Het was prettig om te weten hoe een bevalling ongeveer verloopt. Welke stadia er zijn. Wanneer je kunt bellen voor Hulp of naar het ziekenhuis kunt gaan

Ik zou zwangere vrouwen/stellen afraden deze cursus te volgen.

Reactie Cursus Bevallen:

Jammer dat je niet tevreden bent over de cursus. Ik heb je om een uitleg gevraagd want met deze feedback kan ik niet zoveel, helaas heb ik hier geen reactie op ontvangen. Ik hoop dat de bevalling... Jammer dat je niet tevreden bent over de cursus. Ik heb je om een uitleg gevraagd want met deze feedback kan ik niet zoveel, helaas heb ik hier geen reactie op ontvangen. Ik hoop dat de bevalling goed verloopt en je misschien toch iets aan de cursus gaat hebben tijdens de bevalling! Zou leuk zijn om te horen :-)

Renske

Wat was het een fijne cursus. Relaxed in de thuissfeer met nog 3 andere stellen. Ik voelde me goed voorbereid op de bevalling en ik heb een aantal dingen echt goed kunnen gebruiken en mijn man ook.... Wat was het een fijne cursus. Relaxed in de thuissfeer met nog 3 andere stellen. Ik voelde me goed voorbereid op de bevalling en ik heb een aantal dingen echt goed kunnen gebruiken en mijn man ook.

Super bedankt ? ik raad je bij iedereen aan.

Marlies van Ingen

November 2015 hebben wij de 1 daagse cursus bevallen gevolgd. We kregen heel veel informatie, alles werd goed uitgelegd. En het was een hele gezellige middag. Tijdens het bevallen merkte ik echt dat... November 2015 hebben wij de 1 daagse cursus bevallen gevolgd. We kregen heel veel informatie, alles werd goed uitgelegd. En het was een hele gezellige middag. Tijdens het bevallen merkte ik echt dat het volgen van een cursus me heeft geholpen. Bedankt Kim! Groetjes Dennis, Marlies en Kyra van Ingen

Nynke & Joost

De cursus is zeer informatief ook voor de partners. Tevens erg gezellig! Echt een aanrader!

Nancy

Ondanks dat ik mezelf al een beetje had ingelezen over bevallen vond ik de cursus echt een super goede aanvulling daarop. Duidelijke, heldere en professionele informatie, gegeven op een informele,... Ondanks dat ik mezelf al een beetje had ingelezen over bevallen vond ik de cursus echt een super goede aanvulling daarop. Duidelijke, heldere en professionele informatie, gegeven op een informele, gezellige en ongedwongen manier. Ik had geen betere cursus kunnen uitkiezen.

Chantal Tjoen a Choy

Wij hebben erg genoten van de 1 daagse cursus. Mijn partner keek er tegen op om meerdere dagen een cursus te doen. De 1 daagse cursus was prima, alles werd behandeld ook omdat je zoveel vragen kan... Wij hebben erg genoten van de 1 daagse cursus. Mijn partner keek er tegen op om meerdere dagen een cursus te doen. De 1 daagse cursus was prima, alles werd behandeld ook omdat je zoveel vragen kan stellen tussendoor. Alle onzekerheden omtrent de bevalling en de taak van vrouw en man worden behandeld, echt super!!
We hebben allebei genoten, het is zeker een aanrader.

Rendke

Het waren 6 informatieve en gezellige avonden. Niet te veel doen maar vooral praten over en informatief. Omdat het een kleine groep is heb je alle gelegenheid om vragende stellen en je eigen weetjes... Het waren 6 informatieve en gezellige avonden. Niet te veel doen maar vooral praten over en informatief. Omdat het een kleine groep is heb je alle gelegenheid om vragende stellen en je eigen weetjes te bespreken. Dat was echt fijn.

Gerina

Het was erg leerzaam! Mijn man zag er in eerste instantie tegenop maar ook hij was enthousiast aan het einde van de cursus. Ik vind het fijn dat hij nu ook weet wat er allemaal gaat gebeuren. De... Het was erg leerzaam! Mijn man zag er in eerste instantie tegenop maar ook hij was enthousiast aan het einde van de cursus. Ik vind het fijn dat hij nu ook weet wat er allemaal gaat gebeuren. De uitleg was fijn en er was voldoende ruimte om vragen te stellen. Ik vond dat er voor iedereen persoonlijke aandacht was. Kortom: een aanrader.

Jasmina & Dennis

Een zeer leerzame en leuke cursus! Goede, duidelijke informatie, persoonlijk en er was veel tijd voor vragen. Wij hebben veel aan deze cursus gehad en gaan de bevalling heel positief tegemoet,... Een zeer leerzame en leuke cursus! Goede, duidelijke informatie, persoonlijk en er was veel tijd voor vragen. Wij hebben veel aan deze cursus gehad en gaan de bevalling heel positief tegemoet, bedankt!