Henk Peltenburg

Een echte aanrader

Annie en Jos

Topservice. Nadat ik een lekkage ondervond op de slaapkamer bij de wolkbreuk van afgelopen week, snel gezocht naar een vakbekwaam bedrijf. We hebben gekozen voor Dakbeheer Kieskeurig en ze waren... Topservice. Nadat ik een lekkage ondervond op de slaapkamer bij de wolkbreuk van afgelopen week, snel gezocht naar een vakbekwaam bedrijf. We hebben gekozen voor Dakbeheer Kieskeurig en ze waren zeer snel ter plaatse om het probleem voor ons op te lossen.

Nadat ik bij opruimwerkzaamheden helaas een lekkage op zolder aantrof, heb ik gelijk gezocht naar een goede dakdekker. Hierbij ben ik uitgekomen bij Dakbeheer Kieskeurig. Prima ervaring! Het... Nadat ik bij opruimwerkzaamheden helaas een lekkage op zolder aantrof, heb ik gelijk gezocht naar een goede dakdekker. Hierbij ben ik uitgekomen bij Dakbeheer Kieskeurig. Prima ervaring! Het probleem is vakkundig en snel opgelost.

Nirhoe

Vakkundig uitgevoerde werkzaamheden. Duidelijke communicatie.

Elise

Zeer content over de werkzaamheden van Dakbeheer Kieskeurig.
Zeer content over de werkzaamheden van Dakbeheer Kieskeurig.
Na eerdere reparaties door andere bedrijven die niet het gewenste resultaat hadden, hebben de monteurs van dit bedrijf eindelijk de lekkage opgelost.
Duidelijk helder gesprek met knelpunten van het dak en een goede plan van aanpak.

Zeer vriendelijk!

Melvin

Na meerdere offertes aangevraagd te hebben had ik bij dit bedrijf het beste gevoel, ook met de prijs waren ze het goedkoopste.
Na akkoord van de offerte kon ik al snel een afspraak maken en...
Na akkoord van de offerte kon ik al snel een afspraak maken en achteraf gezien heb ik de juiste keuze gemaakt na 1 maand gewacht te hebben kan ik met zekerheid zeggen dat de lekkage ook daadwerkelijk opgelost is.

Dankjewel !

Jolanda

Ons dak laten repareren door dakbeheer kieskeurig. Zeer en zeer tevreden! Snel ter plaatse, vriendelijk personeel die je ook echt betrekken bij de werkzaamheden die ze verrichten. Transparante harde... Ons dak laten repareren door dakbeheer kieskeurig. Zeer en zeer tevreden! Snel ter plaatse, vriendelijk personeel die je ook echt betrekken bij de werkzaamheden die ze verrichten. Transparante harde werkers voor een eerlijke prijs. Echt een aanrader.

familie van der Wild

Erg tevreden over de uitgevoerde werkzaamheden van dit bedrijf. Communicatie zeer helder en nemen de tijd voor de klant om alles goed na te bespreken.
Ook de nazorg met mijn...
Ook de nazorg met mijn verzekeringsmaatschappij is voorspoedig verlopen!
Blij met Dakbeheer Kieskeurig!

Fa

Super service! Gisteren avond gebeld en vanmorgen zoals afgesproken stond Niels voor de deur. Helder en duidelijk in de communicatie. Het was gelukkig niks ernstigs alleen wat pannen goed leggen en... Super service! Gisteren avond gebeld en vanmorgen zoals afgesproken stond Niels voor de deur. Helder en duidelijk in de communicatie. Het was gelukkig niks ernstigs alleen wat pannen goed leggen en nalopen.
Nogmaals bedankt!

Huisman

Bedrijf kwam gelijk volgende dag.