Debby Patijn van Zeventer

Ik was heel blij met de dagtickets die je online kon bestellen, mede door het verschil van prijs wat je normaal kwijt ben aan de kassa.

Leen Das

Heel slecht krijg de korting niet die er geschreven staat

Helena

Voor het eerst tickets besteld via Dagtickets. De website is heel duidelijk en het bestellen ging vlot. Gelijk na het bestellen de tickets in mijn mailbox ontvangen. De tickets met een leuke korting... Voor het eerst tickets besteld via Dagtickets. De website is heel duidelijk en het bestellen ging vlot. Gelijk na het bestellen de tickets in mijn mailbox ontvangen. De tickets met een leuke korting kunnen kopen. Voor herhaling vatbaar.

Angelo van hout

Duidelijk aan gegeven hoe het werkt en snel geregeld raad het zeker iedereen aan

Mantal

Duidelijke website, goedkoop en goede afhandeling!

Yulianto jacobs

Makkelijk, snel en voordeliger dan op de website van het pretpark zelf.

Daniëlle

Snel en handig!

Ceyssens

Op een regenachtige dag beslisten we last minute om toch een uitstap te doen. Dankzij Dagtickets vonden we snel, gemakkelijk en voordelig tickets zodat onze dag toch nog stralend werd.

Brecht Devriese

Snelle en vlotte behandeling van de aankoop van onze tickets.

Nadine Mangelschots

Ik het begin was ik bang dat dit een scam ging zijn, maar het tegendeel is bewezen! Ik ben super blij dat ik mijn tickets goedkoper heb kunnen kopen via Dagtickets.