Offerte
Nazorg
Communicatie
8.3/10

Luuk Sollie

Medewerkers Bennie en Jelmer van Dak en Gevel Noord hebben hier een top job geleverd. Een week na de dakreiniging door Jelmer (collega was ziek) kwamen ze samen het dak coaten. Kozijnen afplakken... Medewerkers Bennie en Jelmer van Dak en Gevel Noord hebben hier een top job geleverd. Een week na de dakreiniging door Jelmer (collega was ziek) kwamen ze samen het dak coaten. Kozijnen afplakken first. Na de primerlaag en een heerlijke kop erwtensoep in de zon (!) werd de prachtige blauw/zwarte coating opgebracht. Het resultaat is prachtig. Om 9 uur begonnen en om 5 voor 3 klaar met ruim 160 m2 dakpannen.... We zijn er erg blij mee.

naar onze mening zeer deskundig.

het kan niet beter

Ine Bles

Uitstekend, goede kwaliteit en betrouwbare uitvoering

Snelle reactie op aanvraag
Goede communicatie
Vakwerk
Alles bij de hand
Goede afwerking
Netjes opgeruimd na afloop

Ik zou niet iets kunnen noemen

Zeer deskundig, goede adviezen en zeer bekwaam personeel

Adviezen wat goed mogelijk kan en wat problemen gaat opleveren

Nvt

Aquila

Prettige en correcte behandeling.

Johan

De dakpannen zijn schoongespoten en daarna op kleur gecoat

De medewerkers zijn voorkomend en welwillend

Extra aandacht voor het schoonborstelen van de rand vd hoekpannen

Oscar van Oorschot

Mijn ervaringen zijn eenvoudigweg uitstekend ! Snel, degelijk, erg goed in cummunicatie en tot alles bereid. Direct een offerte, duidelijke planning, een monster werd in een dag toegezonden. Kan dus... Mijn ervaringen zijn eenvoudigweg uitstekend ! Snel, degelijk, erg goed in cummunicatie en tot alles bereid. Direct een offerte, duidelijke planning, een monster werd in een dag toegezonden. Kan dus Dak en gevel Noord aan iedereen aanbevelen.

Eienlijk alles

Vriendelijk personeel, afspraak wordt goed nagekomen, werkplek schoon achtergelaten.
Het afgesproken werk is tot volle tevredenheid uitgevoerd.

Schoonhoven

Een vakbekwaam bedrijf

Vakkundig snel kunnen werken

Planning kan beter

P. Nijboer

Na ruim 5 jaar tevreden te zijn over de aangebrachte dakcoating, werden er enkele kale plekjes op het dak zichtbaar. De eigenaar er bij gehaald en na diens overleg met de coating-fabrikant werd er... Na ruim 5 jaar tevreden te zijn over de aangebrachte dakcoating, werden er enkele kale plekjes op het dak zichtbaar. De eigenaar er bij gehaald en na diens overleg met de coating-fabrikant werd er onmiddellijk een afspraak gemaakt om kosteloos een nieuwe laag aan te brengen! Dat noem ik nog eens service! Garantie bleek ook werkelijk garantie.

Nette en hardwerkende medewerkers. Alles netjes afgeplakt en nadien schoon opgeruimd.

geen.

Van der Pol

Ik ben heel tevreden met resultaat. Na de choonmaal beurt was het dak al een stuk beter. Met de coating is het echt af. Top

Aanpakken dat dak. Hup erop

Mensen Op de hoogte houden van de planning