Iris Advokaat

Na 6 weken te hebben gewacht op Centraal Beheer en consorten, vrijdag heft in eigen hand genomen en contact gezocht met Dakbeheer Kieskeurig. Zaterdag foto's gestuurd en 2 dagen later (maandag) is... Na 6 weken te hebben gewacht op Centraal Beheer en consorten, vrijdag heft in eigen hand genomen en contact gezocht met Dakbeheer Kieskeurig. Zaterdag foto's gestuurd en 2 dagen later (maandag) is de schade gewoon al gerepareerd, terwijl we niet eens thuis waren. Na afloop ben ik netjes gebeld voor een update. Een zeer tevreden klant hier, als ik nog eens iets aan mijn dak heb, weet ik zeker dat ik gelijk Dakbeheer Kieskeurig inschakel, dank jullie mannen.

Cor Opperman

Hun uitgenodigd ivm lekkage op het dak. Hier is vakkundig een oordeel over geveld en binnen redelijke termijn zijn de werkzaamheden uitgevoerd. Of het geholpen heeft zien we de eerstvolgende... Hun uitgenodigd ivm lekkage op het dak. Hier is vakkundig een oordeel over geveld en binnen redelijke termijn zijn de werkzaamheden uitgevoerd. Of het geholpen heeft zien we de eerstvolgende stortbui wel. Maar heb er vertrouwen in dat wanneer lekkage niet verholpen is dat er een goede service zal zijn.

Fam Van Boxtel

Goed bedrijf en heldere communicatie. Wij zijn tevreden met ons nieuwe dak.

Nieuwhart

Geweldige Service, elke dakdekker had het druk. Dakbeheer Kieskeurig was er voor ons toen we een zware lekkage op ons platte dak hadden. TOP

M. Bom

Kwamen snel de stormschade opnemen en een noodreparatie doen. Duidelijk offerte ontvangen en snel een afspraak gemaakt voor definitief herstel. Prettige communicatie met Niels die de schade kwam... Kwamen snel de stormschade opnemen en een noodreparatie doen. Duidelijk offerte ontvangen en snel een afspraak gemaakt voor definitief herstel. Prettige communicatie met Niels die de schade kwam opnemen en zijn collega Richard die de definitieve reparatie heeft uitgevoerd. Afspraken worden netjes nagekomen.

Sandra vd Berg

Super snelle service.
Waren er binnen een half uur. Ondanks de drukte nu.
Heeft bij ons de stormschade gelijk kunnen repareren.

Ad Rutters

Goed geholpen ondanks slecht weer.

Verhagen

Snelle en goede service!

fam meijer

Bedrijf gebeld en waren er binnen een half uur , super netjes en snel alles weer gemaakt ,. top bedrijf !

Familie .Schelvis

Goeie communicatie met Niels snel gerageerd op onze daklekkage, kwam kijken, gaf half uurtje van te voren aan hoe laat hij er zou zijn, binnen 1 dag 'n offerte, factuur klopte en reparatie kon al... Goeie communicatie met Niels snel gerageerd op onze daklekkage, kwam kijken, gaf half uurtje van te voren aan hoe laat hij er zou zijn, binnen 1 dag 'n offerte, factuur klopte en reparatie kon al in de week erop.