Tamara Slangen

Afzuiging voor in huis hier gekocht.

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle levering en goede producten.

Vervangingsset voor de centrale afzuiging on-line besteld

Beschrijf hier uw ervaring

Prima product met een duidelijke omschrijving, ventilator werkte direct nadat alle aansluitingen aangepast waren

Snelle service

Beschrijf hier uw ervaring

Prima en zoals afgesproken.

Goed bedrijf met degelijke service

Beschrijf hier uw ervaring

Mensen met kennis van zaken en monteurs die hun vak verstaan en ook nog eens netjes hun spullen opruimen. Erg blij met mijn niet Vaillant cv-ketel!

M.Hoogmans

Een radiator besteld van Brugman met de benodigde kranen.

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer snelle levering van de radiator en een goede en gemakkelijke bestelling via de website, waar alle benodigde gegevens makkelijk te vinden zijn

Hans Kleijn

Afzuig unit besteld, bijhet afrekenen 13.50 euro duurder dan aangegeven op de website. Gebeldwat er aan de hand was ordernr. doorgegeven 3 dagen later stond het bedrag op mijn rekening. SUPER.

Beschrijf hier uw ervaring

Boven staande was mijn eerste ervaring met cvtotaal kangelijk niet meer stuk geheel te vreden dus !!!!!!!

De op voorraad geleverde producten waren snel binnen. Rest niet en geen communicatie.

Beschrijf hier uw ervaring

De producten, die op voorraad waren, kwamen snel binnen en de communicatie was goed. Echter het product, wat nog geleverd moet worden is er nog steeds niet na 1 week zonder communicatie.

W.de Boer

Duidelijke website

snel en goed geleverd

Ben

Duidelijke site...dus boiler besteld...de volgende dag thuis..top..

Beschrijf hier uw ervaring

voor de eerste keer besteld. Geen klachten

Claudia Braaksma

Het niet kunnen garanderen van de levertijd en twee tot drie weken na de aanvankelijk afgegeven levertijd leveren is voor mij reden de volgende keer niet bij CV totaal te bestellen

Beschrijf hier uw ervaring

Het klantcontact centrum werkt maar de berichten die ze moeten geven sluiten totaal niet aan bij de verwachtingen. Ik denk dat er wat afspraken moeten worden gemaakt met de producenten