DakPro

Rob Koster

Wij zijn erg tevreden over de snelle en deskundige aanpak van onze daklekkage.
Duidelijke communicatie o.a. d.m.v. foto's.
Wij hadden op verschillende punten lekkage.
Dakpro had de...
Wij zijn erg tevreden over de snelle en deskundige aanpak van onze daklekkage.
Duidelijke communicatie o.a. d.m.v. foto's.
Wij hadden op verschillende punten lekkage.
Dakpro had de oorzaak snel gevonden en ook snel opgelost.

Koog aan de Zaan

Wanda de Graaf

Na heel veel ellende met een dakdekkersbedrijf uit Amsterdam die prutswerk na storm eunice heeft achter gelaten en bij volgende storm poly alles weer eraf was gewaaid kwam ik terecht bij... Na heel veel ellende met een dakdekkersbedrijf uit Amsterdam die prutswerk na storm eunice heeft achter gelaten en bij volgende storm poly alles weer eraf was gewaaid kwam ik terecht bij Dakpro….geholpen door Robert Hendrick die nog nooit zo slecht werk had gezien ! Door dit bedrijf laten repareren en nu aantal stormen verder zit het nog steeds super goed ! Zeer vriendelijke mensen en goed en vakkundig bedrijf kan het iedereen aanraden !

Oostzaan

Rubingh

Geholpen door vd Bogaert. Vakkundig en vriendelijk. Keken en handelden verder dan alleen het probleem.

Twello

Arthur van der Linden

Vakwerk. Vriendelijke hardwerkende mensen. Professioneel. Netjes. Reageerden snel. Na inventarisatie met foto’s volgt een geautomatiseerde offerte en bevestiging; heel duidelijk! Daarna na akkoord... Vakwerk. Vriendelijke hardwerkende mensen. Professioneel. Netjes. Reageerden snel. Na inventarisatie met foto’s volgt een geautomatiseerde offerte en bevestiging; heel duidelijk! Daarna na akkoord werd gebeld voor een afspraak op korte termijn. Dat wil je bij een lekkage. Nadat het werk was verricht werden we nagebeld of alles goed was, inclusief video van het resultaat. Top!

Groningen

Herman

Harde werkers met kennis. Duidelijke offerte en geautomatiseerd offerte/factuur systeem

Dakdekker AE

Gebeld voor een lek in mijn dak. Ondanks dat de mannen van Dakdekkers AE erg druk hadden kwamen ze erg snel mij helpen. De twee mannen die kwamen waren beleeft en erg netjes. Ze hebben het lek... Gebeld voor een lek in mijn dak. Ondanks dat de mannen van Dakdekkers AE erg druk hadden kwamen ze erg snel mij helpen. De twee mannen die kwamen waren beleeft en erg netjes. Ze hebben het lek gemaakt en alles weer netjes opgeruimd. Zeker een aanrader👍🏻

Emmen

F. Van Dam

Prettige vakmensen.

MvdB

Een afspraak gemaakt bij Bogaert voor een nieuw dak op de dakkapel in januari 2024. Waar we eerst alleen schimmel binnen zagen werd het met kerst toch lekkage. Gebeld met de vraag of de afspraak... Een afspraak gemaakt bij Bogaert voor een nieuw dak op de dakkapel in januari 2024. Waar we eerst alleen schimmel binnen zagen werd het met kerst toch lekkage. Gebeld met de vraag of de afspraak vervroegd kon worden en de volgende dag stonden ze al voor ons klaar. Inmiddels een nieuw dak en dik tevreden over de service van Bogaert.

Gino

Geholpen door vd Bogaert: prima werk geleverd. Vriendelijk, vakkundig en betrouwbaar.

Apeldoorn

H.G. Kiezebrink

Uitstekende ervaring, twee maal gewerkt voor ons en iedere keer
vakwerk geleverd. Afspraken worden nagekomen en iedereen is even vriendelijk en deskundig.

Apeldoorn