CVtotaal

Duidelijkheid van de verstrekte informatie
8.2/10
Alles bij elkaar genomen, hoe tevreden ben je over de service van Cvtotaal
Kennis en professionaliteit
Nakomen van afspraken
8.2/10
Vriendelijkheid van de medewerkers van Cvtotaal

Anne

De communicatie verliep zeer stroef. Telefonisch niet bereikbaar en per e-mail ook zeer matig en traag. Via whatsapp wel reactie, maar onderling wordt er bij cv-totaal dramatisch slecht en langzaam... De communicatie verliep zeer stroef. Telefonisch niet bereikbaar en per e-mail ook zeer matig en traag. Via whatsapp wel reactie, maar onderling wordt er bij cv-totaal dramatisch slecht en langzaam gecommuniceerd. Via whatsapp uiteidenlijk iemand die vastberaden was mij te helpen en uiteidelijk geholpen, maar de frustratie die daar aan vooraf ging bespaar ik mezelf een volgende keer.

Welke tips of suggesties heb je nog voor Cvtotaal?

Biedt het hele team een communicatie cursus aan.

Kurt Cooymans

Ruime keus aan artikelen, komt vertrouwd over, gunstige prijsstelling en snelle en goede levering.

Graag een telefonische helpdesk

Francisca Zondag

Verkeerde onderdeel is opgestuurd terwijl we vanwege de snelle levering juist hiervoor gekozen hadden. Slechte klantenservice waar ik niks mee kon. Na bijna 24 uur (terwijl wij in een huis van 10... Verkeerde onderdeel is opgestuurd terwijl we vanwege de snelle levering juist hiervoor gekozen hadden. Slechte klantenservice waar ik niks mee kon. Na bijna 24 uur (terwijl wij in een huis van 10 graden zaten) werd er een extra onderdeel opgestuurd als oplossing, maar dit was maar voor 1 kant. Konden we alsnog niks mee.
Eenmalige aankoop bij dit bedrijf.

Welke tips of suggesties heb je nog voor Cvtotaal?

Fatsoenlijke medewerkers bij de klantenservice die ook kunnen nadenken in plaats van iets opsturen waar je nog niks aan hebt.

Eric B

Ik had op 12 december een radiator besteld en deze was de dag erop al geleverd. Pas tijdens de kerstvakantie de verwarming uitgepakt en bleek een zijkap beschadigd te zijn, waarschijnlijk tijdens... Ik had op 12 december een radiator besteld en deze was de dag erop al geleverd. Pas tijdens de kerstvakantie de verwarming uitgepakt en bleek een zijkap beschadigd te zijn, waarschijnlijk tijdens het vervoer. Normaliter wordt je gevraagd om dit soort schade binnen een paar dagen te melden, bij zat hier bijna 2 weken tussen. CV-totaal was heel coulant en heeft een nieuwe kap besteld, vanwege kerst gaven zij aan dat het wel 2 weken kon duren. Geen probleem, de verwarming geïnstalleerd en de zijkap kun je later plaatsen. Ook tijdens deze naservice hebben ze mij goed op de hoogte gehouden, de kap is binnen en geplaatst. Dit is voor mij een schoolvoorbeeld hoe een bedrijf ook kan zijn. Als ik de volgende keer iets nodig heb m.b.t. verwarmingen weet ik waar ik moet zijn!

Welke tips of suggesties heb je nog voor Cvtotaal?

Hiermee blijven jullie je onderscheiden!

Gerard van Lieshout

Ruim assortiment, snelle levering

Lean de Jong

Geen reactie via whatsapp

Reageren

Patrick Bron

Netjes te woord gestaan , goeie service en goed op de hoogte gehouden van levering

Ernst te Veldhuis

Goede prijs,snelle levering

johannes visser

Snelle levering, prima prijzen en vlotte afwikkeling.

Welke tips of suggesties heb je nog voor Cvtotaal?

Geen, vooral zo doorgaan.

Michael Schouten

Ik heb 1x iets bestelt staat oo de site op voorraad maar uiteindelijk na een paar dagen dat ik zelf contact heb opgenomen bleek de ketel niet oo voorraad

Welke tips of suggesties heb je nog voor Cvtotaal?

Voorraad goed bij houden de de website