Carla Wijnmaalen

We hadden een lekkage in de dakkapel. Na de vele lovende berichten hier, gekozen voor Kieskeurig Dakbeheer. Dit was een goede keuze. Niels kwam langs om een offerte te maken en we waren akkoord. Het... We hadden een lekkage in de dakkapel. Na de vele lovende berichten hier, gekozen voor Kieskeurig Dakbeheer. Dit was een goede keuze. Niels kwam langs om een offerte te maken en we waren akkoord. Het bleek dat er nogal wat mis was gegaan bij de afwerking van de dakkapel toen die geplaatst is destijds. Niels heeft foto's gemaakt en ons laten zien wat er mis was. Ook was een gedeelte van het hout in het dak inmiddels verrot. Niels en zijn collega Richard hebben alles prima hersteld. Zo mooi heeft het dak van de kapel er nog niet eerder uitgezien. Echte vakmensen die weten waar ze mee bezig zijn en je precies op de hoogte houden van wat ze doen. Na wat teleurstelling met vaklui die dit niet bleken te zijn, een verademing om deze mannen aan het werk te zien. Super aardig ook nog. Niemand anders komt meer aan ons dak.

Walter

Contact gehad met Niels over diverse lekkage aangelegenheden in ons huis in Almere. Almere ligt eigenlijk buiten het werkgebied maar in afwachting van een bedrijf uit de eigen regio advies gegeven... Contact gehad met Niels over diverse lekkage aangelegenheden in ons huis in Almere. Almere ligt eigenlijk buiten het werkgebied maar in afwachting van een bedrijf uit de eigen regio advies gegeven en zo nodig bereid om te helpen als het nodig zou zijn. Ik waardeer de bereidheid en meedenken enorm. Komt zijn afspraken na.

Schepers

Zeer goed en net bedrijf met deskundige mensen en goed advies

Karin van Gelderen

Geweldig geholpen. Snel en vakkundig. Fijne nette eerlijke mannen. Komen alle afspraken na.

Familie Bouwman

Kundige inspectie van het dak en terplekke al meteen nieuwe dakpannen geplaatst die kapot waren. Duidelijke offerte en goede communicatie. Reparaties konden op korte termijn worden uitgevoerd door... Kundige inspectie van het dak en terplekke al meteen nieuwe dakpannen geplaatst die kapot waren. Duidelijke offerte en goede communicatie. Reparaties konden op korte termijn worden uitgevoerd door een zeer kundige en vriendelijke medewerker.

Radha

Supergoed, na telefonisch gesprek kom er meteen iemand langskomen om te kijken. Binnen een week kon de reparatie al plaatsvinden. Er wordt heel goed met je meegedacht. Er worden verschillende opties... Supergoed, na telefonisch gesprek kom er meteen iemand langskomen om te kijken. Binnen een week kon de reparatie al plaatsvinden. Er wordt heel goed met je meegedacht. Er worden verschillende opties aangeboden en er wordt zeer goed en netjes gewerkt. Wij zijn super tevreden over het geleverde werk.

Bert van der Wal

Niels en Richard hebben 2 maanden geleden het dak bij mij gerepareerd. Vooraf was afgesproken welke werkzaamheden ze zouden uitvoeren en dat hebben ze vervolgens naar volle tevredenheid gedaan. Na... Niels en Richard hebben 2 maanden geleden het dak bij mij gerepareerd. Vooraf was afgesproken welke werkzaamheden ze zouden uitvoeren en dat hebben ze vervolgens naar volle tevredenheid gedaan. Na een aantal weken bleek ik toch nog een kleine lekkage te hebben, maar dat hebben ze diezelfde dag nog gerepareerd en viel onder de gararantie. Al met al een heel prettig bedrijf en ook erg goed in de communicatie.

Holzkens

Na een daklekkage contact opgenomen met dit bedrijf. Waar andere bedrijven de lekkage niet konden vinden, kwam Dakbeheer Kieskeurig met een keurig plan van aanpak. Na een paar flinke regen-buien en... Na een daklekkage contact opgenomen met dit bedrijf. Waar andere bedrijven de lekkage niet konden vinden, kwam Dakbeheer Kieskeurig met een keurig plan van aanpak. Na een paar flinke regen-buien en sneeuw kan ik inmiddels zeggen dat het probleem opgelost is. Top!

Cornelis Haverman

Prettig bedrijf om mee samen te werken en die ons probleem snel hebben verholpen met het vervangen van enkele dakpannen die er na de storm afgewaaid waren. Prettig in de benadering en snelle service!

Bart

Wederom een TOP bedrijf!
Dakbeheer Kieskeurig super bedankt namens mij en mijn ouders
Wederom een TOP bedrijf!
Dakbeheer Kieskeurig super bedankt namens mij en mijn ouders
(87 en 83 jaar die allebei een lichte dementie hebben) voor de snelle service ondanks jullie drukte,meteen na een lange werkdag toch nog bij mijn ouders langs tekomen na mijn paniekerig telefoontje.
Ivm met de corona regels waardoor we niet zo vaak bij mijn ouders kunnen komen heeft één of ander bedrijf mijn ouders flink bedonderd,veel schade aan het dak achtergelaten,wat door jullie gelukkig perfect hersteld is!