Gerard

Super

nee

Ben Janssen

Eenvoudige bestelprocedure, nette levering. Artikel goed ingepakt.

Verbeterpunten, tips en overige opmerkingen.

Geen. Alles is goed verlopen.

Instaplan

Goede service, kordate verwerking van het geheel. Kortom is het fijn samenwerken met Dakgootwinkel.nl

Geen suggestie

Gr pieper.

Gewoon goed goede materialen. En netjes verpakt .snelle levering.

Wim kerstens

Snelle levering. Goede service

Ton Noordeloos

Kwaliteit van het zink en toebehoren perfect
snelheid van leveren perfect

Verbeterpunten, tips en overige opmerkingen.

ik heb geen verbeterpunten, want dat kan niet

Sander

De spullen waren slecht verpakt terwijl eea wordt aangeprezen als professioneel verpakt. Regenpijpen in bubbelplastic die aankomen met deuken in de rand maar ook ergens halverwege scoort bij mij...

Verbeterpunten, tips en overige opmerkingen.

Verpak de spullen beter zodat ze niet beschadigen. De regenpijpen die ik had besteld waren behoorlijk gedeukt. Gelukkkig had ik niet de hele stukken nodig. Bubbelplastic is echt niet voldoende!
Wees duidelijker over de bezorging. Voorzie de klant van een tracking nummer van de bezorger.

Reactie Dakgootwinkel.nl:

Beste Sander,
Helaas hebben wij op onze email met een oplossing niks meer van je vernomen.
Vervelend dat de materialen met schade zijn aangekomen en jouw opmerking dat het niet goed verpakt was, is volkomen terecht. Het ging over twee 1 meter regenpijpen. Lengtes langer dan 1 meter worden met de transporteur verzonden in beschermfolie en is meer dan voldoende omdat het met de hand wordt verwerkt. Jouw pakket is met de DHL verzonden en had gewoon netjes in een doos vervoert moeten worden anders beschadigt dit in het sorteercentrum. Dit is een fout van onze magazijnmannen en onze excuses hiervoor. Dit hebben wij dan ook met ze teruggekoppeld.

Bij transportschade leveren wij natuurlijk gewoon nieuwe producten.
Mocht je nog nieuwe willen, dan horen wij het graag.

Mitchel Van Dakgootwinkel.nl

Bas

Prima, besteld en in 2 dagen in huis.

Geen moeilijke bestelling.

Verbeterpunten, tips en overige opmerkingen.

Eventueel voor verzending duidelijk aangegeven met welke partij verzonden wordt.

durk van der molen

Alles oke

nee

Bouwbedrijf de Roode

Afspraak is afspraak, en dat zijn jullie nagekomen! goed geregeld.