Soraya

Na aanvraag super snel gesprek gekregen en toevallig konden ze de volgende dag al meteen de werkzaamheden doen ! Vriendelijk personeel en tevreden over de afwerking.

Rewijk

Ik had lekkage aan het dak , ter plekke naar grote tevredenheid verholpen

Schmitz J.

Een goed georganiseerd bedrijf dat zijn afspraken nakomt. Vriendelijk en vakkundig personeel. Keurig in de omgang. De klant is bij deze personeelsleden koning.

Frans van Splunter

Snelle maar zeker ook goede en duidelijke service en uitvoering van werkzaamheden. Wij zijn blij met de uitgevoerde reparatie van onze nokvorsten op ons dak en hebben een heel goed gevoel over de... Snelle maar zeker ook goede en duidelijke service en uitvoering van werkzaamheden. Wij zijn blij met de uitgevoerde reparatie van onze nokvorsten op ons dak en hebben een heel goed gevoel over de uitgevoerde reparaties.

IJ. Broekhoven

Na een noodreparatie het hele dak laten renoveren. Ben zeer tevreden met het resultaat.

Esther

Servicegericht en goede communicatie!

Henk

Wij hadden lekkage in een inpandige goot en rondom een zolderraam. Via internet contact opgenomen en direct door Niels teruggebeld, die een dag later kwam kijken. Hij constateerde ook andere... Wij hadden lekkage in een inpandige goot en rondom een zolderraam. Via internet contact opgenomen en direct door Niels teruggebeld, die een dag later kwam kijken. Hij constateerde ook andere gebreken op het dak. Heeft dezelfde dag een transparante en qua prijs gunstige offerte gemaakt, waarop ik direct akkoord heb gegeven. Al binnen 4 dagen heeft collega Richard alles hersteld. Nette mensen die hun afspraken nakomen. Ik kan dit bedrijf aan iedereen aanbevelen.

Erwin

Gebeld ivm lekkage in slaapkamer. Niels kwam de volgende dag keurig volgens afspraak. Vriendelijk en beleefd. Lekkage snel opgespoord en hersteld. Na verdere dakinspectie kwamen nog andere gebreken... Gebeld ivm lekkage in slaapkamer. Niels kwam de volgende dag keurig volgens afspraak. Vriendelijk en beleefd. Lekkage snel opgespoord en hersteld. Na verdere dakinspectie kwamen nog andere gebreken aan de nok en schoorstenen boven water. Ook door dit bedrijf laten herstellen. Kwamen binnen enkele dagen en ook keurig uitgevoerd.

Philip Overgaauw

Je hebt slechte, goede en uitmuntende bedrijven die doen wat ze beloven en soms nog wat extra's. Zo'n uitmuntend bedrijf is dakbeheer kieskeurig: vriendelijk, zeer vakbekwaam en betrouwbaar... Je hebt slechte, goede en uitmuntende bedrijven die doen wat ze beloven en soms nog wat extra's. Zo'n uitmuntend bedrijf is dakbeheer kieskeurig: vriendelijk, zeer vakbekwaam en betrouwbaar personeel. Zo kan het dus ook!