CVtotaal

Duidelijkheid van de verstrekte informatie
8.2/10
Alles bij elkaar genomen, hoe tevreden ben je over de service van Cvtotaal
Kennis en professionaliteit
Nakomen van afspraken
8.2/10
Vriendelijkheid van de medewerkers van Cvtotaal

Ron Van der Hoek

Scherpe prijs en volgens afspraak geleverd.

Reactie CVtotaal:

Goedemorgen Ron, bedankt voor uw positieve review! Dit vinden wij heel fijn om te horen. Met vriendelijke groet, team Cvtotaal

Spanjaard

Niet op tijd leveren en geen reactie op mail en chat

Welke tips of suggesties heb je nog voor Cvtotaal?

Bereikbaar zijn en afspraken nakomen

Harry van Straaten

Scherpe prijzen en snelle levering

Reactie CVtotaal:

Goedemorgen Harry, bedankt voor uw positieve beoordeling! Hier zijn wij erg blij mee.
Met vriendelijke groet, team Cvtotaal

Peter Kluivers

Voor de prijs en voor de snelle levering 🚚

Kan niet beter

Reactie CVtotaal:

Goedemorgen Peter, wij worden erg blij van reviews zoals die van u! Bedankt hiervoor! Met vriendelijke groet, team Cvtotaal

Solaiman

Veel aanbod

Reactie CVtotaal:

Goedemorgen, bedankt voor uw positieve review! Hier worden wij erg blij van. Met vriendelijke groet, team Cvtotaal

Bep Visser

Welke tips of suggesties heb je nog voor Cvtotaal?

Voortaan graag de poten erbij.

Reactie CVtotaal:

Goedemorgen Bep, bedankt voor uw positieve beoordeling! Wel vinden wij het jammer om te horen dat niet alles helemaal naar wens is verlopen, hiervoor onze excuses. Met vriendelijke groet, team... Goedemorgen Bep, bedankt voor uw positieve beoordeling! Wel vinden wij het jammer om te horen dat niet alles helemaal naar wens is verlopen, hiervoor onze excuses. Met vriendelijke groet, team Cvtotaal

Thijs Staal

Cv totaal helemaal prima, partner in de logistiek beperkend

Welke tips of suggesties heb je nog voor Cvtotaal?

Voor particuliere kopers een logistieke partner hebben met een service point

Reactie CVtotaal:

Goedemiddag Thijs, jammer om te horen dat niet alles qua levering naar wens is verlopen. Wel willen we u bedanken voor het vertrouwen in ons en uw positieve beoordeling! Fijne feestdagen namens ons.... Goedemiddag Thijs, jammer om te horen dat niet alles qua levering naar wens is verlopen. Wel willen we u bedanken voor het vertrouwen in ons en uw positieve beoordeling! Fijne feestdagen namens ons. Met vriendelijke groet, team Cvtotaal

Roben

Wat een super service biedt dit bedrijf aan. Defect aan mijn product en dit is ongelofelijk netjes opgelost!!! Jacqueline topper!

Ga zo door

Reactie CVtotaal:

Hallo Roben, Wauw! Wat een mooie review, dankjewel. Fijne feestdagen!
Mvrgr, Jacqueline, en de rest van het team natuurlijk.

Stephan Leutscher

Levertijd totaal niet gehaald

Welke tips of suggesties heb je nog voor Cvtotaal?

Eerlijk zijn over de levertijd en/of een andere vervoerder zoeken.
7-12 besteld met mededeling 'morgen (8-12) in huis'. Echter, pas 9-12 overdracht naar de bezorgdienst en 11-12 thuis bezorgd.

Reactie CVtotaal:

Goedemiddag, Ja, dat was inderdaad jammer . Tussen Black Friday en de feestdagen is het enorm druk bij de pakketdiensten. Dan kan een pakket helaas vertraging oplopen. Dat is bij u gebeurd, sorry... Goedemiddag, Ja, dat was inderdaad jammer . Tussen Black Friday en de feestdagen is het enorm druk bij de pakketdiensten. Dan kan een pakket helaas vertraging oplopen. Dat is bij u gebeurd, sorry daarvoor. Gelukkig dat het intussen wel bezorgd is, veel plezier van uw bestelling. Fijne feestdagen! Groet, Team cvtotaal.

Rudy van Deventer

Ik heb een intergas Xtend warmtepomp besteld bij CVTotaal en deze laten installeren door hetzelfde bedrijf. Daarnaast werd mij verteld dat de bestaande rookgasafvoer van de CV-ketel door hen... Ik heb een intergas Xtend warmtepomp besteld bij CVTotaal en deze laten installeren door hetzelfde bedrijf. Daarnaast werd mij verteld dat de bestaande rookgasafvoer van de CV-ketel door hen vervangen zou worden. Helaas verliep de uitvoering niet naar behoren, waardoor ik een zeer slechte ervaring heb gehad met dit bedrijf.

De installatie van de warmtepomp werd niet correct uitgevoerd, waardoor de cv-ketel niet correct werd aangestuurd. Hierdoor kwam ik in de kou te zitten. Het melden van deze problemen bij CVTotaal leverde geen adequate reactie op, waardoor het bedrijf pas laat in actie kwam om hun fout te corrigeren. Het was tevens niet mogelijk om binnen CVTotaal te escaleren, aangezien het bedrijf enkel via chat te bereiken was.

Daarnaast ervaarde ik geluidsoverlast van de buitenunit, wat veroorzaakt werd door de installatie van incorrecte trillingsdempers. Na twee weken aandringen en geen actie van CVTotaal, heb ik besloten om de trillingsdempers zelf te vervangen. Gelukkig was dit een effectieve oplossing en ervaar ik nu geen geluidsoverlast meer.

Tot slot was de monteur ook de rookgasafvoer vergeten mee te nemen, waardoor een andere monteur een maand later langs moest komen om dit te verhelpen.

Al met al was mijn ervaring met dit bedrijf zeer slecht te noemen. Ze maken fouten, zijn vervolgens onbereikbaar en lossen de fouten niet adequaat op.

Zorg voor telefonische bereikbaarheid

Reactie CVtotaal:

Helaas is hier inderdaad een en ander niet goed gegaan. Wel is alles inmiddels opgelost. De klant heeft van ons wel een compensatie ontvangen voor het ongemak.
Jammer genoeg nemen gedane zaken...
Jammer genoeg nemen gedane zaken geen keer.
Met vriendelijke groet, cvtotaal.