Communicatie
Deskundigheid
Resultaat
Nazorg

Tenk

Door dak en gevel noord het dak laten reinigen en laten coaten. Resultaat erg mooi geworden.

Duidelijke offerte en scherpe prijs.
Planning wordt vooraf goed afgestemd. Paar dagen voor afspraak telefonische bevestiging. En na uitvoering na enkele dagen telefonisch contact af je tevreden bent over de uitgevoerde werkzaamheden.

Dak en gevel Noord levert keurig werk af. Dak laten reinigen en daarna laten coaten. Afspraken worden tijdig ingepland en nagekomen. Na uitvoering terugkoppeling of klant tevreden is over...

Nakomen afspraken en net werk afleveren

Carin

Ons dak is gereinigd en gecoat. We zijn zeer tevreden over het eindresultaat!

Goed en duidelijk uitgelegd hoe ze te werk gaan. De werkzaamheden worden professioneel uitgevoerd.

Tammenga

Alleen maar positieve ervaringen. Alles gebeurde in goed overleg; kwamen ze iets later dan afgesproken dan werd er direct gebeld omdat te melden.

Netjes gewerkt. Goede afspraken. Beloften werden vlot nagekomen. Bij ons was er een stuk lood dubbelgeslagen. Nadat we gebeld hadden waren ze er binnen een half uur. Een vorstpan was kapot en werd vervangen. O

Smit, Musselkanaal

Super snelle offerte en mooi dak na werk

Werksnelheid was uitstekend, van offerte tot reiniging en coating

Demo staal (proefmonster kleur) was wat klein. Wel 3 referentieadressen gekregen waar we de kleur hebben bekeken, dus dat was prima.

A.G. Roose

Naar aanleiding van ons bezoek aan de woonbeurs in Martiniplaza heb ik een offerte aangevraagd. Met excuses voor de vertraging, vanwege de grote belangstelling op de beurs, heb ik een offerte...

Altijd reageren op vragen van potentiële klanten

Reactie Dak en Gevel Noord:

Geachte heer Roose,

Wij vinden het zeer vervelend dat u onze diensten zo heeft ervaren. Wij streven erg naar klanttevredenheid, op 9 augustus jl. hebben wij u daarom een email gestuurd met onze reactie op uw review. Helaas hebben wij hierop niets meer van u mogen vernemen.

Wij hopen graag van u te mogen vernemen zodat wij dit verder met u kunnen bespreken en oplossen. Zou u contact met ons op willen nemen via info@dakengevelnoord.nl of 0599-470307? Alvast hartelijk dank!

Met vriendelijk groet,

Elise Hageman
Dak- & Gevel Noord

N.Dinkelman

Prima, werken netjes en houden rekenschap met de woonomgeving

de prijs

vanwege de drukte van het bedrijf , duurde het een beetje lang voordat ze hun werk konden afmaken.

Beugel. Westerbork

Komt correct en betrouwbaar over

Goede uitleg van de werkzaamheden die gaan plaatsvinden en de werkzaam heden worden goed uitgevoerd

B.P.J.Bruggeling

Vermoedelijk hebben we al een beoordeling gegeven . Het bedrijf is accuraat in de afspraken . Er wordt hard gewerkt
om een werk binnen de gestelde tijd af te krijgen. Bij de mosbehandeling...

Er wordt goed en hard gewerkt. Ook de man, die alleen het werk heeft verricht. Het werk is voor ons mensen, bejaarden met een niet al te hoog inkomen goed te betalen. De introduktie en de uitleg over de mogelijkheden bij het werk was heel plezierig. Afspraken worden goed nagekomen. We zijn zeer tevreden over alle contacten en we willen in zoverre dat van toepassing is dit Bedrijf graag aanbevelen bij nieuwe klanten.

Hierover is al iets gezegd in punt 1. Wellicht is een betere planning mogelijk, maar we zeggen er direct bij, dat dit voor ons moeilijk te beoordelen is.