DakPro

Geertje de Groot

Onze redder in nood. Op vrijdagmiddag opeens een lekkage aan het pannendak. Op zaterdagochtend snel, vriendelijk en vakkundig verholpen! Aanrader!

Chaam

Jaap Bakker

Keurig werk geleverd, ze komen afspraken goed na en ze werken netjes. AE dakdekkers hartelijk bedankt.

Drouwen

S.B. Christiaans

Alles correct en goed uitgevoerd

Uden

Esther van Weele

Heel belabberd. Maanden bezig om een simpele offerte te krijgen. Tot op heden niet gelukt. Uiteindelijk voor een andere oplossing moeten kiezen.
Degene die is wezen kijken was wel correct en...
Degene die is wezen kijken was wel correct en beleefd, daar geen klachten over.

Hengstdijk

A.van Riel

DakPro wil je vaker tegenkomen, we zijn goed op de hoogte gehouden van de leveringstijd, snel en goed geholpen, het probleem is opgelost. Het is een prettige ervaring dat er nog zo servicegericht... DakPro wil je vaker tegenkomen, we zijn goed op de hoogte gehouden van de leveringstijd, snel en goed geholpen, het probleem is opgelost. Het is een prettige ervaring dat er nog zo servicegericht gewerkt wordt.

Oosterhout

J. Bosschaart

Inspectie aan ons dak laten uitvoeren op een plek waar ooit lekkage geweest was. Moeilijk bereikbare plek omdat we geen achterom hebben, maar dat was geen enkel probleem. Drains in dakgoten laten... Inspectie aan ons dak laten uitvoeren op een plek waar ooit lekkage geweest was. Moeilijk bereikbare plek omdat we geen achterom hebben, maar dat was geen enkel probleem. Drains in dakgoten laten plaatsen tegen vuil en vogelnesten. Zeer correcte behandeling, duidelijke uitleg over wat hij zag en wat hij wel of niet deed.

Grootebroek

J.N.T. De Bruin

Uitstekende, snelle service door drie zeer plezierige jonge kerels

Ureterp

Boumans

Snelle service en netjes de werkzaamheden uitgevoerd met deskundigheid

Maasbracht

Chris

Zeer te vreden met Dakdekkersbedrijf Weber

Den Helder

Henri van Arkel

Zéér snelle, nette en goede werkzaamheden verricht! Nette, aardige, vakbekwame mannen.

Gorinchem