Meertens

Snel en correct

Verbeterpunten, tips en overige opmerkingen.

Zoals ik de bestelling heb geplaatst zo is het ook uitgevoerd

Bert

neen

Piet de Klein

Uiteindelijk wel tevreden maar heb aandacht voor het klantcontact ook als jezelf een vergissing maakt!

Verbeterpunten, tips en overige opmerkingen.

In mijn geval was er een vergissing gemaakt bij het wel/niet aanwezig zin van het product. Toch kreeg ik een mail van de verzending. Na een drie werkdagen niets ontvangen te hebben toch maar even gebeld. Toen bleek dat bekend was dat er een vergissing was gemaakt. Had me ff gebeld of gemaild dan had ik geen actie hoeven ondernemen om er achter te komen wat er aan de hand was.

m.

Duidelijke site, snelle levering en goede kwaliteit

noordbruis

Verbeterpunten, tips en overige opmerkingen.

De levering ging snel en soepel, website is eveneens prima alleen hadden meerdere zinken buizen deuken. Beter verpakken!

WE

Zeer prettig bedrijf. Bestelling ging eenvoudig en snel. Er wordt zowel telefonisch als via e-mail vlot en prettig te woord gestaan. Bestelling is goed verpakt verzonden en door transporteur netjes...

J.A.Kruidenier

Contact over product gehad. Bestelling, levering volgens afspraak. Helemaal tevreden!!!!

Verbeterpunten, tips en overige opmerkingen.

Zo doorgaan, ik hoop dat track en trace beschikbaar komt. Nu kan je niet zien wanneer je product geleverd wordt.

Robert van weert

Geweldig snelle levering. Lage prijzen

N.overwijn

Alles goed en snel geleverd tegen een redelijke prijs

Rob

Zeer vlotte en correcte levering.