CVtotaal.nl

CVtotaal.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop CVtotaal.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company4050
Uitstekend (10/10)
97 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen CVtotaal.nl met 9/10. Gebaseerd op 4050 ervaringen.

Arjo
Arjo

Beschrijf hier uw ervaring

Ik ben verschillende bouwmarkten langs geweest voor een bepaalde filter voor in de keuken. Bij CVtotaal gewoon aanwezig en zeer snel en gratis verstuurd

Super !.

R. de Vries
R. de Vries

Beschrijf hier uw ervaring

Zowel het bestellen als de levering verliepen prima. Ook het telefonisch advies was prima. Er werken mensen die verstand van zaken hebben. Na levering bleek de afstandsbediening niet goed te werken. Ook toen was men zeer bereidwillig om het probleem op te lossen, zelfs werd aangeboden een nieuwe afstandsbediening op te sturen.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Aankoop mechanische ventilatie van het merk orcon.

Gerco Kroes
Gerco Kroes

Zeer positief.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Bij de bestelling zelf verkeerde ketel besteld maar door een telefoontje een andere geregeld bijbetaling gedaan en volgende dag ketel in huis die ik wilde helemaal top met hoofdletters.

G.Kruis
G.Kruis

Beschrijf hier uw ervaring

Hebben exact gedaan wat er besteld / besproken is. Aan huis afgeleverd op de afgesproken datum en tijd. Heel tevreden.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Radiator met toebehoren besteld.

architectenburo Gernand & de Lint
architectenburo Gernand & de Lint

kwam volgens afspraak

Rooster besteld.

Wiertz
Wiertz

Beschrijf hier uw ervaring

Echt vandaag besteld en morgen in huis.

Verwarmings knop.

Cardinaal
Cardinaal

Helder en goed communiseren

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Goede levering van mijn airco.

H. Renders
Prima (7/10)
H. Renders

Beschrijf hier uw ervaring

nadat ik de atag i 36 ec geinstalleert had wilde de verwarming niet werken het warme water was ok ik heb naar de service van uw bedrijf gebeld en vertelt wat er aan de hand was ik kreeg de info dat de pomp vast zou kunnen zitten en om te proberen er zachtjes met een rubber hamer tegen te kloppen dan zou hij wel loskomen en gaan pompen. Dat heb ik gedaan zonder resultaat. ik heb u service weer gebeld met deinfo dat het nog niet werkte. toen heeft men de service van atag gebeld en die monteur kwam vroeg mij of het warme water werkte en zie toen als het warme water werkt werkt de pomp ook de fout bleek een door mij verkeerd aangesloten thermostaat te zijn. maar ik was er van uitgegaan dat de pomp niet werkte en daarom niet verder gezocht naar een andere fout bdus de monteur van atag was hier niet blij mee.

Score voor CVtotaal.nl:3.5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Kopen en info wat ik het best kon gebruiken was heel goed. ook levering binnen de 24 uur was goed.

M.Groosman
M.Groosman

Beschrijf hier uw ervaring

Goede afwikkeling van de installatie.Kundige monteur.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Onze cv ketel, intergas hre 36/30 cw5 a-label, werd vakkundig en vlot geinstalleerd.

Ronald
Ronald

Prima. . niets te klagen

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Radiator. besteld.. snel geleverd.

Bedrijfsinformatie

CVtotaal is een bedrijf dat gericht is op het leveren van installatie techniek producten. CVtotaal is een onderdeel van Installatietechniek Totaal BV te Stiens, een allround installatiebedrijf dat al bijna 30 jaar in de omgeving van Leeuwarden zijn werk doet. Bij ons kunt u zowel terecht als zelfstandig installateur of als particulier, voor alle Cv installatie onderdelen of voor complete installatie pakketten. Dit alles tegen bodemprijzen en levering door geheel Nederland.
Adres
Seeduker 4