Renée Dezaire

Makkelijk! En goedkoop!

I. W.

Gemakkelijk in gebruik en op 4 tickets en de parkeerkaart bespaarden we €30 (vergeleken met de officiele Toverland website).

Bénédicte BARATTO

Journée au top en partie grâce à Dagtickets !
Une amie m’a recommandé ce site et j’en ferais tout autant ! Intéressant, fiable et rapide !

Wil van der Vleuten

Gewoon goed en makkelijk.

Debbie Lindenbergh

Duidelijke site, makkelijk om je bestelling te plaatsen. Kaartjes meteen binnen.

Anita Verstappen

Tickets besteld. Heel makkelijk en betrouwbaar.

Frank Faassen

7€ goedkopere tickets. Werkte perfect. Geen enkele problemen gehad.

Ariel Rechdiener

Zeer aangename ervaring

Nikki Balemans

Een top site! Wij wilden daar kaarten kopen maar ze vertelde ons dat ze al uitverkocht waren. We gingen toch even op de site kijken en gelukkig konden we via jullie nog kaarten bestellen! Door... Een top site! Wij wilden daar kaarten kopen maar ze vertelde ons dat ze al uitverkocht waren. We gingen toch even op de site kijken en gelukkig konden we via jullie nog kaarten bestellen! Door jullie site toch nog een super leuke dag gehad!

Jessica

Duidelijke site met goede deals. Als laat kerstcadeautje zijn we met ons petekindje naar Toverland geweest. Dankzij dagtickets hebben we een leuke korting gehad op onze tickets. Wij kopen hier... Duidelijke site met goede deals. Als laat kerstcadeautje zijn we met ons petekindje naar Toverland geweest. Dankzij dagtickets hebben we een leuke korting gehad op onze tickets. Wij kopen hier zeker nog tickets. :-) Na de bestelling en betaling hadden we onmiddellijk een mail met de inkomtickets.