CVtotaal

Duidelijkheid van de verstrekte informatie
8.2/10
Alles bij elkaar genomen, hoe tevreden ben je over de service van Cvtotaal
Kennis en professionaliteit
Nakomen van afspraken
8.2/10
Vriendelijkheid van de medewerkers van Cvtotaal

Jan Hierink

Goede en snelle levering.

Eigenlijk geen

Reactie CVtotaal:

Goedemorgen Jan, zeer veel dank voor uw positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, team Cvtotaal

Hennie Oosterbroek

Zeer goed

Reactie CVtotaal:

Goedemorgen Hennie, wij zijn blij om uw positieve review te lezen, bedankt hiervoor! Met vriendelijke groet, team Cvtotaal

Aida Yemane

Betrouwbaar en snel geleverd

Welke tips of suggesties heb je nog voor Cvtotaal?

Prijs kwaliteit, kan iets lager met name Alles-in-1-pakket (aanschaf en installatie)

Reactie CVtotaal:

Goedemorgen Aida, bedankt voor uw positieve beoordeling! Hier zijn we erg blij mee. Met vriendelijke groet, team Cvtotaal

Marijke De Wilde

In september een Boiler aangeschaft. Na enige tijd display stuk, boiler verwarmt niet meer.
Mail gestuurd op 7 december. Abtwoord: Wij hebben Uw mail doorgestuurd. Nu 27 december, 3 mails verder, maar nog niets gehoord!
Marijke De Wilde

Welke tips of suggesties heb je nog voor Cvtotaal?

Verleen een beetje service!

Jeroen Van Velzen

Snelle levering/en hebben me bestelling nog kunnen aanpassen toen ik een verkeerde artikel besteld had. Hebben ze top aangepast voor me.

Reactie CVtotaal:

Goedemorgen Jeroen, bedankt voor uw prachtige review! Blij dat we u hebben kunnen helpen naar tevredenheid. Met vriendelijke groet, team Cvtotaal

Stefan Overheul

Goede levering

Niks alles is goed

Reactie CVtotaal:

Goedemorgen Stefan, bedankt voor uw positieve beoordeling! Dit doet ons erg goed. Met vriendelijke groet, team Cvtotaal

M van Oosteren

Goede info op de website en snel geleverd.

Welke tips of suggesties heb je nog voor Cvtotaal?

Ik vond het alleen jammer dat je het b.v. niet bij een afhaalpunt kunt laten afleveren.

Reactie CVtotaal:

Goedemorgen, wat een prachtige review! Heel erg bedankt hiervoor! Met vriendelijke groet, team Cvtotaal

VJ

Bestelling is geannulleerd door CV Totaal krijg wel een betaalverzoek van Klarna ?? Dit is inmiddels opgelost. Cv totaal reageerde zeer znel.

Welke tips of suggesties heb je nog voor Cvtotaal?

Als een bestelling geannuleerd is geef dat dan direct door aan Klarna

WA Vos

Scherpgeprijst

Paket kunnen volgen

Reactie CVtotaal:

Goedemorgen, bedankt voor uw positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, team Cvtotaal

Ron Van der Hoek

Scherpe prijs en volgens afspraak geleverd.

Reactie CVtotaal:

Goedemorgen Ron, bedankt voor uw positieve review! Dit vinden wij heel fijn om te horen. Met vriendelijke groet, team Cvtotaal