Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Klok

Dakreiniging, impregneren en verven dakpannen

Dak is superstrak geworden

Na eerste grove planning word je heel erg kort van tevoren gebeld of ze kunnen komen. Dat overviel ons wel. Dus iets verder van tevoren zou fijn zijn.

Willem de Vries

Prima voorlichting over dakcoating. Directeur bedrijf komt vooraf langs om het dak te inspecteren en de werkzaamheden te bespreken. Geeft mogelijkheden aan en overhandigt brochure.
Offertes...
Offertes worden op maat gemaakt en snel geleverd.

Er wordt vooraf gebeld of de werkzaamheden uitgevoerd kunnen worden. Tijdsplanning wordt keurig aangehouden.
Kwaliteit van het afgeleverde werk is prima! Het dak ziet er na de behandeling er keurig uit.

Na het schoonmaken van het dak is het goed om te weten dat je zelf ook nog wat te doen hebt. Alles wordt weliswaar schoon gespoten, maar de ramen en kozijnen moet je nog wel nabehandelen.

Dijk

Prima, netjes en vakbekwaam werk.

Opmerkelijk fatsoenlijke medewerkers, beleefd en vriendelijk, vakkundig in zowel voorbereiding en uitvoering, goede communicatie, kennis van zaken en werken secuur.

Geen punten/tips

Kees Moleman

Zeer professioneel personeel ? werken zeer nauwkeurig en volgens plan.
Zeer professioneel personeel ? werken zeer nauwkeurig en volgens plan.
Hebben zeer mooi werk afgeleverd en wij als bewoners Boeier 03 in Lelystad zijn Zeer tevreden. Wij zullen het bedrijf zeker aanbevelen en wat zeker gaat komen.

Sterk team

Qua bedrijf (kantoor) beter communiceren naar klanten toe.

Potma

Wij zijn dik tevreden.

Goede communicatie, kwaliteit geleverd, afspraken nagekomen, aardige medewerkers, rommel rond het huis opgeruimd.

Dennis Boersma

Zeer goed! Echt een aanrader

Deskundig advies en echt super netjes gewerkt en alles opgeruimd

Communicatie over hoe en wanneer de klus plaats gaat vinden....

J.Seubring

Heel klantgericht en correct!

Leveren keurig werk, snel contact.

Geen.

G.A.Warta

Goed resultaat van de werkzaamheden

Vriendelijk personeel

Afspraken lopen niet altijd zoals verwacht

Wim van Heusden

Zeer positief, na eenmaal gekozen te hebben voor Dak & Gevel Noord eerst thuis een gesprek met een medewerker over de mogelijkheden en wensen. Nam alle tijd en gaf heldere en duidelijke uitleg over... Zeer positief, na eenmaal gekozen te hebben voor Dak & Gevel Noord eerst thuis een gesprek met een medewerker over de mogelijkheden en wensen. Nam alle tijd en gaf heldere en duidelijke uitleg over de voor- en nadelen.

Komt zeer professioneel over met jonge enthousiaste medewerkers die niets teveel is om je verder te helpen en je daarbij voorziet van goede adviezen.

Zou het niet weten, hou dit niveau en kwaliteit vast en de klanten zullen zeer tevreden zijn en dit ook blijven met deze opzet van werken tussen bedrijf en klant.

Ik kan niets anders zeggen dan dat ik een prima ervaring heb gehad met het bedrijf.

De snelheid waarmee gehandeld wordt: vanaf de offerteaanvraag tot aan de uitvoering van de werkzaamheden. Daarnaast opmerkelijk klantvriendelijke en beleefde medewerkers. Ook is de kwaliteit van de... De snelheid waarmee gehandeld wordt: vanaf de offerteaanvraag tot aan de uitvoering van de werkzaamheden. Daarnaast opmerkelijk klantvriendelijke en beleefde medewerkers. Ook is de kwaliteit van de uitgevoerde werkzaamheden goed te noemen. Meer goede punten hebben? Nou, ik zoek nog een adverteerder op mijn website: www.wat****mee.nl Dan gaan we daarna verder met opsommen;-)

Misschien wat ongebruikelijk, maar ik noem 'm toch. Ik werd een paar keer gebeld door een zogenaamd 'privénummer'. Puur bij toeval nam ik de laatste keer op. Normaal doe ik dat nooit, omdat het... Misschien wat ongebruikelijk, maar ik noem 'm toch. Ik werd een paar keer gebeld door een zogenaamd 'privénummer'. Puur bij toeval nam ik de laatste keer op. Normaal doe ik dat nooit, omdat het negen van de tien keer om verkoopacties/reclame en dergelijke ***t gaat. Ik weet dat meer mensen zulke telefoontjes niet aannemen vanwege het achterblijven van nummervermelding. Dus mijn tip: zet gewoon de nummervermelding aan.