Eikenboom

Heel vriendelijk, duidelijk en vakkundig. Snel ter plaatse en repareren.

Jan Janssen

Uitstekend, snel en zorgvuldig!

Marleen Plug

Super goed en betrouwbaar bedrijf

Marc

Goed en snel, met een enkel minpuntje

Mirjam van der Kwast

Zeiden dat ze de volgende dag terug zouden bellen tussen 8.00 en 10.00 uur en dat gebeurde ook. Ze konden de volgende dag al komen om het probleem op te lossen. Heel fijn!

F. Capel

Vaklui. Zeer goede communicatie en nette prijzen. Wij hebben twee dakkapellen opnieuw van dakbedekking laten voorzien. Bij de inspectie kregen we goede uitleg over de werkzaamheden en ook tips voor... Vaklui. Zeer goede communicatie en nette prijzen. Wij hebben twee dakkapellen opnieuw van dakbedekking laten voorzien. Bij de inspectie kregen we goede uitleg over de werkzaamheden en ook tips voor eventueel onderhoud aan de schoorsteen en de nokpannen. Overal waren foto's van genomen, zodat we zelf konden beoordelen of reparatie noodzakelijk was. We zijn zeer tevreden!

Fam. Lecluse

We hadden 2 daken om te laten repareren. Dit heeft Kieskeurig zeer snel opgepakt, en vakkundig gerepareerd. Met name de begeleiding van Niels was heel goed.
Aanrader!

vd Wekke

Ik kan niet anders zeggen dan dat het contact en de ervaringen met Dakbeheer meer dan prettig zijn verlopen. Helaas werden we geconfronteerd met een daklekkage. Daar waar andere bedrijven geen tijd... Ik kan niet anders zeggen dan dat het contact en de ervaringen met Dakbeheer meer dan prettig zijn verlopen. Helaas werden we geconfronteerd met een daklekkage. Daar waar andere bedrijven geen tijd hebben of pas over een paar maanden, was het via dakbeheer zo gerepareerd. Zowel het telefonisch contact en als ter plaatse met de monteurs als prettig ervaren.

Ingrid Gouda

Bij ons was er een dakpan probleem, vervelend in een tijd dat het veel regent. 18.40 probleem gemeld, 18.44 al eerste reactie, kwartier later offerte, afspraak en contactgegevens. Volgende dag, naar... Bij ons was er een dakpan probleem, vervelend in een tijd dat het veel regent. 18.40 probleem gemeld, 18.44 al eerste reactie, kwartier later offerte, afspraak en contactgegevens. Volgende dag, naar tevredenheid, probleem hersteld. Dank je wel Sabrine en Niels !