DakPro

Hoofddorper

Slechte ervaring. Komt niet opdagen op de afgesproken tijd. Neemt zelf geen contact op. Bel zelf en krijg een volle voice mail. Nog een keer gebeld en dan wordt gezegd dat iedereen geholpen wil... Slechte ervaring. Komt niet opdagen op de afgesproken tijd. Neemt zelf geen contact op. Bel zelf en krijg een volle voice mail. Nog een keer gebeld en dan wordt gezegd dat iedereen geholpen wil worden. Ze beloven om dezelfde dag nog langs te komen. Krijg ik in de avond een telefoontje dat het niet gaat lukken en dat ik over een paar dagen aan de beurt ben. Daar heb ik dus weinig vertrouwen in. Als ik vertel dat ik een slechte review ga plaatsen is het commentaar dat dit niet erg is want die verwijderen we gewoon, mevrouw!

Hoofddorp

Van der V

Geweldig! Vriendelijk en professioneel. Ze keken zelfs de daken van aangrenzende woningen even na en legden het lood daar goed neer.

Uithoorn

Burggraafonline

Beroerde club. Eerst zouden ze zondagmiddag komen tussen 12 en 16. Aan het einde van de ochtend wordt er gebeld dat het toch morgen wordt, tussen 8 en 12. Om half 1 even gebeld, want ik had niets... Beroerde club. Eerst zouden ze zondagmiddag komen tussen 12 en 16. Aan het einde van de ochtend wordt er gebeld dat het toch morgen wordt, tussen 8 en 12. Om half 1 even gebeld, want ik had niets gehoord. Het wordt tussen 14.00 en 17.00, maar het plaatsen van 1 dakpan kost ineens 650 euro. Er werd nog even bijgezegd dat klanten door de storm alles willen betalen, dus ja zeggen of ik ga een andere klant bellen. DakNietzoPro dus..

Nergens

Yvonne

Zeer slecht 1 ster is nog teveel.. komen afspraak niet na.
Na stormschade losliggende dakpannen al vroeg gebeld rond 17.30 uur .
Volgende dag tussen 14.00 en 15.00 hier zijn 15.30 weer...
Zeer slecht 1 ster is nog teveel.. komen afspraak niet na.
Na stormschade losliggende dakpannen al vroeg gebeld rond 17.30 uur .
Volgende dag tussen 14.00 en 15.00 hier zijn 15.30 weer gebeld binnen 30 minuten tot 1 uur is er iemand.
17.30 uur nog niemand gezien.
Weer gebeld krijgen geen reactie meer, ook geen SMS belletje of wat ook maar.
Beter verder zoeken als hiermee in zee gaan.
Nu maar opzoek naar een andere dakreperateur.

Dronten

Kim

Dankzij het adequate handelen van dhr van den Bogaert zijn wij heel snel en goed geholpen door Ricardo .Heel veel dank hiervoor!

Dronten

Bert

Snel beschikbaar, probleem opgelost (tenminste dat hoop ik). Maar 550,- euro voor een half uur werk is echt te gek voor woorden.

Barneveld

Erik

Dakpannen van mijn huis gewaaid door storm. Joeri gebeld en binnen 2 uur was hij bij mij om ze erop te leggen. Supersnel geregeld! Dankjewel!

Waalwijk

Wilbrink

Gebeld voor een dakinspectie en een offerte nav lekkage op zolder.
Gebeld voor een dakinspectie en een offerte nav lekkage op zolder.
Binnen het uur stonden ze op de stoep. Tijdens de dakinspectie ook gelijk een verstopping verholpen, echt super. Ook de offerte lieten ze gelijk achter. Voor zover zijn wij zeer tevreden!

apeldoorn

Roest

Ondanks alle drukte zijn wij goed en vriendelijk geholpen.

Berkel en Rodenrijs

Ron Lootens

10:00 afgesproken voor het leggen van paar pannen na storm Eunice
10:00 afgesproken voor het leggen van paar pannen na storm Eunice
11:00 gebeld, "we hebben probelemen met onze groothandel we komen 12:00". Om 15:00 nog niemand... Weer gebeld, het is druk (begrijpelijk) maar we komen bij U meneer om 17:00 (oke fijn)
18:00 Nog niemand geweest. Prodak: WEES EERLIJK EN ZEG DAT JE GEEN TIJD HEBT OF? MAAR NIET DE KLANTEN AAN HET LIJNTJE HOUDEN.. Superslecht!

2 dagen later bericht. Als het goed is komt er iemand dinsdag. Maar pas n.a.v. van recentie. Maar excuses zijn aangeboden dus op dit moment het voordeel van de twijfel. Inmiddels hebben wij wel waterschade die niet was ontstaan als afspraken waren nagekomen..

(nog niet) Lelystad