Offerte
Advies
Medewerkers
Communicatie

trias real estate

Ik heb zo iets nog nooit meegemaakt . De man (Haiko) is bij mij op locatie geweest een maand geleden voor het opmaken van een offerte( gevel vervangen 10 bedrijfspanden) en daarna niets meer van hem... Ik heb zo iets nog nooit meegemaakt . De man (Haiko) is bij mij op locatie geweest een maand geleden voor het opmaken van een offerte( gevel vervangen 10 bedrijfspanden) en daarna niets meer van hem vernomen . Heb e-mails gestuurd, voicemails ingesproken, en meerderen malen op zijn 06 gebeld. Wat bizar is, wat ik dus ook nog nooit heb meegemaakt , is dat hij opneemt en vervolgens doet als of hij mij niet kan horen ........ Ongelofelijk ! Nee is ook een antwoord Haiko ! NIET PROFESSIONEEL . Gr Jip van Putten

Couronne

Zeer kundig en betrouwbaar, naast de beste prijs/kwaliteitverhouding. Aan te raden!

Niks te klagen

Prettig contact met de eigenaar gehad en zeer netjes en vlot lichtstraten geleverd en gemonteerd. Gewoon goed bedrijf

Na de lekkage door stormschade zijn onze lichtstraten zeer snel vervangen. Doen gewoon goed en snel hun werk, niets op aan te merken.

Aron

Net werk geleverd

In beheer groep

Zeer mee denkend

Noord Brabant

Bedankt voor het snel leveren en monteren van de lichtstraten na de stormschade bij ons pand. Wij zijn heel tevreden over Lichtstraten.nl

Firma van der Woude

Top werk geleverd ! In een ongelofelijk tempo gemonteerd !

Keurig werk geleverd!