DakPro

Boonman

Perfect

K. Jansen

Snelle afhandeling , duidelijke afspraken. Onze dakkapel is weer waterdicht.

Deventer

Joke van Leeuwen

Ons verzakte dak is prima gerenoveerd. We kregen een duidelijke offerte vooraf en het werk is uitgevoerd zoals afgesproken.

Houten

Conny

Zeldzaam slechte ervaring met dit bedrijf. Na een noodreparatie heb ik 5 weken voicemails ingesproken en mails gestuurd, omdat ik een offerte voor de verzekering zou krijgen. Nadat ik via een andere... Zeldzaam slechte ervaring met dit bedrijf. Na een noodreparatie heb ik 5 weken voicemails ingesproken en mails gestuurd, omdat ik een offerte voor de verzekering zou krijgen. Nadat ik via een andere site een ander telefoonnummer vond, kreeg ik eindelijk een offerte voor de verzekering en de beloofde foto’s.
Vervolgens is er eindelijk een afspraak gemaakt om ons dak dicht te maken, en ze kwamen gewoon niet opdagen. Kostte me een opgenomen vrije dag. Vervolgens werd er beloofd dat ik teruggebeld zou worden, dat is weer niet gebeurd. Pas nadat ik 30 keer belde, kreeg ik een sms of ik alsjeblieft niet meer wilde bellen.
Ik ben nooit meer teruggebeld, of teruggemaild.

Absolute AFRADER om met dit bedrijf in zee te gaan.

Niet geholpen in Wijchen

Martin Bel

Na bellen over lekkage, dezelfde dag nog een dak inspectie en offerte ontvangen
Na bellen over lekkage, dezelfde dag nog een dak inspectie en offerte ontvangen
De offerte lag in lijn met andere dakdekkers en omdat DakPro dezelfde week het werk al kon uitvoeren hebben zij de opdracht gekregen.
Zeer tevreden over de communicatie, uitvoerders en het opgeleverde werk.

Almere

G.Heijnen

DakPro heeft bij mij een aantal werkzaamheden verricht. Ik ben correct te woord gestaan. Ik ben zeer tevreden
over de gedane werkzaamheden
Gerlies Heijnen

Lex Pierik

Bij mij is het garagedak vervangen. Goed geadviseerd over de mogelijkheden en kosten. Qua planning zeer flexibel en transparant in de communicatie. Het resultaat is zeer mooi!

Harry Boerboom

Had lekkage dakkapel. binnen een week geholpen op een zeer vriendelijke manier en door vakkundige mannen!

apeldoorn

Paul

Zijn niet komen opdagen, gemaakte afspraak stond niet in de agenda

Beverwijk

Fred

Zeer goed en snel geholpen bij een dak lekkage, ze kwamen al drie dagen later een nieuwe dakbedekking aanbrengen, en alles ziet er netjes uit 👍

Den Bosch