DakPro

Oosterhuis

In verband met daklekkage en de goede recensies contact opgenomen via Dakpro met Dakdekkers AE uit Assen. Tot tweemaal toe afspraak verplaatst. Bij derde afspraak niks laten horen en niemand langs... In verband met daklekkage en de goede recensies contact opgenomen via Dakpro met Dakdekkers AE uit Assen. Tot tweemaal toe afspraak verplaatst. Bij derde afspraak niks laten horen en niemand langs gekomen. Hebben ook geen contact meer opgenomen. Heel spijtig dat het zo gaat.

Nvt

Julio

Wij hebben bezoek gehad van een steen marter die heeft het lood vernield rondom de schoorsteen,AE Dakdekkers uit Assen gebeld, deze zijn binnen 2 dagen langs geweest, en hebben uitgelegd wat ze er... Wij hebben bezoek gehad van een steen marter die heeft het lood vernield rondom de schoorsteen,AE Dakdekkers uit Assen gebeld, deze zijn binnen 2 dagen langs geweest, en hebben uitgelegd wat ze er aan kunnen doen,het lood vervangen,door loodvervanger,dat kan in de voeg worden vastgezet en geplakt op de pannen, ook hebben ze op een platdak de overgang naar de buren herstelt.wij zijn zeer tevreden zijn netjes en snel geholpen zeer aardige harde werkers .Dat alles in een week van bellen tot reparatie. Top

Exloo

I. T

Slechte ervaring, tot 2x toe zou er iemand langskomen. Een paar uren thuis gewacht, er kwam niemand opdagen. Ook werd er niet teruggebeld.

Niet geholpen in Drachten

Reactie DakPro:

Goedemiddag,
Goedemiddag,
Door de grote drukte is het inderdaad niet helemaal goed gegaan in de communicatie, waarvoor onze excuses. Er waren meer dan 60 aanvragen in deze regen week bij de dakdekker in uw regio. Omdat we toch iedereen van dienst willen is de planning erg uitgelopen. We hopen u de volgende keer toch goed van dienst te kunnen zijn met Dakpro.
MVG Team Dakpro

Gert Bakker

Wij hadden last van lekkage in keuken en slaapkamer. Ayaz en Shavan(?) kwamen de volgende dag al kijken. Na inspectie was de conclusie dat het opnieuw bekleed moest worden met bitumen. Het was niet... Wij hadden last van lekkage in keuken en slaapkamer. Ayaz en Shavan(?) kwamen de volgende dag al kijken. Na inspectie was de conclusie dat het opnieuw bekleed moest worden met bitumen. Het was niet goed gedaan. Oude eraf en opnieuw. De offerte kwam de volgende dag al en de uitvoering de week erna. Heel fijn dat het zo snel kon gebeuren.
Prima jongens, aardig, goed in de communicatie en harde werkers.
Zij beloofden de problemen op te lossen en dat hebben ze gedaan.
Vakkundig en netjes.
Heel blij mee!!

Groningen

Patricia Oosterbeek

Op maandagavond nemen wij contact op. Er zijn twee dakpannen verschoven en wij hebben hulp nodig om dit probleem op te lossen. Geen probleem, dinsdag tussen 15:00 en 17:00 komen ze langs. Dinsdag om... Op maandagavond nemen wij contact op. Er zijn twee dakpannen verschoven en wij hebben hulp nodig om dit probleem op te lossen. Geen probleem, dinsdag tussen 15:00 en 17:00 komen ze langs. Dinsdag om 19:00 (na meerdere keren bellen, maar geen gehoor) iemand aan de lijn. Gevraagd waar ze blijven, hij ging het uitzoeken. Degene die moest komen had niet in zijn agenda gekeken. Er komt een nieuwe afspraak woensdag tussen 16:00 en 18:00. Weer zijn we aan het wachten. Rond 18:00 krijgen we iemand aan de lijn, ja problemen met zijn bus. Hij zou zo snel mogelijk laten weten hoe of wat. 20:00 hij belt terug, ja vandaag lukt niet meer op kantoor kijkt hij in agenda ja donderdag tussen 16:00 en 18:00 kan hij komen. Je raadt het al nog steeds niemand. Rond 16:15 hebben wij gebeld en kwam het bericht dat zijn andere klus uitloopt en laat weten hoe laat hij bij ons is. Om 19:00 worden wij gebeld en krijgen te horen dat hij niet meer kan komen en dat het pas maandag weer kan. Toen hebben wij gezegd op deze manier hoef je voor ons niet meer te komen.

Mijdrecht

K Zeemering

Snelle reactie en uitvoering van het werk. Binnen 2 dagen na contact was mijn daklekkage verholpen. Goed duidelijke uitleg gehad wat en waar het probleem zat.

Nadeel is wel dat je maar 1...

Nadeel is wel dat je maar 1 dag krijgt om de betreffende factuur te betalen. Dit is niet altijd haalbaar.

Kolham

N. Rebel

Ons dak met pannen was aan vernieuwing toe. Wij zijn vakkundig en erg goed geholpen door Van den Bogaert B.V. uit Den Bosch. Het was een flinke klus, maar het resultaat is prachtig! Wij zijn zeer... Ons dak met pannen was aan vernieuwing toe. Wij zijn vakkundig en erg goed geholpen door Van den Bogaert B.V. uit Den Bosch. Het was een flinke klus, maar het resultaat is prachtig! Wij zijn zeer tevreden over Gertie en zijn team. Alleen maar lof! Nogmaals, veel dank!

Huizen

T.Wijtsma

Zeer tevreden. Prettige communicatie en ervaren vakmensen. Komen afspraken na.
Zeer aan te bevelen.

Zwolle

Bert Wagelaar

Donderdag 18 april kwam Ayaz, van AE Dakdekkers met zijn collega om op onze 3 fiets schuurtjes nieuwe dakbedekking te leggen omdat er lekken waren ontstaan.
Geweldige vakmensen en zeker zeer...
Geweldige vakmensen en zeker zeer vriendelijke en goed op elkaar ingespeeld duo. Ayaz heeft zeer vakkundig het dak afgewerkt.
Een dikke 👍voor beiden!

Groningen

Stefan

Gat in dakgoot snel en zeer netjes gemaakt. Tussen de Afspraak en reparatie zat een paar dagen. Super tevreden. Dus als je iemand zoek. Hier moet je wezen

Zwolle