Heleen van Marwijk

Zeer tevreden over dit bedrijf. We hadden last van lekkage aan het dak. Geen pretje als t veel regent. Gelukkig was er snel iemand om de situatie in kaart te brengen en werd er ook snel een offerte... Zeer tevreden over dit bedrijf. We hadden last van lekkage aan het dak. Geen pretje als t veel regent. Gelukkig was er snel iemand om de situatie in kaart te brengen en werd er ook snel een offerte afgegeven. De klantvriendelijkheid en duidelijke uitleg van wat er precies moest gaan gebeuren geven een betrouwbaar gevoel.
Ook de uitvoering kon op vrij korte termijn!
De medewerkers waren netjes en vriendelijk. Het eindresultaat ziet er prima uit. Heel fijn dat er foto’s gemaakt worden zowel aan het begin als aan het einde van de werkzaamheden! Wij zijn uitermate tevreden!

Ellen Richter

Prima en snelle service, ivm daklekkage eerst diagnose en offerte opgesteld. Vanwege de betrouwbare indruk (ik werd netjes te woord gestaan, kreeg antwoord op al mijn vragen) besloten met hen in zee... Prima en snelle service, ivm daklekkage eerst diagnose en offerte opgesteld. Vanwege de betrouwbare indruk (ik werd netjes te woord gestaan, kreeg antwoord op al mijn vragen) besloten met hen in zee gegaan. Hielden zich aan afspraken. Netjes gewerkt. Ik ga ervan uit dat de lekkage nu verholpen is (ze zijn vandaag geweest), maar dat is natuurlijk afwachten haha!

Jacqueline Voorschot

Hele goede ervaringen met het bedrijf Dakbeheer Kieskeurig.
Goede communicatie:

-Zowel voor de reparatie als na de reparatie keurig foto’s gemaakt.
- Goede uitleg over keuze...
Hele goede ervaringen met het bedrijf Dakbeheer Kieskeurig.
Goede communicatie:

-Zowel voor de reparatie als na de reparatie keurig foto’s gemaakt.
- Goede uitleg over keuze materiaal en prijzen.
- Heel vriendelijk personeel.

Bij deze mijn bedankje nog voor de goede service van jullie bedrijf.

Patrick

Goede en snelle service van het bedrijf. Na contact te hebben gehad vanwege lekkage kwamen ze snel langs om de problemen te bekijken. Daarna konden ze snel langs komen om de problemen te verhelpen.

maurits van den Dool

Donderdag 25 oktober gebeld met Dakbeheer Kieskeurig ivm lekkende dakgoot. Na het probleem besproken te hebben en het geven van een duidelijke offerte is dit dezelfde middag nog vakkundig opgelost.... Donderdag 25 oktober gebeld met Dakbeheer Kieskeurig ivm lekkende dakgoot. Na het probleem besproken te hebben en het geven van een duidelijke offerte is dit dezelfde middag nog vakkundig opgelost. De medewerkers van Kieskeurig Dakbeheer zijn erg fijn in communicatie en nemen alle tijd om het probleem goed uit te leggen.

Hermien Koolhoven

Heel erg tevreden over dit bedrijf.
- Het personeel wat langs kwam nam uitgebreid de tijd om het probleem in kaart te brengen en nam hierbij foto’s om mij er ook bij te betrekken.
Alles...
Heel erg tevreden over dit bedrijf.
Alles was hierna compleet duidelijk voor me, nu 2 weken na de reparatie naar meerdere stortbuien kan ik zeggen dat alles helemaal keurig opgelost is.
Dankjewel Dakbeheer Kieskeurig

Supersnelle service en in no time opgelost. Zeker een aanrader, de volgende keer bellen we ze weer.

I. Tuinenga

Super service kan niet anders zeggen! Woensdags lekkage ontdekt, direct gebeld moesten we foto's opsturen, werd direct teruggebeld voor een afspraak de dag erop. Donderdags alles bekeken foto's... Super service kan niet anders zeggen! Woensdags lekkage ontdekt, direct gebeld moesten we foto's opsturen, werd direct teruggebeld voor een afspraak de dag erop. Donderdags alles bekeken foto's gemaakt en toegestuurd gekregen en na overleg zou het dinsdags worden gemaakt. Vrijdags werden we gebeld dat het die dag zou kunnen ivm een andere die uitviel ivm weer! Geweldige service en erg vriendelijke mensen!

Tom Mosmans, Dordrecht

Maandag 30 april lekkage ontdekt. contact opgenomen met Dakbeheer Kieskeurig en al de volgende morgen waren er 2 monteurs van Dakbeheer Kieskeurig aanwezig. Deze hebben onmiddelijk gekeken waar de... Maandag 30 april lekkage ontdekt. contact opgenomen met Dakbeheer Kieskeurig en al de volgende morgen waren er 2 monteurs van Dakbeheer Kieskeurig aanwezig. Deze hebben onmiddelijk gekeken waar de lekkage vandaan kwam en wat ze er aan konden doen. Na een gesprek met de overigens zeer nette en vriendelijke monteurs die ook foto's hadden gemaakt van de plek waar de lekkage vandaan kwam en na een prijsopgave hebben ze het probleem onmiddelijk verholpen. Heel fijn dat deze mensen meedachten en met goede adviezen kwamen. Ik ben zeer tevreden met de beleefde en nette monteurs, met de adviezen en met het uitgevoerde werk. Bij een volgende lekkage of ander dakprobleem zal ik dit bedrijf zeker weer inschakelen.

Roland

-prettig contact en komt alle afspraken keurig na.
-prettig contact en komt alle afspraken keurig na.
-denkt goed mee in het vinden van de beste en goedkoopste oplossing. Als consument is het vaak lastig om te bepalen wat er nu werkelijk vervangen moet worden, en wat er nog hersteld kan worden. Elk bedrijf zegt wat anders. Niels van Dakbeheer kieskeurig legde op een heldere manier uit wat naar zijn idee de beste oplossing was en waarom.
-zeer goede service. een aantal dingen werden zelfs opgelost buiten de factuur om. zelfs een paar pannen van de buren werden gemaakt zodat deze geen lekkage zouden krijgen.
-het renoveren van de nok en het verzinken van de dakgoten is keurig gebeurd. Ze hebben net werk afgeleverd. Ook tijdens het werken waren de heren zo netjes om de schoenen uit te doen als ze binnen liepen.

al met al ben ik heel tevreden en zou ik Dakbeheer kieskeurig zeker nog een keer inhuren voor een volgende klus.

Vriendelijke Groet,

Roland de Graan