DakPro

Voortman

Ons dak ziet er weer mooi uit. Lood prima vervangen in de door ons gewenste stijl. Oude lood en afval netjes meegenomen. Makkelijk contact via Whatsapp. Snelle service en vrolijke en vriendelijke... Ons dak ziet er weer mooi uit. Lood prima vervangen in de door ons gewenste stijl. Oude lood en afval netjes meegenomen. Makkelijk contact via Whatsapp. Snelle service en vrolijke en vriendelijke werknemers.

Apeldoorn

Suzanne Kloezeman

Het duurde even maar toen het eenmaal gebeurde ging het snel en vakkundig.

Hattem

Hendriks

Prima ervaring met dit bedrijf
Prettig geholpen bij het opnemen van de schade en de uitvoering is vakkundig gedaan

Apeldoorn

Natasja

Komt afspraken na.
Goed mail en Whatsapp contact met Gertie van den Bogaert.
Komt afspraken na.
Goed mail en Whatsapp contact met Gertie van den Bogaert.
De 2 mannen die onze daken kwamen vervangen, zijn harde werkers en werken netjes. Namen al het afval mee en hebben alles keurig aangeveegd.
Op de dag zelf kwamen we erachter dat iets niet goed was doorgekomen. Is de dag erna opgelost.
Ik ben echt verbaasd over de slechte feedback die ik hier ook lees. Ik kan mij daar niet bij voorstellen.
Voor ons een echte aanrader!

Utrecht

A. Jongeling

Gebeld voor inspectie, mijn vraag voor vervangen van de dakpannen en mogelijk isolatie.
Na een korte blik werd aangegeven dat er een loodrand ontbrak en ik niet te lang zou moeten wachten om deze aan te leggen.
Klus kon direct worden uitgevoerd, mist ik contant zou betalen, 1000 euro! Overrompeld dat ik was en dacht met vakbekwame dakdekkers van doen te hebben, ging ik akkoord.
Nu blijkt: absoluut geen werkwerk, geen lood, maar een veel goedkopere loodvervanger (wat mij niet gemeld is van tevoren maar achteraf)! op zeer slordige wijze en in een no time aangebracht. Loodvervanger over de dakrand, trespaplaat, geplakt! Naden tussen de stroken. Geknoei met primer over de dakpannen en afval achtergelaten in de dakgoot.
De heer Gertie van den Bogaert, op de hoogte gebracht van deze praktijken en een terugbetaling gevraagd. Dit weigert hij. Dus mensen pas op. DIT IS EEN OPLICHTER!

Deventer

James Cotton

Snel en vakkundig advies; denkt goed mee. Aanrader!

Maartensdijk

Luuk

Een heel fijn bedrijf. Toen ik vroeg om te komen kijken wat er aan de hand was. Kwam hij de volgende dag een offerte maken. En gelijk een afspraak gemaakt voor het maken van mijn garage dak. Netjes... Een heel fijn bedrijf. Toen ik vroeg om te komen kijken wat er aan de hand was. Kwam hij de volgende dag een offerte maken. En gelijk een afspraak gemaakt voor het maken van mijn garage dak. Netjes op de afgesproken datum op komen dagen en netjes werk afgeleverd

Oosterhout

Buitenhuis

Zeer vakkundig geholpen

Sittard

Marian

Fijn vlot geholpen, goede communicatie, vriendelijk, en foto's ontvangen van het werk, is ook fijn.

Veendam

Trudy

Heel goed en snel geholpen bij het herstellen van de opgewaaide pannen bij de nok van ons hoge huis!

Huisduinen