Cuteness

Tamara

Mooie producten van goede kwaliteit. Altijd supernetjes verpakt met persoonlijke boodschap. Heel blij met cuteness!

Altijd goede uitleg bij producten.

Marjolein van Olderen

Super snelle service. Product zoals verwacht

Uitgebreid beschreven wat het product inhoudt.

Ko

Ik heb het in goede orde ontvangen

Informatie over de producten

Simone

Ik heb al meerdere keren bij Cuteness besteld en elke keer blijft het een verassing! Super leuke artikelen en goede service! ? Mijn vrienden bestellen hier nu ook geregeld!

Toen ik een keer de verkeerde stickertjes had gekocht heb ik Mai hierover een mailtje gestuurd, al snel kreeg ik bericht dat de stickertjes omgewisseld konden worden. De klantenservice is dus top!

ilse

Schattige dingetjes die je wilt hebben

overzichtelijk

Caro Schaut

Website is heel makkelijk om te navigeren en is ook leuk voor het oog.

Snelle levering, goede klantenservice, correcte prijzen en heel leuke artikelen!

Jeanet Vink-Reineman

Ik vind Mai lief. Ze is erg behulpzaam. Ze helpt je zo goed als mogelijk bij speciale vragen.

Haar kennis van en over Kawaii spulletjes!

Amy

Perfect

De cute verpakking

Smit

Te schattige artikelen

Leuk verpakt en snel geleverd

Angelina

Het is heel moeilijk om winkels te vinden in België/Nederland die spulletjes uit Japan verkopen. Ik ben heel erg blij dat ik deze shop heb gevonden en nog eens zo snel levert ook! Een van de beste... Het is heel moeilijk om winkels te vinden in België/Nederland die spulletjes uit Japan verkopen. Ik ben heel erg blij dat ik deze shop heb gevonden en nog eens zo snel levert ook! Een van de beste kawaii winkels die er is, alles netjes ingepakt en een leuke collectie. De verzending gebeurt duidelijk en constant word je op de hoogte gehouden! Een aanrader!

De informatie die je krijgt na de bestelling, ook tijdens.
Veel betaalmogelijkheden.
Eenvoudige site.
Ook leuk om te weten hoeveel stuks er nog zijn!