DakPro

AvL

Een goed dak boven je hoofd is zo wel figuurlijk als letterlijk het belangrijkste van een huis. Dit lever All-In dakonderhoudt B.V.

Venlo

B Tazelaar

Snel, correct, kundig, kortom perfect!

Waalwijk

niels

Meest waardeloze bedrijf ooit.

Leek

Dakpro

Proberen iedere x te bellen nr is niet meer bereikbaar Veel geld betaald voor de dakreparatie maar het lekt nog steeds op dezelfde plaats. We krijgen nu niemand meer te pakken

Rijssen

Reactie DakPro:

Beste Mvanzoelen1964@gmail.com,
We kunnen u niet vinden in onze gegevens als klant in Rijssen. Met welk bedrijf heeft u contact gehad en welk telefoonnummer heeft u geprobeerd te bellen?
Vr...
Beste Mvanzoelen1964@gmail.com,
Vr gr DakPro

Lely

Goede snelle hulp en service

Eindhoven

Peter

Via DakPro woensdag een afspraak geregeld met OM Roof services die vandaag vrijdag tussen 15.00-18.00 uur langskomen maar niemand gezien en geen telefoontje gehad. Voor ons nooit meer!

Ede

Jonker

3 keer een afspraak gemaakt en 3 keer zijn ze niet op komen dagen. Waardeloze service!

Meppel

Tom Blok

Snelle en goede service

Blerick

H. van Tuijl

Vakmanschap

Rosmalen

Geertje de Groot

Onze redder in nood. Op vrijdagmiddag opeens een lekkage aan het pannendak. Op zaterdagochtend snel, vriendelijk en vakkundig verholpen! Aanrader!

Chaam