraak gemaakt voor reparatie. Op de dag van reparatie keurig op tijd. Netjes gewerkt en alles opgeruimd. 10 jaar garantie op het nieuwe dak gekregen.

Gelijk dakinspectie uit laten voeren waarbij nog een probleem werd gevonden. Een eerlijk advies gekregen. Vervangen moet op den duur, maar voor nu kan er een noodreparatie worden uitgevoerd.
Super geholpen.

Oosterhout

Hesselberth

Snelle service

Dongen

Mark van Loon

We hebben Dakpro als een prima bedrijf ervaren. Met het opnemen van de klus tot aan het vernieuwen van het dak op ons dakkapel. De mannen waren zeer klantvriendelijk en hebben het gedane werk laten... We hebben Dakpro als een prima bedrijf ervaren. Met het opnemen van de klus tot aan het vernieuwen van het dak op ons dakkapel. De mannen waren zeer klantvriendelijk en hebben het gedane werk laten zien. Het zag er zeer goed uit. We zijn correct en netjes te woord gestaan. De dakkapel aan de achterkant van ons huis moet ook nog een keertje gemaakt worden, dus de mannen van Dakpro zijn dan ook weer zeer welkom!

Etten-Leur

Riet Crum