Kennis en professionaliteit
Nakomen van afspraken.
Vriendelijkheid van de medewerkers van CVtotaal.
Alles bij elkaar genomen, hoe tevreden bent u over de service van CVtotaal
Duidelijkheid van de verstrekte informatie?

Alfred Schuman

Zorgen dat goede artikelen worden.vezorgd en niet naderhand met foto.s mailen dat het verkeerde is bezorgd en dan pas later word bezorgd

Jody

Scherpe prijs en snelle levering

Ronald Tangeman

Het product voldoet aan alle eisen en de prijs was goed.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor CVtotaal?

Het product zou zonder problemen door ons zelf geĆÆnstalleerd kunnen worden. Achteraf bleek dit helaas niet het geval. Professionele hulp was echt nodig.

Peggy May

Ik geef een 8 alleen was het jammer dat ik leveringskosten heb moeten overmaken, terwijl de bezorgdienst het pakketje niet voor de deur wilde afleveren. Vanwege kostbare spullen in zijn wagen. (wat... Ik geef een 8 alleen was het jammer dat ik leveringskosten heb moeten overmaken, terwijl de bezorgdienst het pakketje niet voor de deur wilde afleveren. Vanwege kostbare spullen in zijn wagen. (wat eigenlijk wel begrijpelijk is)

Welke tips of suggesties heeft u nog voor CVtotaal?

Geen contact gehad met medewerkers van CVtotaal.

John Dijk

Zolang jullie telefonisch niet bereikbaar zijn met de de Corona smoes bestel ik niet weer bij jullie!

Welke tips of suggesties heeft u nog voor CVtotaal?

Telefoon gewoon weer opnemen!!!!! En zoals je weet is er een mogelijkheid om door te schakelen. Corona komt niet door de telefoon heen hoor. ?

Rob Winkels

Snelle levering en goed prijs

Goed bezig

Henk van der Zee

Vlot antwoord op e-mail, vlotte levering, goede prijzen.

Ga zo door.

Erwin Hubers

Scherpe prijs, maar onduidelijke verzending en slecht/niet bereikbaar

Welke tips of suggesties heeft u nog voor CVtotaal?

Na plaatsen van bestelling slechte informatie over de levering. Op zaterdag besteld, vervolgens een mail van een (onbekende) transporteur en van DPD mogen ontvangen. DPD levert conform track en... Na plaatsen van bestelling slechte informatie over de levering. Op zaterdag besteld, vervolgens een mail van een (onbekende) transporteur en van DPD mogen ontvangen. DPD levert conform track en track op dinsdag de muurbeugel. De transporteur Ben Becker zou volgens de email ook dinsdag leveren, echter niet gekomen. Na een email te hebben gestuurd aan planning@benbecker krijg ik de reactie dat de airco is afgeleverd door FRL distributie (nog een partij).
Na gebeld te hebben met FRL geven ze aan dat hij maandag al klaar zou hebben gestaan... Hij zou overleggen met chefmagazijn en een nieuwe zending aanmaken. Uiteindelijk is hij donderdag geleverd (na wat moeite).

Op de mail gericht aan info@CVTotaal is geen enkele reactie gekomen.

De "volg bestelling" knop in de "Je bestelling komt eraan!" email verwijst enkel naar de DPD zending.
De knop op de website onder mijn account bij bestelling met de tekst "Traceer deze bestelling" geeft altijd: "Er is geen tracking beschikbaar voor deze verzending.".

Al bij al is het component scherp geprijsd, en is er nog ruimte voor verbetering in de service & communicatie.

Jo Ramakers

Alleen al voor het makkelijke bestellen en snelle levering.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor CVtotaal?

Geen suggesties, het is gewoon goed.

Rene Steinbruckner

Goede levering