Steinmetz

Snelle en professionele reactie. Zeer vriendelijk en goede hulp.

Familie Grollo

Nadat ik een daklekkage aantrof op mijn platte bitumen dak, Heb ik gekeken naar een goed bedrijf, na telefonisch contact te hebben gehad met Dakbeheer Kieskeurig had ik er gelijk een goed gevoel... Nadat ik een daklekkage aantrof op mijn platte bitumen dak, Heb ik gekeken naar een goed bedrijf, na telefonisch contact te hebben gehad met Dakbeheer Kieskeurig had ik er gelijk een goed gevoel over. Dakbeheer Kieskeurig heeft snel op de daklekkage geanticipeerd door eerst een noodreparatie te verrichten en een paar weken later mijn dak weer keurig netjes gerenoveerd op te leveren.
Erg tevreden. Vriendelijk personeel en duidelijk in communicatie .

Bouman

Zeer prettige klantgerichte afhandeling van mijn goot probleem. Zeer tevreden over dit bedrijf. Prettige communicatie!!!

Particulier

Snelle afspraak en offerte, gevolgd door correcte dakreparatie

Peter Alphen aan den Rijn

Van 1e contact via de website tot aan de daadwerkelijke reparatie prima prettig en professioneel contact gehad met Niels.
Ervaring is heel goed !

Carin Duifs

Snel en goed geholpen. Eerlijk advies en er wordt meegemaakt hoe het beste het probleem opgelost wordt

Ron

Vandaag contact opgenomen met Dakbeheer Kieskeurig i.v.m. een lekkage vh dak. Binnen anderhalf uur stond er een medewerker op het dak. Helaas konden ze me niet helpen omdat ik een pvc dak blijk te... Vandaag contact opgenomen met Dakbeheer Kieskeurig i.v.m. een lekkage vh dak. Binnen anderhalf uur stond er een medewerker op het dak. Helaas konden ze me niet helpen omdat ik een pvc dak blijk te hebben.

Toch bedankt voor de super snelle service.

Monique

Er was sprake van een steeds terugkerende lekkage waar ook andere bedrijven oorzaak niet konden vinden. Gebeld met dakbeheer kieskeurig, die konden snel komen kijken en het dak is deskundig... Er was sprake van een steeds terugkerende lekkage waar ook andere bedrijven oorzaak niet konden vinden. Gebeld met dakbeheer kieskeurig, die konden snel komen kijken en het dak is deskundig geïnspecteerd. De oorzaak van lekkage is gevonden en dit kon snel gerepareerd worden. Vriendelijke en snelle service.

Aad de Ruiter

De ervaring is alleen maar positief te noemen.
Ik stuurde een mail of mijn dakpannen die door een storm er af gewaaid waren.
Weer in orde te maken.
Binnen twee uur keurig een mail...
De ervaring is alleen maar positief te noemen.
Ik stuurde een mail of mijn dakpannen die door een storm er af gewaaid waren.
Weer in orde te maken.
Binnen twee uur keurig een mail terug.
Naar wat foto's van de schade te hebben .
Binnen een uur terug gebeld en een afspraak gemaakt.
Deze is naar alle tevredenheid uitgevoerd.
Bij dit bedrijf staat dek klant centraal.
En Service wordt hier met een hoofdletter geschreven.

Hannes

Prima en snel geholpen na ons telefoontje over een lekkage!