E.Hogenboom

Zeer net zetwerk en goeie site met handige adviezen enz.

Paul

Makkelijke en overzichtelijk website, Goede beschrijvingen van de artikelen. Duidelijk handleiding filmpjes op de site. Op afspraak afleveren.

Henk Kuiper

Prima bedrijf, leveren de spullen en binnen een redelijk termijn

Peter Verhoeven (Laren NH)

Fijn bedrijf, goede kwaliteit van producten en snel geleverd. Bij het afhalen bleek dat ik een onderdeel vergeten was te bestellen. Dit werd ter plekke opgelost zonder kosten. Dit soort service kan... Fijn bedrijf, goede kwaliteit van producten en snel geleverd. Bij het afhalen bleek dat ik een onderdeel vergeten was te bestellen. Dit werd ter plekke opgelost zonder kosten. Dit soort service kan ik erg waarderen!

Weideveld

Super snel en goed geleverd

Akkermans

De producten waren online makkelijk te vinden, duidelijke uitleg. Producten waren ook snel leverbaar. En toen na controle bleek dat er 1 foutje gemaakt was, werd direct een nieuw product opgestuurd... De producten waren online makkelijk te vinden, duidelijke uitleg. Producten waren ook snel leverbaar. En toen na controle bleek dat er 1 foutje gemaakt was, werd direct een nieuw product opgestuurd en ook die hadden we snel weer in huis! Zeker aan te bevelen!

Roel

Positief, snelle levering

Wouter hoek

Top bedrijf en goede service
Top bedrijf en goede service
Er was iets verkeerds opgestuurd even een appje (liever bel ik even maar er is geen bel nr of ik kon het niet vinden op de site) en het goede hebben ze na geleverd zonder problemen 👍

Ruud

Zinken regenwater afvoer producten zijn compleet meer keuze mogelijkheden als het om accessoires gaat. Producten zien er prima uit, en zijn de volgende dag keurig verpakt geleverd. Wat een verschil... Zinken regenwater afvoer producten zijn compleet meer keuze mogelijkheden als het om accessoires gaat. Producten zien er prima uit, en zijn de volgende dag keurig verpakt geleverd. Wat een verschil met de oude plastic dingen, veel mooier en degelijker.