DakPro

theo

Komen tot 2 maal toe te laat na eerste afspraak wegens daklekkage; daarna pijlsnelle offerte die meteen moet worden getekend; werk zeer slordig met uitgebreide brandschade;deel van werk niet... Komen tot 2 maal toe te laat na eerste afspraak wegens daklekkage; daarna pijlsnelle offerte die meteen moet worden getekend; werk zeer slordig met uitgebreide brandschade;deel van werk niet uitgevoerd (essentiele trim) en daarvoor ongevraagd minimale korting op offerte bedrag; rekening wordt binnen 2 minuten na vertrek gestuurd en betaald; daarna heel moeizaam contact wegens door ons gevonden gebreken. Inmiddels nieuwe dakdekker gevonden die hoofdschuddend het werk zal overdoen.
Deze mensen zijn actief onder verschillende namen en hebben een netwerk van doorgeschakelde telefoonnummers, waarmee ze niet meer te vinden zijn. Mail na zogenaamd kantoor in den Bosch wordt niet beantwoord.

leiden

Paul

Via DakPro ben ik in contact gekomen met JD Onderhoud. Na een professioneel eerste contact ben ik ook snel geholpen met de klus. Jaoudi is samen met zijn collega aan het werk gegaan. Na de klus... Via DakPro ben ik in contact gekomen met JD Onderhoud. Na een professioneel eerste contact ben ik ook snel geholpen met de klus. Jaoudi is samen met zijn collega aan het werk gegaan. Na de klus ervaar ik echter nog steeds lekkage. Inmiddels zijn we twee maanden verder en er is nog steeds geen oplossing.

Kudelstaart

Kristian

Maandagochtend 10:00 gebeld over lekkage bij mij op zolder. 2 uurtjes later kwamen de mannen kijken wat het probleem was. Zagen direct hoe het opgelost kon worden en gingen direct aan de slag. Om... Maandagochtend 10:00 gebeld over lekkage bij mij op zolder. 2 uurtjes later kwamen de mannen kijken wat het probleem was. Zagen direct hoe het opgelost kon worden en gingen direct aan de slag. Om 15:00 hadden de mannen mijn hele nok er opnieuw inliggen + nieuwe dakbedekking op de dakappel. Dit is de beste services die je kan krijgen!

Zwartsluis

Konstantinos Manikas

Really fast response and completion of the job, tottally recomend

Roof maintanance

Ruud

Prima werk geleverd

Nederweert

Particulier

Afspraken niet nagekomen

Putten

van Perlo

Prettige telefonisch contact, en daarna offerte opgemaakt en de reparatie door 2 man uitgevoerd. Ik wilde eerst via werkspot iemand laten komen, maar na een hoop gepruts en vreemd telefonisch... Prettige telefonisch contact, en daarna offerte opgemaakt en de reparatie door 2 man uitgevoerd. Ik wilde eerst via werkspot iemand laten komen, maar na een hoop gepruts en vreemd telefonisch contact toch maar gewoon vaklui op internet opgezocht.

Oss

Marcel de Vries

Goede en snelle offerte. Komt afspraken na. Werkt professioneel en netjes. Kortom zeer tevreden.

Anna Paulowna

Brian

Ik werd heel netjes geholpen door de twee heren. Ze waren er dezelfde dag en namen uitgebreid de tijd om alle werkzaamheden toe te lichten.

Arnhem

Van den Bogaert bv

Snelle reactie, mee denkend en supersnel een afspraak en gerepareerd.

Klarenbeek