CVtotaal

Duidelijkheid van de verstrekte informatie
8.2/10
Alles bij elkaar genomen, hoe tevreden ben je over de service van Cvtotaal
Kennis en professionaliteit
Nakomen van afspraken
8.2/10
Vriendelijkheid van de medewerkers van Cvtotaal

Wim Cotteleer

Prijs/kwaliteit e vlotte levering.

Welke tips of suggesties heb je nog voor Cvtotaal?

Aangeven dat er een speciale contactdoos nodig is ( perilex) bij Itho afzuigsysteem. Voor jullie: m ik moet score geven voor Vriendelijkheid en vakkennis. n.v.t. kan ik niet kiezen, terwijl dat van... Aangeven dat er een speciale contactdoos nodig is ( perilex) bij Itho afzuigsysteem. Voor jullie: m ik moet score geven voor Vriendelijkheid en vakkennis. n.v.t. kan ik niet kiezen, terwijl dat van toepassing is.
Kijk nogeens naar gebruik van jou en uw in zelfde zin. Beleefd aanbevelend!

fred van den Boogaard

Goed advies en snelle levering.

Sahin

Helaas ging de levering helemaal mis. Ik heb 2 hele dagen voor niets thuis gezeten. Via Whatsapp van CVtotaal kreeg ik steeds te horen: "ja levering is onderweg komt vandaag aan. Chauffeur is er... Helaas ging de levering helemaal mis. Ik heb 2 hele dagen voor niets thuis gezeten. Via Whatsapp van CVtotaal kreeg ik steeds te horen: "ja levering is onderweg komt vandaag aan. Chauffeur is er bijna" enz. Op de 3e dag een klacht per mail gedaan en bestelling is daarna gelijk geleverd. Dus 3 dagen ook last minute vrij van werk moeten nemen, waardoor ik bijna problemen kreeg op mijn werk met mijn baas. Ok begreep uiteindelijk dat de fout lag bij (transporteur van?) Wasco. Maar voor mij is Wasco of transporteur van Wasco geen partij en koop van CVtotaal. Waarom toch een best hoge cijfer 8 ? Is omdat CVtotaal het toch goed heeft proberen te maken met een compensatie van €100,-. Dat vond ik wel weer heel klantvriendelijk! Gezien mijn ervaring twijfel ik momenteel dus of ik CVtotaal wel/niet zou aanbevelen bij anderen. Omdat ik eigenlijk niet weet of een levering vaker zo enorm mis gaat c.q. mijn ervaring een incident betrof..

Welke tips of suggesties heb je nog voor Cvtotaal?

Probeer te regelen dat alle bedrijven waarmee jullie samenwerken leveren met een tracking systeem. Zodat jullie klanten de bestelling kunnen volgen. En duidelijke afspraken maken met leveranciers... Probeer te regelen dat alle bedrijven waarmee jullie samenwerken leveren met een tracking systeem. Zodat jullie klanten de bestelling kunnen volgen. En duidelijke afspraken maken met leveranciers ivm nakomen bezorgafspraken. Want uiteindelijk zitten jullie met een ontevreden klant...

Peter Van der Wilk

Alleen te weinig tijd om je te registreren voor garantie

Welke tips of suggesties heb je nog voor Cvtotaal?

Te weinig tijd om je te registreren voor garantie

Maarten Vinke

Perfecte levering.

Doorgaan op deze weg.

Leon Ligthart

Snelle en correcte levering. Waar gemaakt wat beloofd is!

Betrouwbare leverancier.

Guidog

Top geregeld en snelle levering, betrouwbaar.

nvt

Peter Kluivers

Snelle levering en gooien kwaliteit

Ik goed zo

Kees van Schendel

Levering van de artikelen gaat snel en conform de aangegeven dag. Wat is even iets lastiger vind, is dat ik beide keren geen track & tracecode heb ontvangen, en daarmee dus onduidelijk was op welk... Levering van de artikelen gaat snel en conform de aangegeven dag. Wat is even iets lastiger vind, is dat ik beide keren geen track & tracecode heb ontvangen, en daarmee dus onduidelijk was op welk tijdstip zou worden afgeleverd. Verder zou het me dan ook niet duidelijk zijn of ik wel zou worden geïnformeerd over een niet-geslaagde aflevering en de follow-up daarvan.

Welke tips of suggesties heb je nog voor Cvtotaal?

Geen, naast de reeds genoemde track & tracecode.

derk Reinders

Goeie prijs