Cuteness

Marion

Heel erg tevreden zeker omdat alles volledig onbeschadigd aankwam en precies zo was als beschreven. Erg goed, mooie website, goede service met goed contact en goed ingepakt pakket.

Ook leuk dat er een handgeschreven kaart bij kwam. Hierdoor kwam het ook een erg klantvriendelijk en persoonlijk over.

Leuk ingepakt,
Zeer klantvriendelijk,
Duidelijk website,
Korte verzendtijd.

Misschien proberen om in de foto van de producten iets van groteweergaven te hebben zoals een hand.
Om een beter idee over de grootte te hebben, staat wel goed in product beschrijving, alleen dat maakt het nog duidelijker.

Nanna

Helemaal prima!

Groot assortiment

Van mij mag het altijd goedkoper ;p

Stefanie

Blij dat er adres in Nederland is met zo veel kawaii spullen!

Persoonlijke touch en de spulletjes zijn met zorg ingepakt en verzonden.

Nisa

Super blij dat ik deze webshop heb gevonden waar ik leuke kawaii goodies uit Nederland kan bestellen! De collecties zijn divers Erg handig dat je op de site kan zien of een item via pakketpost of... Super blij dat ik deze webshop heb gevonden waar ik leuke kawaii goodies uit Nederland kan bestellen! De collecties zijn divers Erg handig dat je op de site kan zien of een item via pakketpost of brievenbuspost wordt verzonden. De verzending van mijn pakketje ging snel en er zat zelfs een leuk extraatje in mijn pakketje, heel erg bedankt! Ben heel blij met mijn spulletjes en wil snel weer bij Cuteness bestellen ^w^

klantvriendelijk, altijd de leukste en nieuwste collecties, snelle verzending met track&trace code

misschien een tab op de site om naar pagina's van bepaalde collecties/characters te springen, hoewel ik rondsnuffelen op de site ook heel erg leuk vind!

Jeanet Vink

Super! Duidelijke facturen, duidelijke berichtgevingen, track en trace code duidelijk weergegeven in mailtje zodat je weet wanneer je pakje komt en als het dan komt is het een feestje. Liefdevol met... Super! Duidelijke facturen, duidelijke berichtgevingen, track en trace code duidelijk weergegeven in mailtje zodat je weet wanneer je pakje komt en als het dan komt is het een feestje. Liefdevol met aandacht verpakt. Een doosje met geluk! En elke keer iets liefs als klein extra kadootje maakt het helemaal tot een feestje!

Mai doet wat ze zegt en met veel liefde!

Geen idee

Lisa

Dit is mijn favoriete winkel! Bestellingen zijn altijd optijd en hebben altijd een super leuk persoonlijk berichtje erbij. Het is gewoon een fantastische site en ik raad het iedereen aan om hier te... Dit is mijn favoriete winkel! Bestellingen zijn altijd optijd en hebben altijd een super leuk persoonlijk berichtje erbij. Het is gewoon een fantastische site en ik raad het iedereen aan om hier te shoppen!

Snelle levering, up to date met de nieuwe san-x collecties en altijd mooi verpakt.

Femke

Ook nu weer SUPER service, snel, vriendelijk, meedenkend en top verpakt! Zooo leuk en goed. Wij zijn fan! ❤️☀️✅

Denkt mee, levert snel en heel vriendelijk ❤️

Ga zo door! 🥰

Eric

Ondanks wat vertraging door de Post NL een prima ervaring.

Antsje

Superschattige spulletjes besteld! Mijn bestelling was leuk verpakt, echt een kadootje om te krijgen

Snelle verzending en duidelijke communicatie

Julie

Het was heel fijn! De bezorging was snel en er zat een handgeschreven kaart bij. Ook kreeg ik een heel leuk extraatje!

Heel beleefd en leuke spullen op de website!

Geen, ik vind het geweldig!