Christina Driessen

Super snelle service, in deze tijd binnen 1 week een nieuw dak.

Alexander westdijk

Vriendelijke mannen, serieus met hun werk bezig zijn.

Andre Van Dijk

Heel goed werk geleverd en keurige vakmensen

dick de Rooij

Zeer goed, duidelijke afspraken

S.Hermans

Na een daklekkage Dakbeheer Kieskeurig in Rotterdam gebeld, snelle service en vakkundig mijn bitumen platte dak gerenoveerd.
Fijne medewerkers !

Lstar

Dakbeheer Kieskeurig belde ons snel terug, De klacht werd serieus behandeld en omdat we daklekkage hadden , werd sneller dan verwacht een afspraak gemaakt. Wat in de offerte stond is allemaal... Dakbeheer Kieskeurig belde ons snel terug, De klacht werd serieus behandeld en omdat we daklekkage hadden , werd sneller dan verwacht een afspraak gemaakt. Wat in de offerte stond is allemaal uitgevoerd door vakkundige en vriendelijke monteurs
die op de afgesproken tijd kwamen . Ze waren beleefd naar ons toe en ruimden netjes de rommel op . Ze hebben Hard gewerkt. Kortom : we zijn zeer tevreden over dit bedrijf .

Ron de Ridder

Zeer snelle service gebeld en binnen 30 minuten was de monteur er

Nico van Hessel

Fijne medewerkers op locatie gehad voor het oplossen van mijn lekkage, plat dak ziet er weer keurig uit.
Tevreden klant uit Rotterdam.

Marco

Heel snel aanwezig ondanks de vele schademeldingen door de storm. Helaas was ik in eerste instantie niet helemaal tevreden met het resultaat maar dit is zeer professioneel en naar tevredenheid... Heel snel aanwezig ondanks de vele schademeldingen door de storm. Helaas was ik in eerste instantie niet helemaal tevreden met het resultaat maar dit is zeer professioneel en naar tevredenheid opgelost. Prima service.