Thom Horck

Duidelijke overzichtelijke site met goede service

Jette Kilian

Ze waren me aanbevolen door een vriend. De gebruikersinterface was zeer eenvoudig en rechttoe rechtaan te bestellen.

M van den Broek

Eenvoudige site en tickets werkte goed bij de zelfscan, ook bij de uitreiking slagboom. Erg handig

Michel van der Vleut

Lekker makkelijk en snel kaartjes bestellen voor een scherpe prijs. Wat wil je nog meer?

Van Eenoo

To the point, zonder blabla, zonder vragen!

Debbie Rollenberg

Fijn om een iets goedkopere prijs te betalen dan aan de kassa !

Mandy Schatzinger

Heel simpel, snel en makkelijk geregeld. Heel fijn!

Roos Muires

Het is een duidelijke website. In een paar klikken kun je zo de tickets bestellen zonder onenigheid. Mijn enige punt voor verbetering is om voordat de klant moet betalen, een overzicht te laten zien... Het is een duidelijke website. In een paar klikken kun je zo de tickets bestellen zonder onenigheid. Mijn enige punt voor verbetering is om voordat de klant moet betalen, een overzicht te laten zien ter bevestiging voor de klant. (Ik wilde de datum dubbel checken waardoor ik eerst helemaal terug naar het begin moest).

Brenda

Top service !! Zeer betrouwbaar en ook de goedkoopste mijn betaling was nogmaar net afgerond of de tickets zaten al in m'n mailbox wij komen zeker vaker terug voor tickets !! Een echte aanrader ????

mm lavrijsen

Het was me goed bevallen