DakPro

van Toorenburg

Afspraak met van Gestel in Dokkum gemaakt. Tot 3x aan toe, en geen van de keren komen opdagen. Geen belletje, geen afzegging, niets. Ik moest er zelf aldoor achteraan bellen. Telkens afgescheept met... Afspraak met van Gestel in Dokkum gemaakt. Tot 3x aan toe, en geen van de keren komen opdagen. Geen belletje, geen afzegging, niets. Ik moest er zelf aldoor achteraan bellen. Telkens afgescheept met excuses, van systeem storing tot planningsfout, tot aan dat ze geen dakdekker konden bereiken (?).
Ik heb er 3x vrij voor moeten nemen, om uiteindelijk te zitten wachten op niks. Deze ondernemer in Dokkum stuurt je met een kuitje in het riet.

Dokkum

Van den Boogaert

Snelle beoordeling en vakkundige oplossing

Beekbergen

FJ van den Berg

Vandaag is ons dak gerepareerd door DakPro
Erg vriendelijke nette medewerkers
Alles duidelijk laten zien op foto's voor en na
Wij zijn tevreden!!!!!!

Barneveld

Geert

Een ZEER GOEDE ervaring gehad met de medewerkers van AE Dakbedekking. Beleefd en accuraat.

Groningen

F.Boonstra

Zeer goed en snel geholpen door AE dakdekkers uit Assen.

Nieuw Weerdinge

M. Van de Warenburg

Mooie offerte uitgebracht, snel aan de beurt voor het karwei. Het garagedak werd door vriendelijke vakbekwame vaklui vervangen. Zeer tevreden. Afval werd door hen ook afgevoerd met de aanhanger en... Mooie offerte uitgebracht, snel aan de beurt voor het karwei. Het garagedak werd door vriendelijke vakbekwame vaklui vervangen. Zeer tevreden. Afval werd door hen ook afgevoerd met de aanhanger en er werd een container besteld.

Buinerveen

Henk Jager

Net zo lang doorzetten tot het helemaal goed is, tot onze tevredenheid. Garantie wordt zonder morren nagekomen

Bathmen

Julian

Super. Vakbekwame mensen die de klus uitvoeren zoals afgesproken

Deventer

Nellie

Vriendelijk en snel geholpen

Zwolle

Luke

Makkelijk in de communicatie, de volgende dag kwamen ze al langs. Lekkage succesvol verholpen. Dank voor de snelle hulp Ricardo en collega’s!

Dronten