Arturo Sergio Methöfer

Verleden jaar september 2018 na lekkage en dakinspectie de nodige reparaties laten uitvoeren. Ze kwamen snel, vakkundig werk geleverd en niet te vergeten vriendelijke mensen. Dit jaar toch weer... Verleden jaar september 2018 na lekkage en dakinspectie de nodige reparaties laten uitvoeren. Ze kwamen snel, vakkundig werk geleverd en niet te vergeten vriendelijke mensen. Dit jaar toch weer lekkage. Weer snel er bij, alles nagegeken en lekkage bleek een geheel andere oorzaak te hebben. Lag niet aan eerdere werkzaamheden. Bezoek/inspectie als service afgedaan. Top. Ben zeer content. Zeker aan te bevelen.

Jolanda Verver

Vanwege een daklekkage bij mijn woning in Leiden uiteindelijk bij Dakbeheer Kieskeurig terecht gekomen. Communicatie was vriendelijk, helder en vlot (Niels). Door omstandigheden kon ik zelf niet bij... Vanwege een daklekkage bij mijn woning in Leiden uiteindelijk bij Dakbeheer Kieskeurig terecht gekomen. Communicatie was vriendelijk, helder en vlot (Niels). Door omstandigheden kon ik zelf niet bij de afspraak aanwezig zijn. Ik werd op afstand geïnformeerd met onderbouwing van foto's. Het advies en de mogelijkheden zijn duidelijk uitgelegd. Er is door Niels en zijn collega hard gewerkt om de schade (naar tot nu toe blijkt) succesvol te herstellen.

Top! Dit bedrijf werkt zoals je wilt als klant.Na enkele vervelende ervaringen met andere dakbedrijven
kwam ik terecht bij Dakbeheer Kieskeurig waar ik superblij mee ben: goede prijs,goede communicatie,met
veel vakkennis en betrouwbaar! Dankjewel Dakbeheer Kieskeurig,jullie zijn een topbedrijf!

Timmers

Goede service!!!!

Patrick Petersen

Een bedrijf dat - ook in drukke periode - snel en adequaat reageert daarbij snel en goed advies geeft. Dit bedrijf kan ik iedereen aanraden.

Goede, maar ook snelle service. Bekeken het probleem en boden een realistisch tarief.

Snelle reactie, snel gerepareerd. Aardige mensen. Staan je goed bij om advies te geven

Hanneke

Een goed bedrijf dat netjes alle afspraken is nagekomen en goed werk heeft geleverd. Eerlijk over wat te verwachten en een goede prijs.
Prettige samenwerking gehad.

Johan de groot

Klantvriendelijke medewerkers, verstaan het vak goed!
Heldere communicatie met beeldmateriaal.

Bedankt Kieskeurig!

Lunette van der Mei

Laatst voor het eerst gebruik gemaakt van de diensten van dakbeheer Kieskeurig. Dit naar volle tevredenheid. Werden erg snel geholpen, goede communicatie en vriendelijke benadering. Een voorbeeld... Laatst voor het eerst gebruik gemaakt van de diensten van dakbeheer Kieskeurig. Dit naar volle tevredenheid. Werden erg snel geholpen, goede communicatie en vriendelijke benadering. Een voorbeeld voor andere bedrijven!!!