DakPro

Trudy

Heel goed en snel geholpen bij het herstellen van de opgewaaide pannen bij de nok van ons hoge huis!

Huisduinen

Michael

Ongelofelijke slechte club. Dit werkt dus niet. Vandaag voor de twede keer niet op komen dagen, niets van zich laten horen. Twee dagen voor mij verprutst en nog steeds lekkage.

Niet geholpen in Nijmegen

Onno

DakPro is ineens DakDirect met alle gevolgen van dien

Huizen

van Leeuwen

Oppassen! Werk dat op op de offerte stond is niet gedaan. Daardoor 3 keer moeten terugkomen en pas bij de 3e externe dakdekker is het werk redelijk uitgevoerd. Daarnaast zitten dakpannen los, overal... Oppassen! Werk dat op op de offerte stond is niet gedaan. Daardoor 3 keer moeten terugkomen en pas bij de 3e externe dakdekker is het werk redelijk uitgevoerd. Daarnaast zitten dakpannen los, overal bouwafval, en nog steeds lekkage. Voor de energie die je in dit bedrijf moet steken om een beetje degelijk werk te krijgen, kun je beter zelf het dak op. Zoek een partij die communiceert, afspraken na komt en werk levert zoals afgesproken.

Noord-Holland

Alkmaarder

"stond niet in de planning"

Alkmaar

Dakpro goes? Hulst?

Zeer slecht

Terhole

M Hellinga

Wij zijn erg tevreden over Dakdekkers AE. Na mijn mail met de vraag voor een dakinspectie werd er diezelfde dag nog contact opgenomen en een afspraak gemaakt. De offerte kwam er vlot achteraan. Na... Wij zijn erg tevreden over Dakdekkers AE. Na mijn mail met de vraag voor een dakinspectie werd er diezelfde dag nog contact opgenomen en een afspraak gemaakt. De offerte kwam er vlot achteraan. Na ons akkoord kon een week later onze daken al met dakleer gelegd worden. Dit bedrijf is verrassend snel en netjes. De dakdekkers waren allemaal sympathiek, werken netjes en zijn harde werkers. Alle materialen werden door ons huis naar boven gedragen. Er werd behoedzaam omgegaan met ons huis. Schoenen gingen beneden uit en boven weer aan. Je stelt je in op: waar gewerkt wordt hoort rommel bij. Maar dit viel heel erg mee. Zeer tevreden over de daken, (zover als wij leken het kunnen beoordelen) ziet het er goed en strak afgewerkt uit. We zijn zeer positief over dit bedrijf!

Hoogeveen

Bos

Kijk uit met deze gasten! Na stormschade op vrijdag in het weekend in eerste instantie snelle en vriendelijke reactie door Ricardo. We zouden zsm geholpen worden en dat zou woensdag of donderdag... Kijk uit met deze gasten! Na stormschade op vrijdag in het weekend in eerste instantie snelle en vriendelijke reactie door Ricardo. We zouden zsm geholpen worden en dat zou woensdag of donderdag worden. Op dinsdag bericht dat het donderdag tussen 11:00 en 12:00 worden. Die dag gebeurde er helaas niets en opeens kwam er ook geen enkele reactie meer op tig keer appen en bellen. Drie dagen later kunnen we uiteindelijk zelf gaan uitzoeken of we aan dakpannen en een hoogwerker kunnen komen om ervoor te zorgen dat we niet ook nog met een flinke lekkage komen te zitten. En bedankt.... Schandalig dat je klanten zo laat zitten!

Niet geholpen in Harderwijk

Dakdekkers AE

Ze kwamen, nadat ik belde, dezelfde ochtend meteen kijken. De volgende dag had ik de offertes en binnen een week zijn de werkzaamheden tot volle tevredenheid uitgevoerd. Super tevreden!

Glimmen

Christine

Super bedrijf! Ze kwamen na mijn telefoontje al dezelfde ochtend kijken, de volgende dag had ik de offertes binnen en binnen een week zijn de werkzaamheden uitgevoerd. Ziet er allemaal prima uit,... Super bedrijf! Ze kwamen na mijn telefoontje al dezelfde ochtend kijken, de volgende dag had ik de offertes binnen en binnen een week zijn de werkzaamheden uitgevoerd. Ziet er allemaal prima uit, aardige mensen en alles is netjes en volgens afspraak uitgevoerd!

Glimmen