Offerte
Advies
Medewerkers
Communicatie

Danziger B.V.

Uitstekende service van Lichtstraten.nl. Vervanging van oude lichtstraat, na stormschade, verliep snel en soepel. Goede offerte, heldere communicatie mbt kleine aanpassingen. Vervanging, plaatsing... Uitstekende service van Lichtstraten.nl. Vervanging van oude lichtstraat, na stormschade, verliep snel en soepel. Goede offerte, heldere communicatie mbt kleine aanpassingen. Vervanging, plaatsing en afvoer oud materiaal heel efficiënt.

Stomphorst Vastgoed Beheer B.V.

Profeesioneel bedrijf die zijn afspraken nakomt. Goede prijs- kwaliteitverhouding

Gordijnenatelier Correct

Onze ervaring met Heico Lichtstraten is zeer positief. Gemaakte afspraken worden goed nagekomen. Ze werken snel en efficient. Prettige mensen in de omgang

Tegels in Huis

Professioneel en oog voor detail!

Waterman Installatietechniek

12 Lichtstraten geplaatst

Schotsman totaalbouw

Snel gereageerd op de mail en snelle offerte en netjes een lichtstraat geplaatst

Bouw en Timmerbedrijf van Reen

Heldere offerte en komt afspraken goed na.

Kaandorp

Goed bedrijf die zijn afspraken na komt.

ellenmarie

Lichtstraten.nl fantastische service, wordt fijn mee gedacht en uitstekende kwaliteit geleverd! top!

Balletschool Annelies Marijs

Een hagelbui beschadigde onze lichtstraat.
Lichtstraten.nl nam de schade op, stuurde een passende offerte en voerde na opdracht het plaatsen van een nieuwe lichtstraat uit.
Snelle,...
Een hagelbui beschadigde onze lichtstraat.
Snelle, adequate en perfecte dienstverlening en uitvoering.