Sabrina Janssen

Zeer tevreden over de werknemers van julle bedrijf ! Wij hadden een daklekkage bij onze nieuwe babykamer 2 weken voor de uitgerekende datum, dus dat was wel even schrikken.Gelukkig waren jullie zeer... Zeer tevreden over de werknemers van julle bedrijf ! Wij hadden een daklekkage bij onze nieuwe babykamer 2 weken voor de uitgerekende datum, dus dat was wel even schrikken.Gelukkig waren jullie zeer snel ter plaatsen om het probleem te verhelpen. Er is ons zo een hoop ellende bespaard gebleven gelukkig!
Erg vriendelijk personeel die rustig de tijd nemen om alles goed te bespreken en uit te leggen in combinatie met fotos.

Corina

Vanwege slecht onderhouden dak bij aankoop van ons huis meerdere malen gebruik moeten maken van de service van Dakbeheer Kieskeurig. Er wordt gedegen advies afgegeven en er is sprake van een snelle... Vanwege slecht onderhouden dak bij aankoop van ons huis meerdere malen gebruik moeten maken van de service van Dakbeheer Kieskeurig. Er wordt gedegen advies afgegeven en er is sprake van een snelle service. Er hebben zich nadien geen problemen meer voorgedaan met het dak.

Thomas Straatman

Deskundig geholpen met het repareren van mijn dak na een lekkage. Snel ter plaatse en voor een eerlijke prijs niet meer in de regen zitten. Bedankt!